...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 27 iulie 2015

BALENELE SI UNTURA DE PESTE DE PE PLAJA.

Buna ziua dragii mei!

Au trecut 8 zile de cand sunt pe litoral. Si voi mai sta inca vreo 7-8. Vremea a fost "ata"...superba! O singura ploicica, ieri seara, vreo ora, dupa care a iesit din nou soarele. Pe plaja care, cel putin in dreptul hotelului Comandor este foarte mare si primitoare, muzica, relaxare si voie buna. Apa marii...la limita, pentru ca, spun eu, vreo 2 grade in plus, jur ca n-ar strica. Valurile sunt, dar nu ca vara trecuta cand, timp de vreo zece zile CONSECUTIV...pur si simplu au facut "spectacol".

O singura problema am observat, si tare suparatoare imi pare!

UNTURA DE PESTE DE PE PLAJA!

Sunt socat de cate "balene" vad, si culmea, tinere! Pentru ca o femeie la 30-40 de ani, nu poti spune ca este batrana!

Cu fiecare an care se scurge, usor dar sigur, femeile romance seamana din ce in ce mai bine cu ceea ce stiam de femeile occidentale!

Cururi cat "Casa Poporului", picioare pline de celulita, brate precum parizerul de pe vremea lu' Ceausescu, iar burtile mai mari decat a mea!

Jalnic!!! Nesimtire cat cuprinde! Nu spun ca la 40 de ani o femeie trebuie sa arate precum un manechin (ar fi absurd), dar nici ca o balena!

Nici "junele" nu stau prea bine. Desi multe dintre ele nu depasesc 22-23 de ani, deja sunt la limita.

Poate veti crede ca sunt MISOGIN, dar va asigur ca nu este asa!

Hai sa va mai spun ceva! In grupul nostru sunt mai multe fete. Doua dintre ele au 15 ani. Una, dpmdv...deja mult prea "impanata" pentru varsta ei. Cealalta, ce sa mai spun! fata de anul trecut, a revenit cu cel putin 10 kg in plus!

Desi au doar 15 ani, votka nu le este straina! In club la Bellagio, acum cateva seri, una dintre ele a "ras" vreo 4 pahare de votka.

Si eu beau votka, dar am 42 de ani, iar pana la varsta de 40 de ani, n-am consumat picatura de alcool! Culmea este ca, astazi, parintii, desi stiu, se fac ca nu vad. Baga capu' precum strutu'...in nisip!

Daca apetitul culinar si bahic va continua in acelasi ritm, nu peste foarte multi ani, intre femeile romance si "hidoseniile" de la Londra, Paris, Berlin, New York samd...NU VA MAI EXISTA VREO DIFERENTA!

GRASE SI BETIVE!

Mare pacat! Si cand imi aduc aminte ce femei frumoase si aratoase avea Romania, nu mai departe de acum vreo 10-15 ani! Cand mergeai pe strada, NU MAI SPUN PE PLAJA, nu stiai in care parte sa te uiti!

In prezent, au ajuns BARBATII sa se ingrijeasca, si, implicit, sa arate mai bine decat femeile!

Ma opresc aici! Fug sa fac o baie in valurile marii!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Flori inflorite in nemarginire, li se zicea.
    SI extrema ailalta e nasoala: umbrele alea, de traiesc doar cu morcovi si sfecla.

    RăspundețiȘtergere