...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 5 iunie 2013

O SEARA CU PERIPETII PE STADIONUL "NATIONAL ARENA".

Buna seara dragii mei!

Nu cu multa vreme in urma m-am intors de pe STADIONUL "NATIONAL ARENA" unde impreuna cu fiul meu am fost sa vad un meci amical pe care Romania l-a jucat cu vestita echipa Trinidad Tobago. :):):)

Asadar, in seara asta, pe la ora 19,30 fiind la o terasa in cartier cu niste amici, am hotarat sa mergem sa vedem meciul mai sus mentionat. Cum din momentul in care ne-am hotarat sa mergem la meci nu mai ramasese decat 1 ora pana la "fluierul de start" al partidei, am mers repede acasa sa-l iau si pe baietelul meu PRIMA DATA PE UN STADION.

NOTA: Initial, am vrut sa-l iau inca de acum vreo 3 saptamani cand am vazut meciul DINAMO -STEAUA, insa atunci am renunatat (si bine am facut desi aveam invitatii la VIP) fiindu-mi frica ca cei 50.000 de oameni din tribuna o sa-l sperie. Atunci, duelul celor doua galerii a fost SUPER (cu un mare plus pentru cea dinamovista) insa s-au folosit la greu petarde si fumigene, ceea ce in cazul unui pusti de nici 4 ani putea sa fie traumatizant.

In seara asta fiind un joc amical cu o echipa nationala fara pretentii (Trinidad Tobago), am hotarat sa-i fac debutul fiului meu pe un stadion de fotbal. Ajuns la stadion cu 30 de minute inainte de inceperea meciului am cumparat bilete de la niste bisnitari, MOMENT IN CARE AM INTREBAT FOARTE CLAR PE CEI DE LA FIRMA DE PAZA BGS DACA IMI TREBUIE BILET SI PENTRU BAIETELUL MEU, raspunsul fiind NU.

Cand am ajuns la poarta sectorului in care aveam bilete, ma intampina un individ de la aceeasi firma de paza BGS si ma intreaba daca am bilet si pentru pusti. Raspunzandu-i ca nu am bilet si pentru pusti deoarece COLEGII SAI DE LA INTRAREA IN STADION mi-au spus ca nu este necesar, matahala cu ceafa lata si figura de bataus imi spune ca nu am cum sa intru cu copilul. Bai, fratilor, am ramas trasnit. Totusi insist, argumentadu-i tipului ca stadionul este aproape gol si ca am sa-l tin in brate pe pusti, moment in care apare un sef de la BGS care imi da solutia:

SA MA DUC DIN NOU LA CASA DE BILETE SI SA CER UN BILET "FARA VALOARE" (adica gratis special pentru copii) !!!

Cu alte cuvinte, intrarea copiilor era gratuita insa trebuia totusi sa iei un bilet de la casa. Spunandu-i tipului ca in 5 minute incepe meciul si DACA TOT ESTE GRATUITA INTRAREA PENTRU COPII, poate sa ma lase sa intru cu piciul fara cacatul ala de bilet gratuit, bineinteles ca ma lovesc de un refuz categoric.

Plec de la intrarea respectiva si ma indrept catre urmatorul sector unde....SURPRIZA !!!

Aceeasi angajati BGS ma intampina politicos, se uita la biletul meu si ma lasa sa intru, FARA SA-MI SPUNA ABSOLUT NIMIC DE PICIULICA.



Dupa ce am reusit sa intru in stadion, ma gandeam la ce calvar puteam sa traiesc din cauza acelui DOBITOC de la BGS, care si-a pus ambitia cu un copilas de nici 4 anisori. :):):)

Federatia Romana de Fotbal se plange de interesul scazut al spectatorilor din Bucuresti pentru meciurile echipei nationale, insa atunci cand iti iei copilul in brate si te duci cu el la stadion (pentru pici ca doar nu pentru mine m-am dus sa vad un cacat de meci cu o echipa absolut necunoscuta), atunci te lovesti de toti dobitocii insarcinati cu organizarea si paza (nu generalizez insa exceptiile sunt rare) care fac regulile dupa cat de multa sau putina simpatie le provoaca moaca ta.

Angajatii firmelor de paza si protectie isi arata VIGILENTA cu un copilas de nici 4 ani, insa.....in acelasi timp, la meciuri cum a fost DINAMO-STEAUA, ii lasa pe suporterii din galerii sa intre cu un intreg arsenal de petarde si fumigene (strict interzis de regulament) si extrem de periculos pentru oamenii din tribuna.

In final este inutil a mai preciza ca in aceasta seara am fost 10.000 de spectatori in timp ce capacitatea stadionului este de 55.000 de spectatori, dar baietelul meu, era cat pe ce sa fie marea problema pentru vigilenta firma de paza.....BGS. Nu avea acel bilet GRATUIT. :):):)

Cand vezi asa ceva, iti vine sa te urci in primul avion si sa uiti total de Romania. Dar, ce vina are saraca tara ca este populata cu atatia dobitoci....."mari" la muschi dar extrem de "mici" la minte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu