...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 17 decembrie 2010

O zi petrecuta in oras, alaturi de...Jungle Man.

Buna ziua, dragilor !

Inainte de a va povesti, cum mi-am petrecut ziua de ieri, ingrozit de primii fulgi de zapada, dati-mi voie, sa fac cateva precizari, distinsei doamne, de care v-am vorbit, in comentariul de ieri.

Draga mea, am citit, ce ai scris la comentariul de ieri, am vazut ca, ti-ai declinat si identitatea (eu....nu mi-am permis s-o fac, fara voia ta), si.....bineinteles ca, oricand, ai dreptul la replica.

Referitor la ceea ce ai scris, as preciza ca, nicio clipa, in comentariul de ieri, nu am ironizat PERSOANA TA, ci....poate, am glumit pe seama "supararii" tale, anume ca....toti barbatii care-ti viziteaza profilul, de pe site-ul de socializare, vor sa faca sex cu tine, avand in vedere si continutul blogului tau. :):)

In plus, acum....ca ti-ai dat acceptul, pot sa recomand, spre citire, atat profilul tau de pe site (Kristyyn), cat si blogul tau (www.orgasmmania.ro), tuturor celor care imi citesc blogul. Am spus inca de ieri, ca....ai un blog bine structurat, placut ochiului, care despica firul in 4, pe mai toate subiectele legate de sex.

Asa ca, oricine, are vreo nelamurire, vis-a-vis de sex, poate apela cu succes la blogul tau. :):)

Draga mea, in final, as mai sublinia ca.....daca, cineva a fost ironic si plin de el, acea persoana ai fost mataluta, si....stii prea bine. :):)

In fine, nu mai conteaza, dupa cum ti-am spus, este loc sub soare, pentru toata lumea, indiferent, daca....30% din continutul blogului meu, o constituie "punctuletele" (asa-mi place mie sa scriu, deh....ce sa fac, la batranete, nu te mai schimbi). :):)

Buuuuun, fratilor, acum, sa trecem la lucruri serioase. :):)

Baiiii, stiti cat de ingrozit am fost ieri? Stiti, in ce hal, m-au speriat, primii fulgi de zapada???

Hai, sa va povestesc :)

Ieri, pe la pranz, dupa ce am scris comentariul pe blog, am auzit soneria de la usa, care ma anunta ca cineva, ma viziteaza. Am deschis usa si.....Jungle Man, imi zambea cu gura pana la urechi.

Daca, ati uitat, cine este Jungle Man, personajul caruia, prin luna octombrie, i-am dedicat un comentariu pe blog, va readuc imediat aminte:







Dupa ce a intrat in casa, Jungle Man, a rostit scurt:

"Hai, du-te si te imbraca".

Supus, am rostit "Gata, sefu....fac un dus si ma imbrac", nemaintreband, unde mergem, deoarece....stiam ca, de peste 1 an de zile, l-am tot dus cu zaharelul ca vom merge pana la Outlet-ul din Militari.

Dupa ce, mi-am facut un dus si m-am imbracat, abia asteptam momentul in care....stiam ca, zambetul laaaaarg de pe figura lui Jungle Man, o sa dispara, odata cu precizarea ca, vom merge cu masina pana la statia de metrou Titan, dupa care, o vom parca frumusel si.....ne vom indrepta catre metrou. :)

Cand a venit momentul, figura lui Jungle Man, s-a crispat brusc, insa.....i-am spus imediat ca, mersul cu metroul este placut si in plus, mai face si el putina miscare, ca.....doar, n-o vrea sa stea tolanit 2 ore, pe scaunul din dreapta, sa fumeze tigare de la tigare, sa asculte muzica, in timp ce subsemnatul, calca ambreiajul din 10 in 10 secunde, jucandu-se cu.....viteza 1-a si a 2-a, pana o sa ajunga din Titan in Militari :):)

Insa, momentele neplacute, nu se terminasera pentru Jungle Man, pentru ca.....GHINION !!!

Inainte sa plec, baietelul meu, a facut "caca", ocazie cu care, bunicuta lui, a observat ca....nu mai are servetele umede si nici prea multi pampersi. Asa ca, pana sa ajungem la statia de metrou, am facut o escala pe la Auchan, unde bineinteles....domnul Jungle Man, a fost iar nemultumit, ca am lasat masina prea departe de intrare. :)

Dupa ce, am cumparat repede, servetele umede si pampersi, pentru curul pretios al baietelului meu, mi-am adus aminte ca n-am jucat la "Loto", asa ca....m-am pus pe gandit numere, la agentia din interiorul Auchan-ului.

Vedeti voi, concentrarea si gandirea, mi-au provocat o foame de lup, insa....Jungle Man, s-a razbunat, la randul sau, cand....a respins total, propunerea mea, de a ne opri la Spring Time, sa infulecam o shaorma sau o pizza. Nu va spun, cat am salivat, pentru ca, mai simtea si mirosul, care venea din zona unde se mananca.

Insa, Jungle Man, stia prea bine, care o sa fie reactia mea, anume ca....voi propune sa mergem la shaormeria Dines, de la Foisorul de Foc, ceea ce am si propus, fara sa ma gandesc ca, n-am cum sa ajung acolo, fara masina. Jungle Man, bineinteles, a acceptat pe loc.

Dupa ce am plecat din Auchan, pe drum, pana la metrou, mi-a cazut "fisa" ca, daca, vreau sa merg la Foisorul de Foc, inainte de a ajunge la Outlet-ul din Militari, trebuie sa iau masina. Nu stiam eu, de ce, Jungle Man, impinsese scaunul la maxim, in spate, si.....se tolanise confortabil. :) Bucuria, nu i-a tinut mult, pentru ca....l-am anuntat ca, in ciuda foamei de lup, o sa renunt la varianta cu schaorma, si.....voi lasa masina la statia de metrou Titan. :)

Jungle Man, a sarit ca ars:

"Paiiiii, ce naiba faci??? Ca....doar, ti-e foame, stai nemancat? Unde mancam, ceva, repede, ca sa ajungem si la Outlet?"

L-am linistit instant, cand i-am spus ca, din cate imi aduc aminte, jos, in statia de metrou Titan, exista o patiserie, de unde, vom cumpara niste pateuri. Ceea ce am si facut. :):)

Ma uitam la figura lui Jungle Man....era absolut disperat ca, trebuie sa-si puna bucile in miscare. :):)

Am coborat pe peron, si.....ma tot bombanea, ca n-am luat masina. Am inceput sa ne contrazicem, ce metrou trebuie sa luam pana in Militari. Cum, nu am ajuns la o solutie, am luat metroul pana la Eroilor, unde stiam sigur ca se schimba pentru Militari.

Cand, am ajuns in Militari, am inceput sa ne contrazicem, la ce statie sa coboram. Jungle Man, vroia sa coboram la Gorjului si sa luam un taxi, pana la Outlet, iar eu....vroiam sa cobor la Pacii, dupa care sa iau taxiul.

Am coborat la Pacii, insa....odata ajunsi pe peron, am inceput sa ne contrazicem, pe care "iesire" sa mergem. Eu, am vrut sa ies, pe la "iesirea" in directia Gorjului, Jungle Man, pe iesirea in directia Autostrazii. Am facut ca el, si.....ajunsi afara, am constatat ca, in directia Autostrazii, nu trecea niciun taxi, si....era firesc sa fie asa, pentru ca, majoritatea erau la iesirea cealalta, in directia Gorjului si implicit a orasului.

Dupa 5 minute in care am inghetat bocna, l-am convins pe Jungle Man, ca este cazul sa ne indreptam spre cealalta iesire de metrou, unde sigur sunt taxiuri, ceea ce s-a si adeverit.

Am luat un taxi si....am ajuns la Outlet. O singura data, mai fusesem acolo, prin ianuarie 2009. Asa este, sunt preturi, mai mult decat rezonabile, mai cu seama la Nike si Adidas.

Dupa vreo ora si jumatate, lui Jungle Man, i s-a facut pofta sa fumeze o tigara, asa ca, am iesit afara, unde.....SURPRIZA....deja ningea si batea vantul.

Instant, Jungle Man, si-a adus aminte de faptul ca n-am luat masina, si....a inceput sa ma tachineze ca, de venit, am venit cu taxiul, insa.....sa vedem, cu ce naiba plecam de acolo, pentru ca, nu sunt taxiuri.

L-am linistit, aducandu-i aminte ca, intrebasem o vanzatoare, daca....acolo, vine vreun autobuz care merge in oras, si....respectiva tipa, ne-a precizat, de unde trebuie sa-l luam.

Jungle Man, bombanea, non-stop, si.....imi prezenta sumbra situatie, in care, vom sta in statie, cel putin 30 de minute, in ninsoare si ger.

Dupa ce, am mai facut o runda de cumparaturi, am iesit definitiv din Outlet, si....ne-am aprins o tigara. Ningea si batea vantul, de-mi venea sa vomit. Jungle Man, era foarte ingrijorat, si....imi amintea ca, doar cu o saptamana in urma, facuse fizioterapie pentru o durere de spate. :):)

Langa noi, tot zgribulit, era un tip, care....auzindu-ne discutand, de taxi, ne-a spus ca, facuse el comanda, si....daca vrem, putem sa mergem si noi cu el.

Aaaaaa.....calule, mananci ovaz?? Era o oferta, de nerefuzat, pe care m-am grabit instant, s-o accept.

In 5 minute a sosit taxiul, ne-am urcat in el, toti trei, si....auzindu-l pe baiatul acela ca merge pana la Romana, dupa care.....putem noi, sa ne continuam drumul pana in Titan, Jungle Man, s-a imbujorat instant la fata, spunand "Daaaa, daaaa, sigur asa facem".

Subsemnatul, zambea, ca un motan de tomberon, ce sunt. Si....stiam, de ce zambesc. Puteam face pariu, ca....pana o sa ajungem la statia de metrou Pacii, baiatul pe care-l cunoscusem, se va razgandi si....o sa prefere sa coboare si sa ia metroul, asa cum vroiam si eu sa fac.

Taticu, dupa ce am mers "bara la bara", pana la statia de metrou Pacii, si....dupa ce, acel baiat, si-a dat seama foarte clar ca, tot "bara la bara", o sa mearga pana la Romana, iar drumul, o sa dureze cel putin 2 ore, a achiesat instant, la propunerea mea, de a lua metroul.

Taximetristul, a fost si el multumit, pentru ca.....aparatul taxase 7 ron, iar noi, i-am dat 20 de ron (10 de la noi, 10 de la acel baiat).

Jungle Man, era disperat. Ajunsese iar, de pe scaunul comod din autoturism, pe peronul metroului. Foarte repede, am ajuns in Titan, si....la iesirea din metrou, l-am mai "curentat" inca o data pe Jungle Man, aducandu-i aminte ca, trebuie sa dam zapada de pe masina. S-a facut "verde-albastru" la fata, a inceput sa se vaicareasca de spate, in timp ce eu, radeam cu gura pana la urechi.

Am dezapezit masina si....in final, am ajuns acasa.

Daca, faceam greseala, ca....la plecare, sa ma iau dupa gura lui Jungle Man, si...sa accept a merge cu masina din Titan pana la Outlet-ul din Militari, cred ca ajungeam sa-mi blestem zilele. La dus, cand inca, nu ningea, sigur faceam vreo 2 ore, insa....la intoarcere, cand deja ningea, iar carosabilul era foarte alunecos, cred ca faceam, pe putin 3 ore jumatate, "bara la bara".

Ajunsi acasa, Jungle Man....decreteaza:

"Baiiiii, destept ai fost" :):)

N-am fost destept, ci doar.....N-AM FOST SNOB, alegand, fara probleme, sa circul cu metroul, in loc sa-mi dau palme, mergand ore in sir "bara la bara" :):)

Recunosc, cand, ieri, am vazut ca incepe sa ninga, m-a apucat disperarea !

URASC IARNA, DAR MAI ALES ZAPADA, DIN TOT SUFLETUL MEU !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu