...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 7 august 2019

DE CE NE MIRA CAZUL DE LA CARACAL? (partea 2)

Buna seara, dragii mei!

Candva, demult, pe vremea cand aveam vreo 26-27 de ani, cineva mi-a spus asa: "Bai, nu stiu cum faci, dar mereu TE PISI contra vantului!". Si, mare dreptate avea!

Imi asum riscul ca si in aceasta seara sa fac la fel cum am facut toata viata!

Bai, sincer, m-am saturat pana peste cap de acest domn, ALEXANDRU CUMPANASU! Nu mai poti deschide un ziar sau sa asculti o stire la tv, fara sa auzi de acest individ...

Asa, deodata, se lupta cu presedintele, primul ministru, politia, serviciile secrete, amenintand in stanga si in dreapta ca daca nu se va face dreptate, nu stiu ce se va intampla...

Ok! Fara doar si poate, pentru ca nu sunt cretin, INTELEG DUREREA SI FRUSTRAREA traite de catre distinsul domn, dupa intreaga nenorocire petrecuta!

INSA, INTREB IO, DE LA INALTIMEA IGNORANTEI MELE CAPITALE, pana sa i se intample propriei nepoate, domnul Cumpanasu nu auzise de faptul ca sunt rapiti si raman disparuti sute de copii? Oare, domnu' Cumpanasu, nu auzise de existenta clanurilor interlope, parte din ele, ocupandu-se si de traficul de copii?

Aaaaaa, mda...exact ce spuneam de atatea ori pe acest blog, in cei aproape 10 ani de cand scriu: SUNTEM FFF DEMOCRATI SI INGADUITORI FATA DE INFRACTORI, PANA NI SE INTAMPLA NOUA! Dupa care, brusc, aderam la "ochi pentru ochi, dinte pentru dinte"!

Desi am facut efortul de a cauta sa aflu cine este, mai exact, acest domn Alexandru Cumpanasu, nu am reusit sa ma edific foarte exact, dar banuiesc ca este presedintele unui ONG...

Pai, tocmai aceste ONG-uri aparute de nicaieri (nu ma refer la domnul Cumpanasu, pentru ca nu stiu ce ONG conduce) de-a lungul anilor au MILITAT pentru cele mai "curioase" lucruri.

Cand au fost copii mutilati sau chiar UCISI de cainii vagabonzi, au sarit ONG-urile...

Tot ONG-urile au sarit ca arse si au militat pentru DREPTURILE INFRACTORILOR IN PUSCARII, ajungandu-se la situatia in care un criminal sau un violator care a distrus o familie, SA AIBA MAI MULTE DREPTURI DECAT UN OM CORECT!

Cand s-a pus problema reintroducerii pedepsei cu moartea sau, in cazul violatorilor, castrarea acestora, aceleasi ONG-uri au facut apel la neapelarea de masuri extreme!

Iar exemplele pot continua! ATENTIE!!!! EU NU SPUN, NICI CA ESTE BINE SI NICI CA ESTE RAU, FAPTUL CA ACESTE ONG-uri APARUTE PRECUM CIUPERCILE DUPA PLOAIE SUNT FOARTE ATENTE SI MILITEAZA PENTRU DIVERSE LUCRURI!

Dar, nu pot sa nu observ faptul ca, atunci cand ANUMITE LUCRURI NI SE INTAMPLA NOUA, nu mai suntem democrati si impaciuitori! Ba, din contra, ne intoarcem la LEGEA TALIONULUI!

Eeeee, aici avem o mare problema! Cand eu, un NEICA NIMENI, in toti acesti ani, scriind despre diversele atrocitati comise de infractori, IMI ARATAM REVOLATA SI FRUSTRAREA PENTRU FAPTUL CA SISTEMUL NU IA MASURI DRASTICE, domnul Alexandru Cumpanasu, nu am vazut sa fi avut vreo problema, desi si atunci era vorba despre DESTINE DISTRUSE!

Deh, victimele nu faceau parte dintre apropiatii domnului Cumpanasu!

TOCMAI AICI TREBUIE SA LUCRAM: SA NE PESE, SA FIM LA FEL DE VOCALI, SI CAND NU ESTE VORBA DE UN APROPIAT DE-AL NOSTRU!

Inchei, intreband:

Cumva, domnul Cumpanasu, cel putin in ultimele 6 luni, NU A CITIT IN PRESA FAPTUL CA URMARE RECURSULUI COMPENSATORIU, sute de criminali si violatori de copii au iesit din puscarie???

DE CE, IN TOT ACEST TIMP, NICI MACAR O DATA, NU S-A LUAT DE GAT CU SISTEMUL, LA FEL CUM O FACE ASTAZI?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Hello, Mirciulica! Ce mai faci? Sper ca esti bine,chiar daca nu mai scrii.Da un semn de viata ca esti bine!!!Si ca vei reveni cand vei fi pregatit!Dar da un semn de viata cat mai curand!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Uite ca, absolut intamplator, dupa atatea luni, tocmai astazi am simtit nevoia de a scrie.

      Ștergere