...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 4 august 2019

DE CE NE MIRA CAZUL DE LA CARACAL? (partea 1)

Buna seara, dragii mei!

Intorcandu-ma in aceasta seara de la mare, am gasit, IN SFARSIT, un Bucuresti racoros, ceea ce ma bucura nespus!

Desi, doar acum cateva zile, am spus ca voi evita sa o fac, voi scrie cateva randuri despre fata rapita si ucisa, la Caracal.

A arunca cu noroi in toata politia romana imi pare o greseala, insa....sa fim seriosi, doar nu ne asteptam ca la CARACAL sa fie niste politisti super pregatiti in rapiri si alte nebunii...

Mai mult, din cate vad, doamna prim-ministru a gasit de cuvinta sa o demita din guvern PE SINGURA PERSOANA (ministru educatiei) CARE A PUS PUNCTUL PE "I", INDIFERENT DE SENTIMENTELE CE NE COPLESESC IN ACESTE ZILE!

Imi asum oprobiul public, achiesand total la punctul de vedere expus de doamna Ecaterina Andronescu (pentru care, sa ne intelegem!!!...nu nutresc, nici cel mai mic strop de simpatie), si anume ca....O FATA DE 15 ANI, SUB NICIO FORMA SI IN NICIO SITUATIE, NU ARE CE SA CAUTE A SE URCA IN MASINA UNUI BARBAT, FACAND AUTOSTOPU'.

Din umilu-mi punct de vedere, de aici ar trebui sa plece EDUCATIA adolescentelor, pentru ca pe viitor sa nu mai existe astfel de nenorociri!

Si, cand un MINISTRU indrazneste sa puna punctul pe "i"...doamna prim-ministru il demite din guvern!!!! Absolut, uluitor!

Poate sunt eu tampit si retardat, dar daca as fi avut o fata, EXACT ACELEASI CUVINTE (precum ale doamnei Ecaterina Andronescu) LE-AS FI FOLOSIT ACUM PENTRU A INCERCA SA O PREGATESC PENTRU VIITOR, BINEINTELES, VIS-A-VIS DE CAZUL DE LA CARACAL!

Tati, sub nicio forma, nu ai ce sa cauti a te urca in masina unui barbat, facand autostopul. Uite ce a patit saraca fata de la Caracal!


Greu de inteles decizia doamnei prim-ministru! Sau, nu chiar atat de greu, daca mi-as aduce aminte de anumite lucruri din trecutul, nu foarte indepartat. (dar, nu-i momentul)

In rest, de ce ne mira astfel de tragedii????

Pai, doar astazi citeam in presa despre faptul ca, urmare recursului compensatoriu, NU STIU CATE SUTE DE CRIMINALI SI VIOLATORI AU IESIT DIN PUSCARIE, MAI DEVREME!!!!

Asadar, in conditiile in care am permis (noi toti, sa ne intelegem!) unui individ CORUPT SI PENAL, ca timp de 3 ani, SA MODIFICE LEGILE JUSTITIEI, NUMAI IN FAVOAREA INFRACTORILOR (criminali, violatori, talhari samd)....de ce ne mai mira cazul de la Caracal???

Si, cate ar mai fi de spus...

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu