...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 13 august 2011

SINGURUL "SECRET" ESTE....RABDAREA.

Buna seara, dragii mei !

Numar de telefon: 0734.465.075;

E-mail: mirciulica232@yahoo.com;

Ce mai faceti, scumpii mei? :):) Bineinteles, sper ca bine. :):):)

Azi, am avut o misiune extrem de grea, incercand sa "ridic" macar un pic moralul unei domnite, care in mod clar ca se afla intr-o situatie absolut disperata din punct de vedere sufleteste si care nu stie ce sa faca ca sa se linisteasca.

Pe scurt, v-ati dat seama ca respectiva este lovita zdravan in "aripioara", suferind cumplit dupa o despartire care a avut loc acum vreo 4 luni de zile. Nu intru in amanunte, pentru ca imi par "standard", asa ca le cunoasteti mult prea bine si voi.

Problema respetivei este "clasica" REVENIRE A FOSTULUI IN VIATA EI, prin telefoane si sms-uri, alaturi de rugaminti peste rugaminti de a-i mai da o sansa. :):):)

Chiar imi vine sa rad, pentru ca....intotdeauna este IDENTIC. :):):)

Si bineinteles ca, marea dilema a respectivei este DACA SA SE IMPACE SAU NU CU ACEL INDIVID, desi.....stie prea bine cat a suferit dupa despartirea de el.

Eu, m-am abtinut sa-i dau vreo sugestie, pentru ca, asa imi pare normal, insa.....respectiva domnita, citindu-mi blogul si stiind ca am trecut candva printr-o situatie similara (ma refer la suferinta), imi cerea tot soiul de sfaturi cum sa se "ridice" si cum sa se linisteasca, pentru ca in aceste ultime 4 luni de zile de la despartire, nu a reusit absolut deloc.

Mai mult ca sigur ca, respetiva domnita, nu este nici pe departe SINGURA care ajunsa intr-o astfel de suferinta, nu stie cum sa procedeze pentru a-si linisti sufletul. (este valabil si pentru barbati)

Trecand prin asa ceva, pot spune ca, DACA EXISTA VREUN SECRET IN A DEPASI PERIOADA DE SUFERINTA DUPA O IUBIRE URIASA, ACEASTA ESTE.....RABDAREA.

Da, da, da.....RABDAREA.

Lucrurile sunt extrem de simple, desi in acele momente este foarte greu sa le pricepi.

Dupa o DESPARTIRE care iti lasa sufletul si inima in sange, iar existenta ti se transforma intr-o imensa suferinta, din pacate...NU AI CE FACE, pentru ca, nu exista absolut nicio "vindecare" miraculoasa.

Nu poti sa mananci, nu poti sa dormi, te gandesti minut de minut la ce ai trait, nu poti lucra, nu poti sa te relexezi nici macar vizionand un film, etc, etc.....fiind lucruri mai mult decat "standard" pentru cei care au trait asa ceva.

Majoritatea celor care ajung in aceasta situatie si nu stiu ce sa faca ca sa se linisteasca, ignora cu desavarsire niste lucruri extrem de importante:

a) SA ACCEPTI ADEVARUL DESPRE "FOSTUL/FOSTA" SI....NU CEEA CE ITI ESTE PLACUT A CREDE;

b) SA ACCEPTI CA SUFERINTA NU TRECE IN CATEVA ZILE SAU SAPTAMANI CI DUREAZA MULT MAI MULT, UNEORI CHIAR ANI DE ZILE;

c) SA ACCEPTI CA ODATA INTRAT PE DRUMUL SUFERINTEI, VEI MERGE PANA LA CAPAT, FARA A CEDA IN MOMENTUL APROAPE SIGUR CAND "FOSTUL/FOSTA" O SA REVINA IN VIATA TA PRINTR-UN TELEFON, SMS, MAIL, ETC, ETC, CU TOT SOIUL DE RUGAMINTI SI MULTA "CENUSA IN CAP".

Din pacate, 99% dintre cei care ajung sa traiasca o suferinta uriasa pricinuita de despartirea de o persoana pe care o iubesc cu disperare, nu sunt in stare sa accepte ca "fostul/fosta" nu i-au iubit, ca dupa despartire deja se reguleaza cu altcineva, ca....suferinta pe care o traiesc, o sa dureze muuuuuult timp, si....CULMEA, asteapta clipa in care "fostul/fosta" o sa revina in viata lor, printr-un sms, telefon sau mail.

De ce, asteapta ca "fostul/fosta" sa revina peste o vreme in viata lor???

PENTRU O UNICA SI IMENSA GRESEALA PE CARE O FAC MAJORITATEA CELOR CARE AU TRAIT ASTFEL DE SUFERINTE: Ei, cred ca, daca "fostul/fosta" revin in viata lor dupa o perioada, cu rugamintea de a-i ierta si a se impaca, acest fapt reprezinta dovada clara ca respectivii si-au dat seama ca TOT EI AU FOST MAI BUNI SI CA DE EI AU NEVOIE.

Scumpii mei, desi...este foarte greu de dovedit, sustin cu putere ca revenirea unui "fost/fosta" in viata unei persoane care a suferit urias dupa despartire, NU ARE ABSOLUT NICIO LEGATURA CU CEEA CE AM SCRIS MAI SUS SI CEEA CE MULTORA LE PLACE A CREDE.

Realitatea a dovedit demult ca, atunci cand cel care ti-a pricinuit o imensa suferinta, revine in viata ta dupa o vreme, rugandu-te sa-l ierti si sa mai dai relatiei o sansa, majoritatea nu rezista "asaltului" si....cedeaza.

Din punctul meu de vedere, este o greseala ABSOLUT URIASA, pentru ca....a crede ca cineva care a beneficiat de iubirea ta, de loialitatea ta, dupa despartirea de tine, s-a dus si s-a regulat cu "altul/alta", iar dupa cateva luni, il pocneste dragostea de tine si isi da seama ca de tine are nevoie in viata sa, ESTE O IMENSA ABERATIE, fara pic de fundament.

Din contra, daca ar exista posibilitatea sa VERIFICI ce a facut "fostul/fosta" dupa ce a vazut ca nu cedezi rugamintii de impacare, aproape sigur vei constata ca imediat si-a gasit pe altcineva cu care sa se reguleze si sa se distreze.

UN LUCRU TREBUIE INTELES !!!!

Una este ceea ce iti vine bine sa crezi si....alta este ADEVARUL.

Niciodata nu te vei putea linisti pana nu vei accepta ca desi ai iubit cu disperare, din pacate....dupa terminarea relatiei, "fostul/fosta" nici pe departe nu au suferit urias asa cum ai facut tu, regulandu-se linistiti cu alti parteneri gasiti imediat si....in al doilea rand, daca nu accepti ca SUFERINTA pe care o traiesti, n-o sa treaca "batand din palme" ci dupa muuuuulta vreme, atunci cand o sa decida Dumnezeu.

Insa, corect este si faptul ca, SA ACCEPTI ASA CEVA, ESTE EXTREM DE GREU, INSA.....TREBUIE, ALTFEL NICIODATA N-O SA TE POTI "RIDICA".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu