...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 30 decembrie 2010

BILANT DUPA...7 LUNI DE BLOG.

Buna dimineata, dragilor!

Dragilor, azi voi scrie despre BILANTUL, DUPA 7 LUNI DE ACTIVITATE PE BLOG. Cand scriu aceste randuri, sunt undeva prin Militari, la firma cumnatului meu, unde....tocmai ce a fost sacrificat un imens porc. Cumnatelul meu, a tinut neaparat sa vin si eu, azi, la firma sa, cu toate ca, niciodata n-am participat la actiunea de sacrificare a unui porc. Dupa indelungi parlamentari, aseara, pe la ora 23 cand m-a sunat din nou, m-a convins sa-l insotesc.

In fine, porcul a fost sacrificat, insa....subsemnatul, n-a reusit sa priveasca momentul, chiar daca, constientizez ca este o datina romaneasca veche de sute si sute de ani. Acum, din ce am observat, urmeaza diverse operatiuni, pe care le fac cativa baieti priceputi, de parlire, transare si taiere a porcului, actiune ce se va sfarsi cu un imens gratar.

Sa revenim la BILANTUL ACTIVITATII PE BLOG. :):)

Acum vreo 2 zile, cineva de pe site, se mira de numarul insemnat de comentarii pe care l-am scris pe blog si de lungimea acestora, intrebandu-se, cum de am timp, cum de-mi vin ideile, samd.

Acest blog, l-am deschis la inceputul lunii iunie, deci, acum vreo 7 luni, intr-o zi in care, m-am enervat foarte tare ca, administratorii siteului de socializare pe care navigam, modificasera din nou "formatul", ocazie cu care imi disparusera niste comentarii pe care le scrisesem la propiul profil. Plin de spume, am luat legatura cu bunul nostru prieten, domnul Google, pe care l-am intrebat simplu:

"Cum se poate deschide un blog?"

Ca de obicei, domnul Google, a fost extrem de amabil si....m-a pus in legatura cu Platforma Blogspot, care in aproximativ 5 minute, m-a transformat intr-un individ cu blog :):) Si uite asa s-a nascut....DOAR O PARERE.

Daca-mi aduc aminte bine, primul comentariu pe care l-am scris, s-a intitulat "Cica....socializare", dupa care au urmat alte zeci si zeci de comentarii, ajungand azi la aproape 130.

Pentru multi care privesc, este foarte posibil sa li se para ceva foarte complicat si greu de realizat, mai cu seama ca, fiecare comentariu este destul de lung, nu am facut economie la cuvinte, samd.

IN REALITATE, LUCRURILE SUNT EXTREM DE SIMPLE SI BANALE. :):)

Practic, de fiecare data cand scriu un comentariu, ca si in acest moment, nu fac altceva decat sa....VORBESC CU VOI !!!

Da, cu toate ca pare ciudat, in esenta, exact acest lucru fac, VORBESC CU VOI. Singura diferenta este ca o fac scriind. Din acest motiv, imi este si foarte usor sa scriu comentariu dupa comentariu, pentru ca.....nu fac altceva decat, sa vorbesc cu voi. Daca am fi fata in fata la o cafea si am discuta despre un anume subiect, asta as face, nu??? Exact ce fac si pe blog, mi-as expune o parere. Sau...daca v-as povesti ce am facut ieri sau alaltaieri, tot asta as face, nu??? Exact ce fac si pe blog. NIMIC MAI MULT !!!

Bineinteles ca la momentul in care am deschis acest blog, habar nu aveam ca voi ajunge sa scriu aproape zilnic, ca la final de an, voi contabiliza 130 de comentarii, ca voi avea cititori cu mult peste asteptarile mele, samd, insa.....mai este un lucru extrem de important.

Acest blog, fiind "ancorat" la profilul pe care-l am pe site-ul de socializare, a reprezentat O IMENSA "SITA", scutindu-ma de neplacutele dialoguri cu femei frustrate si tampitele.

Nimic nu este mai dizgratios, cel putin pentru subsemnatul, decat abordarea unei tampitele, ajunsa la 30 si ceva de ani, plina de frustrari, care incepe sa ma intrebe de una si de alta, obsedata fiind de niste lucruri, de tot rasul. Asa, accesandu-mi blogul, acel gen de femeie, se sperie cu siguranta, imi pune o anumita "eticheta" si....am scapat de un supliciu.

Acest blog, m-a ajutat enorm sa triez si sa cunosc persoane foarte inteligente, care au stiut sa "cantareasca" ceea ce scriu, chiar daca de multe ori intr-o maniera destul de brutala si avand un vocabular ceva mai "colorat".

Prin intermediul acestui blog, am reusit multe, extrem de multe:

a) cand a fost cazul, am aratat celor care mi-au spus ca sunt prea serios si crispat ca, daca vreau.....devin un mistocar, atat de crunt, incat pot face pe cineva sa vomite;

b) sau....din contra, celor care mi-au spus ca, sunt mistocar si superficial, le-am aratat ca daca vreau, pot sa disec si sa discut de subiecte consistente.

c) atunci cand am fost jignit, facut in toate felurile, de la "prelungire inutila a penisului", pana la "motan de tomberon" de diverse si distinse domnite aflate la adapostul anonimatului, prin intermediul unei exprimari usor ironice, le-am aratat ca sunt mai proaste ca noaptea si mai nepregatite de viata decat baietelul meu de 1 an si jumatate.

Si lista poate continua, insa....de fiecare data cand m-am asezat in fata laptopului si am inceput sa tastez, mi-am imaginat ca sunt fata in fata cu VOI, discutand la o cafea, fapt ce mi-a usurat extrem de mult exprimarea.

Privind in spate, concluzionez ca au fost 7 luni foarte frumoase, in care am scris vrute si nevrute pe acest blog, fara a avea un plan bine stabilit, fara "clisee", fara povestioare inventate, asa cum se intample pe majoritatea blogurilor, fara sa subestimez inteligenta celor care citesc ceea ce scriu, samd.

Imi aduc aminte cat de revoltat eram in acea zi de inceput de iunie, cand am observat ca administratorii site-ului de socializare, iar au facut niste modificari de "format", absolut nefericite, insa....azi, la final de an, privind in spate, nu pot decat sa ma felicit ca am deschis acest blog.

Din umilul meu punct de vedere, ORICE PERSOANA de pe site-ul de socializare, ar putea cu usurinta sa faca ceea ce fac si eu, nu este mare lucru, insa....TOTUL ESTE SA SI VREA. :):)

Pentru mine, a scrie pe blog, este o placere si nu o munca, asa cum multi dintre voi, poate considerati. Cand, scriu, simt aceeasi placere ca atunci cand port o discutie cu un interlocutor inteligent. IMI PARE CEL MAI SIMPLU LUCRU: SA SCRII PE UN BLOG.

Atunci cand te exprimi natural, atunci cand nu trebuie sa inventezi nimic, cand nu urmaresti sa gasesti cat mai multi prosti sau proaste, care sa puna "botul" la minciunile tale si....prin "click-ul" lor, sa-ti umple buzunarele, atunci....lucrurile sunt extrem de simple.

Acum cateva zile, o domnisoara imi scria pe site:

"Am intrat de curiozitate pe blobul tau si mi-a placut ....mi-a placut felul cum abordezi problema si talentul tau de "scriior". Imi place felul in care povestesti. am mai intrat si pe altele din cand in cand dar recunosc ca nu ma captivau atat. Reusesti sa transpui emotia si sa ajuti cititorul sa vizualizeze ceea ce citeste."

I-am spus si ei, va spun si voua: Sa fim seriosi, talent de scriitor, nici pe departe nu am, nivelul la care scriu, este extrem de modest, insa.....accept ca, tocmai prin modul simplu de a scrie, prin vocabularul colorat pe care-l folosesc atunci cand ma enervez, ajut cititorul sa simta emotia si sa vizualizeze ceea ce citeste.

Una peste alta, dupa 7 luni de activitate pe blog, ma declar foarte multumit, si.....cel mai important este ca, IMI PLACE SA VORBESC CU VOI. :):)

Sa aveti o zi frumoasa dragilor!!! Eu, am sa ies un pic afara, sa vad in ce stadiu au ajuns baietii cu parlirea si transarea imensului porc (270 de kg) :):)

Un comentariu:

  1. Si noua ne place sa te citim. La mai mare, la mai multe, la mai bine!
    LA MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere