...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 20 decembrie 2010

N-AM NICIO VINA !!!

Buna dimineata, dragilor!

Bai, fratilor, sunt praf! Dupa ce ca urasc din toata inima, blestemata asta de iarna si...privesc ca un motan disperat, pe geam, in fiecare dimineata, sa vad daca a nins sau nu, am mai si racit.

Am racit, pentru ca, de cand ma stiu, urasc sa port pulovere, caciula, manusi si fular, insa....faptul ca ignor ca nu mai am 25 de ani, cred ca ma "costa" destul de scump. :) In fine, da-o naibi de iarna, ca...imi stric ziua, numai cand ma gandesc. Hai, ca....altceva, vroiam sa va povestesc.

Ieri, pe la pranz, am primit un sms: "Buna. Ce mai faci, n-ai mai dat niciun semn de viata. Scuze de deranj."

Ma uit la numar, habar nu aveam cine este. Ii raspund, tot printr-un sms, spunandu-i ca nu cunosc numarul. Dupa cateva zeci de secunde, primesc iar un sms:

"Nu ma asteptam sa-mi stergi numarul dupa ce am vorbit atata timp la telefon. Prin acest lucru mi-ai dovedit ca esti la fel ca toti barbatii de pe site."

Habar nu aveam cine este, si....am sunat. Dupa vreo 3-4 "respingeri", in sfarsit mi-a raspuns la telefon, insa....n-am apucat sa spun nici macar o fraza cap-coada, incomodat fiind de repetativitatea sintagmei "Mircea, te rog sa nu ma mai suni".

Ca un motan de tomberon ce sunt, insa....bine crescut, n-am mai insistat. Dupa voce, cred ca banuiesc cine era, si....asa este, candva, am avut niste discutii extrem de frumoase la telefon.

Ce n-am apucat sub nicio forma sa-i spun distinsei doamne, a fost faptul ca: N-AM ABSOLUT NICIO VINA !!!

Singurul vinovat, este....deja, cunoscutul, meu prieten, JUNGLE MAN, pe care puteti sa-l priviti, inca o data, in poza de mai jos:



Da, da, da, el este singurul vinovat, pentru faptul ca, am fost in postura de nesimtit, fata de o distinsa doamna de pe site.

Hai, sa va lamuresc: Acum, vreo luna de zile, am fost cu cumnatelul meu pana la Brasov. N-am stat mult, insa....atat cat am stat, am dat cu ochii de Biserica Neagra, si....am facut cateva poze, cu unul dintre cele 2 telefoane pe care le am in dotare.

A doua zi, am scris pe blog, un comentariu despre impresia foarte buna pe care mi-a lasat-o orasul Brasov, si...aducandu-mi aminte ca am facut si cateva poze cu telefonul, am incercat sa le descarc pe laptop, dupa care sa le postez pe blog.

De incercat, am incercat, insa....de reusit, n-am reusit sub nicio forma, si...cum, sunt total "anti-tehnica", foarte repede m-am enervat si am lasat-o balta. Intamplarea a facut ca, peste vreo 2 ore, Jangle Man, sa-mi faca o vizita, asa ca, l-am intrebat pe el, daca se pricepe sa descarce de pe telefon, niste poze.

Jungle Man, cu care Dumnezeu a fost extrem de darnic, zamislindu-l, cum imi place mie sa-i spun "NUMAI DIN INTELIGENTA SI TALENT", dupa ce a facut 2 minute misto de mine, m-a asigurat ca....imediat rezolva problema.

Asa ca, s-a apucat de treaba, infascand telefonul din poza de mai jos, si....intrebandu-ma, unde sa le descarce, pe PC sau pe laptop. Intr-un moment de maxima inspiratie, i-am spus sa le descarce pe PC, si....o sa vedeti si de ce, am spus ca am avut inspiratie. :):)



In timp ce Jungle Man, butona la calculator, subsemnatul, s-a dus in bucatarie sa fumeze o tigara. Cand m-am intors, in sufragerie, se simtea un puternic miros de concentrare, iar figura lui Jungle Man, avea o usoara tenta de disperare.

Evident, l-am, intrebat:

"Bai, stii sa le descarci sau nu?"

Jungle Man, pocnind de concentrare, a butonat in continuare, atat telefonul cat si PC-ul, pana cand, intr-un tarziu....A REUSIT !!!!

A REUSIT....SA-MI STEARGA TOT CE AVEAM PE ACEL TELEFON, DESIGUR....IMPREUNA CU "AGENDA". :):)

Cand, am luat telefonul in mana, am realizat ca, era "chel", asa cum plecase din fabrica, si....nu mai exista absolut nicio urma, ca....motanelul de tomberon, il folosise aproape 2 ani de zile.

M-am uitat la Jungle Man si...i-am spus siderat:

"Bai, dobitocule, ce naiba ai facut, mi-ai sters totul din telefon, inclusiv AGENDA CU NUMERE?"

Jungle Man, si-a luat privirea de martir (pe care o iubesc, cand o vad) si....exact cum ma asteptam, in loc sa-si ceara scuze, a inceput sa bodogane:

"Niciodata n-am sa-ti mai fac nimic. Sa nu mai apelezi la mine, sa-ti descarc poze sau alte asemenea lucruri."

M-a pufnit rasul, pentru ca....stiam prea bine scenariul ce mi se derula prin fata ochilor, asa ca, am lasat-o balta. :):)

Fratilor, ca ma credeti sau nu, acela a fost momentul, in care....MOTANELUL DE TOMBERON, a ramas fara toate numerele de telefon, pe care le inregistrase incepand cu luna iunie 2009.

Stiu, atat de bine, pentru ca....in luna iunie 2009, s-a nascut baietelul meu si....acela a fost momentul in care, nevoit sa vorbesc foarte mult la telefon, am cumparat o cartela vodafone, renuntand sa mai vorbesc dupa telefonul cu "abonament", pentru ca as fi platit o avere. (stiti, desigur, ce tarife de neam prost, se practica pe telefoanele cu abonament, chiar si in aceeasi retea).

Acum, ca am ramas fara toate numerele de telefon, ale persoanelor cunoscute, dupa luna iunie 2009, si....coroborat, cu nefericita intamplare de ieri, ma gandesc cu groaza ca, vin sarbatorile si....habar nu voi avea, de la cine primesc unele sms-uri.

INSA, CHIAR N-AM ABSOLUT NICIO VINA !!!

Jungle Man, cu manutele lui "fine", a reusit, ceea ce n-am reusit niciodata, in cei peste 12 ani de cand folosesc telefonul mobil....SA MA LASE FARA AGENDA !!!

Sincer, cred ca si telefonul Blackberry, are partea sa de vina, pentru ca....este un telefon, mult prea complicat si alambicat, cel putin....pentru "modesta" mea pregatire tehnica.

Daca va intrebati, de ce, mi-am luat un telefon Blackberry, va spun ca, l-am primit cadou, asa cum, tot cadou, este si cel de-al doilea telefon....un Nokia 6680, pe care-l am de vreo 3 ani.

Niciodata, n-am avut o slabiciune pentru telefoane mobile si....nici nu mi-a placut sa dau o groaza de bani pe ele. Oricand, am preferat sa pierd la pariuri 10-15 milioane, sau....la "slot machine", decat sa dau aceasta suma pe un telefon mobil. :):)

Da, stiu....sunt idiot, insa....altul, mama, nu mai face :):)

Asa ca, dragilor, cei care, dupa luna iunie 2009, ati avut deliciul sau....supliciul, de a vorbi cu mine la telefon, si....vreodata, veti simti nevoia sa ma complimentati sau injurati, dupa caz, nu uitati, sa va semnati la sfarsitul sms-ului, pentru ca, altfel, habar nu am de la cine este. :):):)

Doar Jungle Man, este vinovat, care....in acest weeckend, a fost plecat la tara, sa-si taie porcul, iar daca.....ma apuc sa va povestesc, cum si-a etalat "calitatile" de macelar, ati face pe voi de ras. :):)

Rad ca prostul, numai cand imi aduc aminte, de cum a sacrificat saracul porc, de cate rateuri a dat, samd. :):)

Mester mare....Jungle Man: taie copaci cu drujba, trage filme de pe net, pune usi la casa si zugraveste, tine si administratia blocului, se pricepe si la reportofoane, dvd-uri si cd-uri, cand este nevoie, mai taie si un porc, este si un mare pescar, atat cu tehnici conventionale cat si neconventionale, samd :)

Cred ca stie sa faca si clatite. :) Uite ca, nu l-am intrebat pana acum, insa....sigur, stie. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu