...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 13 mai 2012

RECENT, VORBEAM DE.....NEMERNICIE.

Buna seara, scumpii mei!

Zilele trecute va vorbeam de oameni ORDINARI, oameni carora orice le spui, oricat ii rogi, orice le argumentezi....TOT ORDINARI RAMAN.

Cand scriu acest comentariu, este undeva spre miezul noptii si incerc cu disperare a ma "descarca" si calma, rugandu-ma la Dumnezeu sa nu-mi explodeze tensiunea arteriala.

Ca sa fiu mai exact, acum cateva zeci de minute, fiindu-mi foame si gandindu-ma ce naiba pot sa mananc, avand in vedere ca azi mai toata ziua am avut tensiunea destul de mare, m-am indreptat spre frigider cu gandul sa mananc niste oua.

Auzindu-mi intentia, CONSOARTA MEA, mi-a taiat-o scurt: "Sa stii ca nu avem oua".

Initial, am crezut ca visez, gandindu-ma ca doar cu o zi in urma am fost in supermarket si....cand am vrut sa pun in carut si niste oua, CONSOARTA MEA mi-a spus ca avem oua.

Am preferat sa nu mai comentez nimic, insa....uitandu-ma in frigider, desi exista sunca, salam de sibiu, branza telemea, cascaval, masline, samd, mi-am dat seama ca in mod clar nu pot sa mananc nimic din toate acestea pentru ca in compozitia lor au foarte multa sare.

Imediat, a venit in bucatarie consoarta mea si mi-a sugerat sa mananc....SARMALE !!!

Cum sa mananc sarmale, cand orice IMBECIL isi poate da seama cu usurinta ca varza murata are in continutul ei o cantitate uriasa de sare???

Am incercat sa raman calm si i-am raspuns ca nu pot manca sarmale din considerentele enuntate mai sus.

Consoarta mea, exact asa cum o stiu, mi-a replicat dupa cum urmeaza:

"Lasa, ca nu sunt asa sarate, inclusiv Anca (sora mea) care a mancat si ea din sarmale, a spus ca nu sunt sarate".

BAI, SCUMPII MEI, UN SINGUR LUCRU URASC PE ACEST PAMANT.....IMBECILITATEA !!!

Cum sa-mi aduci ca argument ca inclusiv sora mea a spus ca sarmalele nu sunt asa sarate, cand.....un om bolnav precum sunt eu, n-am voie sa mananc nici macar PAINE CARE SA AIBA SARE ???

Cum, cum, cum???

Va dati seama ca in acel moment am "EXPLODAT", iar dupa 1 minut tensiunea mea deja ajunsese la 170 cu 110, ceea ce in prezent, cu o leziune pe creier de 7 milimetri si un vas care este umfat, imi poate fi absolut fatal.

Chiar stau si ma gandesc pana unde poate merge NEPASAREA SI NEMERNICIA unui om????

Adica, dupa ce IERI, cand am ajuns acasa, am acceptat sa mananc sarmale facute de bunica baietelului meu, ca sa nu mai fac discutii, desi.....in mod clar nu trebuia sa mananc, iar AZI....din nou, am acceptat sa mananc o pizza ca sa nu-mi pun CONSOARTA sa-mi gateasca ceva fara sare, acum....seara, cand si asa tensiunea imi era mare (normal, pentru ca am mancat cu sare), CONSOARTA MEA IMI SPUNE SA MANANC DIN NOU SARMALE !!!

In acel minut cat am putut sa protestez, pana sa simt ca ametesc si ca incepe sa-mi fie rau, i-am spus CONSOARTEI mele ca toata viata ei, cat timp o sa traiasca, fix in cot o sa-i pese de mine, iar daca ma enerveaza cu ceva in mod cumplit, este ca mai imi spune ca ma si IUBESTE. :):):)

Bai, nene, imi vine sa-mi dau palme !!! :):):)

Nici macar acum, cand ESTE CONFIRMAT MEDICAL, ca am o leziune pe creier si un vas umflat care ma posteaza intr-un pericol de moarte in orice moment cand ma enervez, CONSOARTA MEA nu face nici cel mai mic efort sa nu se intample acest lucru.


Recent, consoarta mea imi reprosa ca a citit ea nu stiu ce pe acest blog, iar raspunsul meu a fost urmatorul:

DA, SPRE DEOSEBIRE DE TINE, EU AM PUTEREA SA RECUNOSC PUBLIC TOT CE AM FACUT IN VIATA, FARA SA NEG SI FARA SA MA FAC CA NU S-AU INTAMPLAT. CURIOS AS FI, SA SPUI TU....CATE AI FACUT, LUCRURI PE CARE LE VEI NEGA TOATA VIATA DAR PE CARE EU LE CUNOSC MULT PREA BINE.

Consoarta mea, precum multi oameni care sunt pe acest pamant, desi n-au vreo leziune pe creier, sunt atat de "derapati" incat cred ca sunt, exact ceea ce nu sunt.

Mai precis, desi in fiecare zi imi spune cat de ingrijorata este ea pentru faptul ca sunt bolnav, in seara asra imi sugereaza sa mananc DIN NOU sarmale, asta dupa ce, de 2 zile am mancat cu "sare" (pizza si sarmale), asta ca sa nu fac discutii si implict sa n-o pun sa-mi gateasca fara sare.

De fapt, ce naiba sa gateasca, pentru ca tot ce se gateste in casa, este facut de mama ei, iar spalatul, calcatul si curatenia, tot mama ei le face. :):):)

P.S. Noroc ca am scris acest comentariu si am reusit sa ma mai calmez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu