...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 18 iunie 2013

ALEXANDRA STAN, MERITA OARE COMPATIMITA?

Buna seara, dragii mei.

Cand scriu aceste randuri, subiectul zilei este "ALEXANDRA STAN A FOST BATUTA CRUNT DE CATRE MANAGERUL EI, MARCEL PRODAN", iar tot romanul o compatimeste, dupa cum se pricepe fiecare.

NOTA: Inainte de a ma injura si a ma face in fel si chip, am rugamintea de a citi cu calm si atentie tot ce voi scrie in randurile ce urmeaza.

Asadar, spuneam ca tot romanul o compatimeste pe Alexandra Stan pentru bataia crunta incasata de la managerul sau, insa, dupa ce SI EU CONDAMN COMPORTAMENTUL IMPRICINATULUI, care nu are absolut nicio scuza (n-ai voie ca barbat sa lovesti o femeie), TOTUSI....am o intrebare:

MERITA SA FIE COMPATIMITA ALEXANDRA STAN???

Bai, fratilor, eu spun un raspicat si pronuntat....NU, incercand in continuare sa-mi argumentez parerea.

Fatuci ca Alexandra Stan sunt foarte multe in Romania si pot face un pariu cu voi. CHIAR SI ACUM, in aceste zile, cand Marcel Prodan este pe buna dreptate pus la zidul infamiei de catre toata lumea, CREDETI-MA PE CUVANT, ca, daca ar "pocni" din degete, sute si sute de tinere fete s-ar face "pres" in fata lui, numai sa le impresarieze.

Daca voi credeti ca dupa acest episod de un PRIMITIVISM CRUNT, coloborat cu toate luarile de pozitie ce l-au urmat, viitorul lui Marcel Prodan in bransa este ca si pecetluit, VA INSELATI AMARNIC.

Distruse ahtiate dupa bani si faima ca aceasta Alexandra Stan sunt cu miile in aceasta tara si accepta orice umilinta pentru acest lucru.

Personal, despre acest episod am aflat dimineata, in masina, de la consoarta mea care era extrem de contrariata si revoltata de bataia crunta primita de Alexandra Stan. Auzind ce-mi spune, i-am spus doar atat:

STAI LINISTITA CA VEI VEDEA CA INDIFERENT CAT DE TARE A DESFIGURAT-O, O SA-L IERTE SI SE VOR IMPACA !!!

Bineinteles ca la auzul acestor vorbe, consoarta mea m-a facut TAMPIT, asa cum patesc de multe ori nu numai in ceea ce o priveste, insa dupa vreo ora, cand am accesat pe internet un ziar, ce stire "calda" credeti ca am citit???

ALEXANDRA STAN L-A IERTAT PE MARCEL PRODAN, pentru ca stie in sufletul ei ca acesta regreta ca a desfigurat-o si este cuprins de remuscari !!!

Bai, sincer, de ani de zile ma intreb daca in cazul acestor fatuci devenite vedete peste noapte doar datorita PROSTULUI GUST ce a pus stapanire pe mentalul colectiv, prostia are vreo limita? Bai, credeti-ma ca, mi-am pierdut absolut orice speranta ca ar exista vreo granita.

Asadar, de ce trebuie compatimita o distrusa ca Alexandra Stan???

Ok, erai o fomista dintr-un sat de pe langa Constanta si vroiai sa ajungi vedeta in Bucuresti. L-ai intalnit pe acest Marcel Prodan care cum naiba a facut cum nu a facut ca ai ajuns o vedeta INTERNATIONALA. Dar, de ce, ma rog, ai ajuns sa TE CULCI cu managerul tau, devenindu-i iubita??

Aaaaa, o sa-mi spuneti ca s-a indragostit de el, insa intreb un lucru: voi, l-ati vazut pe acest Marcel Prodan???



Cumva, va pare acest Marcel Prodan vreun barbat finut si cu bun simt???

Bai, mie numai privindu-i pozele, imi pare total invers. Este suficient sa-i analizezi cu atentie privirea si pozitia golaneasca a corpului atunci cand merge pe strada. Se vede in poza foarte clar, acea pozitie cu umerii cazuti si atitudinea aceea de zmardoi.

Ok, foarte bine, nu sunt eu in masura sa-l condamn, insa....ca femeie, cand ajungi iubita unui astfel de barbat, in mod clar nu a fost accidental ci....astea-ti sunt gusturile. Cumva credeti ca a fost prima data cand a batut-o? In niciun caz, scumpii mei, sunt convins ca a batut-o de multe ori, iar daca se poate vorbi de o "prima data" este valabil doar pentru DESFIGURARE SI LASARE IN INCONSTIENTA.

Sau...credeti cumva ca, a fost prima data cand a injurat-o si a umilit-o crunt in fata celorlalti cunoscuti? Cu siguranta ca nu, chiar ea spunad ca o numea.....SCLAVA LUI !!!

Cum sa compatimesti o astfel de domnisoara care accepta sa fie iubita unui barbat cu un astfel de comportament???

Daca nu ar fi ajuns iubita lui, cu totul altfel ar fi stat lucrurile in ceea ce priveste aspectul material. Managerul era obligat sa-i dea partea ce i se cuvine, iar in plus, domnisoara si-a indepartat si tatal din ecuatia artista-manager.

Dar, stiti, de ce, a acceptat toate aceste lucruri???

Bai, am si eu dreptul la DOAR O PARERE, iar aceea este ca, aceasta Alexandra Stan, la fel ca si Ina, sunt foarte constiente ca nu au nici pe departe o voce deosebita, fiind doar UN PRODUS, de calitate indoielnica insa ambalat extrem de bine care se vinde.

NOTA: Am auzit-o cu urechile mele pe Ina cantand live, este O CATASTROFA, n-am vazut in viata mea, desi sunt afon, o cantareata deja celebra care sa falseze in asa hal. Pe Alexandra Stan, n-am avut ocazia s-o ascult cantand live insa am mari retineri ca ar fi o mare voce.

Ceea ce s-a intamplat in aceste zile, nu trebuie sa mire pe nimeni. Se vede clar ce golani au ajuns sa fie vedete in Romania si ce fel de manageri au pus stapanire pe lumea muzicala romaneasca si nu numai. (DESI NU GENERALIZEZ).

Nu credeti tot ce am scris aici?

Ok, atat va mai spun. Azi, am prins fix cele 2 minute in care un reporter o intreba textual pe Alexandra Stan, ce ar face daca s-ar pomeni cu Marcel Prodan in salonul de la spital cu un buchet de flori in mana, cerandu-si scuze....l-ar primi in salon sau nu???

Raspunsul ei extrem de SOVAITOR a fost ca "NU", insa....pe fata ei se citea cu totul si cu totul altceva. Rar ma inseala flerul la astfel de distruse al caror comportament il cunosc perfect.

Marea dezamagire pentru toata lumea care in aceste zile o compatimeste pe aceasta Alexandra Stan o sa fie ca.....foarte curand, se va impaca cu managerul ei si o sa vedeti ca o sa apara tantosa si mandra la bratul lui.

Concluzie: FARA DOAR SI POATE CA CEEA CE A FACUT MARCEL PRODAN ESTE ABSOLUT INCALIFICABIL, insa....acestor fatuci chiar le plac acest gen de barbati.

P.S. Ma uit ingrozit la televizor cand vad ce barbati sunt declarati cei mai frumosi si sexy din tara, exact genul puscariasilor plin de tatuaje si rasi in cap, de care toate femeile se fereau acum 10-15 ani.

IN FINE, GUSTURILE NU SE DISCUTA, CHIAR DACA SUNT EXTREM DE....DICUTABILE. :):):)




Un comentariu:

  1. nu uita ca este vorba despre o fata care avea doar 20 de ani atunci cand l-a intalnit pe el si despre un barbat cu oarecare experienta.Stim cu totii ce inseamna sa iubesti nevinovat si cu inocenta si stim ca atunci cand un barbat vrea sa cucereasca inima unei fete ...reuseste.Nu poti sa o numesti "distrusa" doar pentru ca a avut ghinionul sa intalneasca o persoana nepotrivita in care ea a crezut.Ai uitat cum erai la varsta aia? Atunci cand iubesti nu reusesti sa vezi intotdeauna la realitate defectele persoanei de langa tine.Si mai ales cand nu ai experienta.Ai perfecta dreptate cand spui ca nu trebuia sa amestece lucrurile ...dar oare tu nu ai gresit niciodata?Cred ca esti un pic cam dur totusi...si pana la urma nimeni nu poate sti cu adevarat despre ce este vorba in ecuatia lor.

    RăspundețiȘtergere