...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 31 mai 2012

NISTE "SILICOANE" ABSOLUT DEZGUSTATOARE.

Buna seara, dragii mei!

Ce mai faceti? Sunteti bine, sanatosi?

Eu, o tin tot prin spitale si analize care mai de care, sa vad ce naiba pot sa fac cu acel anevrism care mi-a fost descoperit la rmn-ul cerebral. Iar in plus, ma lupt cu tensiunea arteriala care nu vrea sub niciun tratament sa se stabilizeze la un nivel acceptabil. Asa ca, nu sunt deloc intr-o forma buna, insa....ma "mananca" un picut degetele, dupa ce am vazut ceva ABSOLUT DEZGUSTATOR.

Ca sa n-o lungesc prea mult, este vorba despre o pereche de "SILICOANE", atat de grotesti incat nu credeam sa poata exista. :):):)

In modesta-mi existenta, am avut ocazia sa pun mana pe fel si fel de sani "siliconati". Unii mai reusiti, altii mai putin reusiti, insa......asa silicoane grotesti cum sunt cele despre care voi face vorbire in randurile ce urmeaza, REPET....n-am crezut ca pot exista.

Voi ati auzit de VICA lui.....Piturca??? :):):)

Sincer, imi vine sa rad numai cand aud cum suna "Vica a lui....Piturca". :):):)


Duduia din poza de mai sus, de cateva luni, pur si simplu a invadat micul ecran. Asa am aflat ca este fosta amanta a selectionerului echipei nationale de fotbal VICTOR PITURCA. Relatia dintre cei doi a durat peste 10 ani de zile si....se pare ca a rezultat si un copilas, frumusel foc.

La un moment dat, duduia s-a hotarat sa-l someze pe Victor Piturca sa-si recunoasca copilul si cum acesta a refuzat, relatia dintre cei doi a luat sfarsit, iar in plus, doamna Vica i-a deschis proces de partenitate selectionerului.

Eeeeeee, din acel moment, doamna Vica a inceput sa fie prezenta din ce in ce mai mult pe micul ecran, crezand astfel ca o sa-l faca pe Piturca sa-si recunoasca fiul, ceea ce normal ca nu s-a intamplat.

Acum, ma intreb sincer, pana unde poate sa mearga TUPEUL SI PROSTIA unei dudui??

Pai, acum vreo 15 ani cand te-ai cunoscut cu Piturca, erai dansatoare intr-un local de noapte. Cu alte cuvinte, erai o pitipoanca care te dezbracai si iti miscai "formele" prin fata unor barbati incalziti de bautura si dornici sa.....bla, bla, bla.

Acest Piturca, te scoate din mocirla in care-ti castigai o dubioasa existenta si....dupa niste ani, ajungi sa locuiesti intr-un apartament de SUTE DE MII DE EURO, sa conduci o limuzina, fara sa mai pun la socoteala alte sute si sute de mii de euro pe care acel barbat le-a cheltuit cu tine in acei ani cat i-ai fost amanta.

Dupa peste 10 ani, ramai gravida cu el, se naste copilasul, are grija de el, trece zilnic si il vede, ce mai....se comporta ca un tata cat se poate de normal, iar tu....incepi sa faci fite.

Cica vrei sa-l recunoasca si in "acte". :):):)

Pai, cand ai facut un copil cu el, nu stiai ca este CASATORIT, ca are familia lui, ca are deja 2 copii mari, iar in plus mai este si persoana publica ????

Nu mai lungesc vorba, insa.....mai nou, duduia VICA, cica si-a pus silicoane ca sa-l oftice pe Piturca. :):):)

Bai, fratilor, in viata mea nu am crezut ca pot exista niste silicoane atat de urate, precum cele cu care a fost "inzestrata" duduia VICA.



Dumnezeule, dupa cum v-am spus, in umila-mi existenta, am avut ocazia sa pun mana pe fel de fel de "silicoane" insa ceea ce vad in imaginile de mai sus, pur si simplu imi intoarce stomacul pe dos.

Si....nu este totul. :):):)

Ca o veritabila pitipoanca, in aceste cateva luni trecute de la despartirea de Victor Piturca, duduia VICA, a tot fost surprinsa in compania unor diversi barbati, ultimul dintre ei, un antrenor de fotbal israelian.

Bineinteles, intrebata fiind, cum altfel, cu totii este doar....PRIETENA. :):):)

Eeeeee, duduia VICA, nu-i asa, este cam grea viata fara un "SPONSOR"??? :):):)

Am retineri mari ca prin tot circul pe care l-a facut in aceste ultime luni, duduia Vica a reusit sa-l faca gelos pe Piturca, ci...doar sa se umple de PENIBIL.

Dar, cred ca o veritabila pitipoanca, aproape sigur nu stie semnificatia termenului....PENIBIL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu