...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

vineri, 6 aprilie 2012

IN DELTA....LA INCEPUT DE APRILIE.

Buna dimineata, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075

E-mail: mirciulica232@yahoo.com

Scumpii mei, daca aseara, dupa ce am terminat de mancat, am cazut frant si m-am dus primul sa bag nasul in perna (pe la 21:30), iata-ma acum, pe la 4 dimineata, treaz si fresh, in timp ce toti ceilalti dorm. :):):)

Si....daca tot nu mai pot sa dorm iar pana la ora 7 cand ne vom intalni la micul dejun mai sunt vreo 3 ore, m-am gandit ca n-ar fi rau sa mai arunc cateva "randuri" pe aici. :):):)

Asadar, DIN NOU AM FOST SUPER NOROCOS !!!

Cand spun acest lucru, imi aduc aminte de un inceput de septembrie prin 2010 (de atunci n-am mai ajuns in Delta), cand dupa 1 saptamana de ploi si frig, am luat decizia sa plec in Delta chiar daca timpul nu era tocmai ok. Atunci, in 2010, am petrecut 3 zile perfecte, timpul fiind nemaipomenit.

Exact asa a fost si acum. Desi sunt primele zile ale lunii aprilie, cel putin ieri (joi), a fost o zi cu un timp absolut minunat. Daca si azi o sa avem norocul sa fie aceeasi vreme, ma declar multumit. :):):)

Asadar, ieri, am plecat din Bucuresti pe la ora 7, am oprit la benzinaria de la intrarea in Slobozia unde ca de obicei am mancat ceva si am baut o cafea, dupa care ne-am continuat drumul spre Tulcea, unde am ajuns in jur de ora 11. Cand am ajuns in Tulcea, timpul nu ne dadea prea mai sperante, fiind inorat si batand vantul, insa pe la ora 13, dupa ce ne cumparasem "momelile" si permisele de pescuit, a iesit soarele iar ceea ce parea a fi o zi uratica s-a transformat intr-o superba zi de primavara.

Din Tulcea am plecat pe drumul spre Murighiol, oprindu-ne la Nufaru, unde trebuia sa parcam masinile si sa lansam barca la apa. Personal, m-am ocupat cu pozele, lasandu-i placerea cumnatelului meu de a intra in apa si a impinge barca de pe peridoc.

Dupa lansarea barcutei la apa pentru ca tot muncisem din greu m-am asezat comod pe bancheta si primul gand mi-a fost sa aprind o tigara. :):):)

Peste fix o ora de mers cu barca am ajuns la Crisan si ne-am cazat la o pensiune nu foarte spectaculoasa prin aspect (fata de altele pe unde am mai fost), insa al carui patron este un om incredibil de ospitalier iar mancarea pe langa faptul ca este super diversificata si in cantitati enorme este si incredibil de gustoasa. (am sa revin asupra acestui aspect).

Pe la ora 16, dupa ce ne-am cazat, am hotarat sa mergem la pescuit, pentru ca, dupa cum v-am spus vremea era absolut superba. N-am mers prea departe de pensiune, fiind vorba doar de vreo 3 ore de pescuit insa locul pe care l-am ales, pe un canal, ne oferea o atmosfera extrem de linistitoare si relaxanta.

Seara, intorsi la pensiune, ne-a asteptat o masa copioasa si nu exagerez absolut deloc cand spun acest lucru. Am fost de zeci de ori in Delta, insa la aceasta pensiune ospitalitatea a depasit orice limita a imaginatiei.

Meniul de la masa de seara:

- ciorba de peste;
- ciorba de porc;
- supa de pui;
- icre de crap;
- salata de peste;
- peste marinat;
- caras prajit;
- clatite;

NOTA: Fratilor si daca veneai din Somalia nu puteai sa termini cat ne-au pus pe masa. :):):)

Una peste alta, scumpii mei, cel putin prima zi in Delta, a fost perfecta iar daca timpul o sa tina cu noi, sper ca si urmatoarele 2-3 zie sa fie la fel. :):):)

Uitandu-ma la ceas, vad ca abia este ora 5:13, iar pana la ora 7 cand se trezesc amicii mei, mai este ceva timp, asa ca....o sa arunc un ochi pe lansete. Dehhhhh, daca aseara m-am culcat cu gainile. :):):)

P.S. Ma felicit ca ieri, cand am ajuns la pensiune, am ales sa stau singur in camera. Cumnatelul meu, SFORAIE DE MAMA FOCULUI. :):):)