...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 25 decembrie 2010

CRACIUNUL....CEA MAI FRUMOASA AMINTIRE A COPILARIEI MELE.

Buna seara, dragii mei!

Cand ma apuc sa scriu acest comentariu, este trecut cu 30 de minute de miezul noptii dintre 24 si 25 decembrie, noaptea in care vine Mos Craciun.

In noaptea asta, vreau sa scriu de CEA MAI FRUMOASA AMINTIRE A COPILARIEI MELE, acea noapte magica, cand stiam ca trebuie sa vina Mos Craciun.

Ca multi dintre voi, anii fragedei copilarii, i-am trait in cel mai crunt comunism existent in Europa. Ziua de 25 decembrie, cu tot ce pretindea, era trecuta in umbra, de conducerea comunista, insa...pentru mine, Craciunul era magic, iar acest lucru, s-a datorat efortului imens al parintilor mei.

Pana la vreo 7-8 ani, cand...idioata de invatatoare, s-a enervat in clasa si ne-a spus ca, NU EXISTA MOS CRACIUN, SI....PARINTII NOSTRI SUNT CEI CARE NE CUMPARA CADOURI, eu....impreuna cu sora mea geamana, chiar credeam cu tarie in Mos Craciun.

In acea zi (n-am s-o uit niciodata), cand imbecila de invatatoare, ne-a spus ca nu exista Mos Craciun, am plans de-am rupt, tin minte ca fugeam pe drumul de la scoala spre blocul unde locuiam, si....cand am vazut-o pe mama, cu suspine si sughituri, i-am spus:

"De ce ne-ai mintit, stiu ca nu exista Mos Craciun"

Tatal meu, cand a aflat ca....chiar, invatatoarea ne-a spus ca nu exista Mos Craciun, s-a dus a doua zi la scoala, si....perdaful care i l-a facut acelei invatatoare, cred ca nu l-a uitat niciodata.

Insa....hai, sa va povestesc, cum asteptam eu pe Mos Craciun, pana la acel moment de dementa, al odiosei si neregulatei invatatoare. :):)

Si eu si sora mea, ne intrebam parintii, in ce seara trebuie sa vina Mos Craciun. Dupa ce stiam cu exactitate (adica joi, vineri, duminica), in acea seara de ajun, aproape ca nu mai puteam respira de emotie. Uite ca, acum, cand scriu acest mesaj, am 37 de ani jumatate, si.....simt aceeasi emotie cand imi amintesc.

In acea seara, atat eu, cat si sora mea, adormeam extrem de greu, si....imi aduc atat de clar aminte ca, l-a un moment dat, in noapte, cand deschideam ochii, vedeam bradul cu globuri si cadouri sub el. In secunda urmatoare, saream din pat, si....imi trezeam sora, strigand: "Anca, trezeste-te, a venit Mos Craciun".

Trebuie sa precizez, faptul ca, parintii mei, se ocupau, ca....inclusiv BRADUL, sa apara in acelasi timp cu cadourile, si.....o sa va explic imediat, cum reuseau sa faca acest lucru (l-am aflat de la mama mea, mult mai tarziu, cand adolescenti fiind, ne-a povestit).

Asadar, parintii mei, dadeau comanda la un "delegat" care venea dupa marfa de la Harghita, sa le aduca un brad imens, cat tavanul de inalt, pe care....pana in noaptea de 24 spre 25 decembrie, il tineau la o vecina. La fel, procedau si cu cadourile, pentru ca....noi, cotrobaiam prin toata casa, cand ne jucam.

In noaptea de 24 spre 25 decembrie, mama, spre siguranta, ne dadea in mancare, o "farama" de somnifer, ca sa fie sigura ca nu vom sta treji toata noaptea sa-l asteptam pe Mos Craciun.

Dupa ce adormeam (oricum....foarte greu si tarziu), parintii mei, ne luau in brate si ne mutau in alta camera. Apoi, se duceau la vecina, luau bradul si il impodobeau. Emotiile erau imense, pentru ca....din 5 in 5 minute, controlau in camera cealalta, sa vada daca nu cumva ne trezim.

Dupa ce impodobeau bradul, puneau cadourile sub brad, ne luau in brate si ne aduceau in patuturile noastre, dupa care.....incercau sa mai doarma si ei cateva ore, pana ce trebuiau sa se trezeasca si sa mearga la serviciu (cei de varsta mea, desigur, stiu ca, in comunism, Craciunul, nu era zi libera, iar daca cadea in intervalul luni-sambata, trebuia sa mergi la serviciu).

Acest efort absolut urias, pe care-l faceau parintii mei, tinand neaparat ca si BRADUL, sa apara, in acelasi timp cu cadourile, sporeau imens surpriza, atunci cand ma trezeam din somn si.....vedeam in noapte, bradul, globurile si cadourile.

CREDETI-MA CA....SI ACUM, LA 30-32 DE ANI DISTANTA DE ACELE MOMENTE, SIMT CUM MI SE "FURNICA" PIELEA, CAND MA GANDESC.

Azi, daca as castiga 5 milioane de euro, nu ar egala emotia si bucuria, pe care o simteam, cand....deschideam ochii si vedeam bradul cu globurile si cadourile.

Era o emotie si o bucurie, pe care dictionarul limbii romane, nu are cuvinte, s-o redea. Acele momente, sunt si vor ramane unice in memoria mea, si....niciodata, nu vor putea fi egalate, cu exceptia momentelor, legate de baietelul meu.

In seara asta, pe la ora 22, m-am apucat si am montat bradul, l-am impodobit si i-am pus cadourile baietelului meu, iar el.....s-a zbenguit printre picioarele mele, insa......cand se va face mai mare si o sa stie de Mos Craciun, voi proceda, exact asa cum au procedat si parintii mei. Merita tot efortul.

Mi-e frica doar, de societatea asta mocofana si plina de taranoi parveniti, care....usor, dar sigur, au denaturat Craciunul, cu tot soiul de tarfulite, imbracate in Craciunite, si....alte exemple odioase.

TARANOI PROSTI SI IMBECILI....CARE, HABAR NU AU, CA....TOCMAI FARMECUL SI IMENSA EMOTIE A COPIILOR, CONSTA IN FAPTUL CA, IL PANDEAU PE MOS CRACIUN, SA-L VADA CAND VINE, SI....NICIODATA NU REUSEAU.

STIAU CA EXISTA, IL VEDEAU IN POZE, INSA IN REALITATE, NICIODATA NU REUSEAU SA-L SURPRINDA CAND PUNE CADOURILE.

A venit Revolutia si toti prapaditii de taranoi parveniti, au inceput sa se bulucesca, a ruga vreun cunoscut, sa faca pe Mos Craciun la copii, iar din pacate, azi, copiii, sunt cu mult mai inteligenti, decat eram noi, si.....se prind imediat ca, parca....cunosc vocea lui "x" sau lui "y", samd.

Taranoi prosti, care, mai mult ca sigur, ca....in copilarie, habar nu au avut, de emotiile pe care le-am trait eu, si....tot probabil, aveau un Craciun banal.

Pai, tocmai aici, era farmecul, il pandeam pana noaptea tarziu pe Mos Craciun, si....niciodata, nu reuseam sa inteleg, cum a reusit sa intre in camera unde dormeam, cu bradul, cu globurile si cadourile, sa le puna si....sa dispara. Iar, anul urmator, imi doream si mai mult sa-l surprind, insa....bineinteles ca, nu reuseam :):)

Recunosc, mi-e frica ca baietelul meu, o sa isi dea seama, mult prea repede ca Mos Craciun nu exista, iar acest lucru, ma infurie inca de acum.

Am participat si eu la cateva ceremonii, in care Mos Craciun, isi facea aparitia la copii, si....momentul era de tot penibilul, pentru ca, de cele mai multe ori, individul care facea pe Mos Craciun, era tanar, avea vocea tanara, indiferent de eforturile facute, mai mult....era deghizat si prost, si....sa nu uitam: AZI, COPIII SUNT FOARTE INTELIGENTI SI COMPREHENSIVI !!!

Pacat, mare pacat ca....societatea de azi, condusa autoritar, de parveniti si toape, denatureaza tot ce a fost frumos in trecut.

Zilele acestea, am fost pana la magazinul pentru hainute de copii "Z", din cadrul supermarketului Cora, si.....mi-a venit sa vomit, cand am vazut ca, pe hainutele destinate copiilor de 1-2 ani, era inscriptionat un mesaj "Vreau o decapotabila".

CAT GROBIANISM, CAT TARANISM SI TOPENIE !!!!

Patronii magazinului, nu au nicio vina, ce sa faca??? Se pliaza, pe CEREA PIETEI, adica....a taranoilor obsedati de masini "decapotabile" :)

Cum, sa imprimi pe hainuta unui copil de 1-2 ani, un astfel de mesaj???

Cand vom vedea pe bluzita unui baietel de 1 an, mesajul: "Vreau o blonda "buna"???

Sau....pe bluzita unei fetite de 1 an: "Vreau un macho, bine dotat"???

Oribil, absolut grotesc !!!!

RECUNOSC, RECUNOSC, RECUNOSC: URASC TARANOII PARVENITI, DIN TOATA INIMA MEA !!!

Imbecilii astia, distrug orice ating, prin prost gust si infinita topenie !!!!

CRACIUN FERICIT, DRAGILOR !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu