...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 8 mai 2012

REGRETE IMENSE, INSA....TARDIVE.

Buna seara scumpii mei!

Asa este, n-am mai scris de mult pe blog, insa ca sa fiu sincer nici nu prea am avut chef. Daca as spune ca sunt doar suparat, cu siguranta as minti. Sunt "varza" de suparat.

Chiar in aceste zile se implineste 1 luna de cand stau numai prin analize de sange, de rinichi, de inima de....la naiba sa le ia.

Si....ca si cum nu ar fi fost indeajuns tensiunea arteriala care mi-a dat rau de furca in ultima vreme, mai nou, azi, cand am fost nevoit sa fac un RMN cerebral am descoperit ca am si o leziune de 5 milimetri.

Ca sa simplific, toata saptamana trecuta nu m-am simtit deloc bine, aveam ameteli, ma simteam seit de putere, cu o stare generala proasta. Vineri, pe la pranz, fiind la serviciu, la un moment dat, am simtit ca incep sa vad "dublu" si in ceata.

Acest fenoment, numit DIPLOPIE m-a speriat extrem de tare, asa ca val vartej m-am dus la Clinica Medicover, unde pentru inceput m-a vazut un medic generalist, care, in urma examinarii m-a urcat in salvare si m-a trimis de urgenta la Spitalul Floreasca sa ma vada un neurolog, fiind suspectat ca am facut un atac cerebral minor.

Dupa ce m-a examinat medicul neurolog de la Spitalul Floreasca, si....pentru ca nu am vrut sa ma internez, a ramas sa fac azi un RMN cerebral la Spitalul Medicover, ceea ce am si facut.

Cei care nu ati facut un RMN cerebral, sincer....nici nu va doresc sa ajungeti a-l face, datorita faptului ca introducerea in acel tub si zgomotele care se aud in timpul testului sunt absolut ingrozitoare. Nici acum nu stiu cum am reusit sa rezist in acel tub timp de 40 de minute, dupa ce mi-a mai bagat si solutie de "contrast" in vena.

In final, ca rezultat preliminar, pentru ca concluzia finala o s-o am miercuri, este ca am o leziune de 5 milimetri, cel mai probabil cauzata de un moment in care m-am enervat cumplit si fiind si hipertensiv, s-a produs acea leziune.

Am plecat buimac de la Spitalul Medicover, iar in taxi, in timp ce ma intorceam la serviciu, incercam sa ma gandesc (desi....fara rost), cand naiba s-o fi produs acea leziune???

Spuneam ca ma gandeam "fara rost", pentru ca de-a lungul existentei mele, am avut sute de momente in care ma enervam cumplit, urlam si zbieram, fara sa iau in seama ca sunt hipertensiv iar asta imi poate fi fatal.

Am un singur imens regret, desi...tardiv:

MA URASC CA DE-A LUNGUL VIETII, MI-AM MANCAT SANATATEA CU NISTE OAMENI TOTAL INDIFERENTI FATA DE MINE, incepand cu parintii mei (cu care nu mai vorbesc de 1 an de zile) si continuand cu multi altii.

De ce, Doamne Iarta-ma, ani de zile la rand, am ales sa imi mananc viata si sanatatea cu niste oameni fara pic de onoare, constiinta, frica de Dumnezeu, samd....NICIODATA N-AM SA INTELEG.

Imi permit sa va dau un sfat:

NU ASTEPTATI SA AJUNGETI CA MINE !!! TAIATI IN CARNE VIE DE LA PRIMELE SEMNE CARE VA SPUN CA UNELE PERSOANE CU CARE INTRATI IN CONTACT SUNT OAMENI LIPSITI DE ONOARE, VERTICALITATE, CONSTIINTA, samd.

Ca un exemplu, imi vine in minte figura total indiferenta a mamei mele, in momentul in care acum peste 1 an de zile ieseam pe usa apartamentului ei, clatinandu-ma pe picioare si tinandu-ma de tample avand tensiunea 22 cu 120. Din acea zi, am rupt absolut orice relatie cu parintii mei, nu mi-au mai auzit vocea vreo data si....nici nu mi-o vor mai auzi vreo data.

Sa se fi intamplat atunci acea leziune????

Sau...poate inainte, in sutele si sutele de certuri pe care le-am avut in viata mea, atat cu parintii mei cat si cu alte persoane???

Cine poate sti???

CAT DE PROST AM PUTUT SA FIU, ANI SI ANI DE ZILE LA RAND, ACCEPTAND SA-MI MANANC SANATATEA PENTRU NISTE NEMERNICI CARE NU DADEAU "2 BANI" PE MINE, CARE MA PERSIFLAU IN FATA, IGNORAND ABSOLUT ORICE ARGUMENTE, INDIFERENT CA UNEORI ERAU ABSOLUT IREFUTABILE.

Sa nu uitati:

Curva, ramane tot....curva.

Hotul, ramane tot....hot.

Mercantilul, ramane tot...mercantil.

Ordinarul, ramane tot....ordinar.

INDIFERENT CAT ITI DORESTI A LE ARATA CA GRESESC !!!

7 comentarii:

  1. Asa este.Sunt in aceeasi situatie si stiu perfect prin ce ai trecut si ce ai simtit. De luni de zile umblu numai prin spitale, bani cheltuiti - o gramada, stres si frica, asta la doar 39 de ani. Aflu acum cat sunt de bolnava, dupa ani de zile in care n-am facut nicio analiza de sange, sa vad ce e cu mine, punandu-i pe altii pe primul plan: pe parintii mei , pe sora mea , pe verisoara mea etc, dar, in primul rand, si cel mai grav, punand mai presus de sanatatea mea serviciul, colegii si altii, lipsiti de importanta, pentru ca, de fapt, cand esti bolnav, constati ca esti doar tu, singur. Ceilalti nu sunt ACOLO. Ei, cel mult, te intreaba vag "Cum te mai simti?", dar nu-i intereseaza, de fapt, raspunsul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai bine decat ai punctat in cele cateva randuri scrise, nici ca se putea. Trebuie sa iei masuri si macar de acum inainte sa-ti pese de tine si foarte putin de ceilalti. Sanatate multa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate si eu am trecut printr-o astfel de perioada in care m-am imbonavit grav, am stat o luna in spital departe de fetita mea....care si ea a suferit enorm din cauza lipsei mele....In final mi-am dat seama ca am ajuns in halul ala pentru ca am pus prea mult suflet in tot ceea ce faceam si am acordat credit unor oameni care nu meritau, ca sa nu zic ca am fost o proasta si am acordat "n" sanse .....Despre parintii mei ce sa zic, te inteleg perfect Mirciulica atunci cand spui ca nu-ti mai doresti sa-i vezi. Din pacate se zice ca parintii nu ni-i alegem noi, ni-i da Dumnezeu ....si asa e dar de ce trebuie sa ma dezamageasca chiar si ei??? Nu-i suficient ca e plina lumea de oameni care stau in preajma ta dintr-un interes? Oare nu-i prea mult sa fii la pamant si mama ta sa-ti zica : "nu te uiti la tine cum ai ajuns, parca esti o radiografie"! Da asa eram, pentru ca treceam printr-un divort, cu un copil de 3 luni si ma imparteam intre tribunale, un bebe care plangea non stop si muuuulteee certuri (cu tatal copilului dar si cu parintii desigur pentru ca-i facusem de ras.....divortam!!! Ce daca nu eram fericiti? Ce daca ne certam non stop? Trebuia sa ramanem impreuna ca sa fie parintii fericiti... )
    P.S: Nu putem sa ne alegem familia in care sa ne nastem, dar putem alege sa traim fara ei daca asta simtim!
    Maria.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria, imi pare rau prin ceea ce ai trecut. In plus, crede-ma, mie, parintii, mi-au spus dar....cel mai important, mi-au facut, mult mai multe :) Paharul s-a umplut in foarte multi ani si, la un moment dat a trebuit sa aleg...viata si linistea (pentru ca sunt suferind grav cu tensiunea, plus un pseudoanevrism cerebral) sau...riscurile ce decurg dintr-o viata cu multi nervi. Am ales linistea si...sunt ani de cand nu mai m-am certat aproape cu nimeni. Sunt multe de discutat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da....sunt sigură că dezamăgirea a fost foarte mare din moment ce ai ajuns la concluzia ca e mai bine trăiesti fără ei. In ceea ce ma priveste sunt muuulte lucruri urâte pe care nu le-am mentionat pt ca simt ca retraiesc clipele alea si imi fac rău....poate ca nu m-am vindecat sau poate nu ma voi vindeca vreodată. De cand sunt mamă, cu atât mai putin ii inteleg si ma rog lui Dumnezeu sa ma tina intreaga la minte ss nu ajung vreodata sa-i fac vreun rau picei mele .Maria.

    RăspundețiȘtergere
  6. Au fost multe, prea multe, care mi-au mancat sanatatea si, nu numai de la parinti. Lumea ma judeca dupa "invelis" care poate ca arata satisfacator, insa in "interior" exista o gramada de probleme medicale. Timpul inapoi nu-l mai pot da dar...sa tai in carne vie pentru viitor, este posibil. Ceea ce am si facut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Traim intr-un secol al vitezei ... si atunci, cei mai multi, incercand sa se adapteze schimbarii, ii judeca pe cei din jur la fel ... adica in viteza... doar dupa invelisul exterior, superficial. E greu pentru noi, ce care simtim aceasta judecata pe propria piele si care ajungem la a cerne sita cu prioritati, a prietenilor/rudelor/colegilor de calitate .. iar la final cand privim in jurul nostru , la putinul ramas .. este normal sa fii trist, sa ai regrete ca ai investit timp si energie cu acei cativa oameni banali, falsi, insignifianti. Partea buna insa, este ca Dumnezeu ne-a oferit sansa de a ne arata adevarata lor "valoare"..la un moment dat... Niciodata nu e prea tarziu sa vezi fatarnicia si ipocrizia...In rest vorba ta ...nimic spectaculos ...asa este de cand lumea!! Cristina

    RăspundețiȘtergere