...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 16 iunie 2019

NESIMTIREA PE AUTOSTRADA, DE CELE MAI MULTE ORI, ESTE MORTALA!

Buna seara, dragii mei!

Primele zile ale saptamanii ce tocmai se incheie (cand scriu acest comentariu este duminica ora 22), cel putin pentru mine, AU FOST INGROZITOARE! Pur si simplu, nu puteam respira in caldura umeda ce acaparase Bucurestiul. Si, cum inimioara mea a fost extrem de greu incercata acum cateva luni cand am facut infarct si stop cardiac, am ales sa schimb aerul sufocant din Bucuresti cu racoroasa briza de pe litoral, in conditiile in care fiul meu urma sa aiba, incepand cu data de 17 iunie, un turneu de fotbal la Constanta.

Asa ca, sambata dimineata, pe la ora 6:30, paraseam Bucurestiul pe A2, avand ca si destinatie statiunea Mamaia. Pe langa starea groaznica in care se prezinta A2 in primii 30 km in directia Constanta, mai m-a surprins un lucru: AGLOMERATIA EXTREM DE MARE DE MASINI.

Pe langa aglomeratie, se conducea si fff prost...semn rau! Si, asa a fost! Pe la km 175 am fost nevoit sa opresc masina, iar dupa primele 10 minute de stationare am realizat ca...undeva in fata mea se produsese un accident FOARTE GRAV.

Dupa o ora si 10 minute cat am stat nemiscat, cand coloana imensa de masini s-a pus in miscare si am ajuns sa trec prin dreptul masinilor implicate in accident, SINCER, starea acestora nu parea sa arate dimensiunea DEZASTRULUI: un mort si 6 raniti.





Am ajuns la Mamaia dupa 4 ore petrecute pe drum, multumit fiind ca sunt teafar!!!

Potrivit statisticilor, cica acest sfarsit de saptamana a fost cel mai crunt vis a vis de accidentele produse pe A2! Vineri, sambata si duminica s-au petrecut o gramada de accidente grave pe Autostrada Soarelui, IAR POTRIVIT PUNCTULUI DE VEDERE EXPRIMAT DE POLITIE, CAUZA AR FI VITEZA!

Nimic mai fals!!!!

In ultimii 10 ani am strabatut A3-ul de zeci si zeci de ori, SI INTOTDEAUNA S-A CIRCULAT CU VITEZA!

Alta-i cauza inmultirii accidentelor din acest an, cel putin din punctul meu de vedere!

Cand se ajunge in situatia de a putea cumpara o masina cu 4000-6000 LEI (ca sa nu spun 500-600 lei, asa cum este cazul Matiz-urilor), este foarte clar ca si RESPECTUL pe care il vor arata respectivii proprietari fata de ceilalti participanti la trafic, VA FI MINIM! (asigurare obligatorie, bineinteles, cea mai ieftina, revizii....in cel mai bun caz, facute la colt de strada, ITP-ul luat pe spaga...uitati-va, doar intr-o zi, cate masini vedeti ca scot fum pe teava de esapament de spui ca sunt locomotive samd).

De cand cel mai vestit "mustacios" al Romaniei, in goana-i nebuna de a scapa de "parnaie", a eliminat TAXA DE MEDIU (si a amanat cat de mult a putut, reintroducerea alteia) S-AU NASCUT CATEVA GENERATII DE SOFERI care pentru a conduce o masina, nu au facut niciun efort financiar, rablele cumparandu-le la niste preturi de rasul lumii...

SI, ATUNCI??? DE UNDE RESPECTUL FATA DE CEILALTI PARTICIPANTI LA TRAFIC????

Pai, cand conduci o rabla ordinara, al carui pret este mai mic decat un sejur de 5 zile la munte sau la mare....ce stres sa ai??? Daca lovesti masina (pardon, rabla!) din vina ta...ce pierzi? Nimic, evident! Ii dai fraierului asigurarea obligatorie facuta, desigur, la cel mai ieftin pret, iar masina, in cazul ca nu o poti repara, desigur, cu piese de la "dezmembrari", iti cumperi alta pentru ca....POTI!!!!...datorita culantei celui mai vestit si milostiv "mustacios" din Romania! :)))

DOAR CA, NESIMTIREA PE AUTOSTRADA, DE CELE MAI MULTE ORI ESTE MORTALA!!!!

PS: Sper ca m-am facut inteles! NU ESTE VORBA DESPRE BANI...este vorba despre responsabilatatea de a avea o masina, cu tot ceea ce include: atentia de a nu o lovi, asigurari facultative si obligatorii de calitate, revizii facute in service-uri autorizate samd!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu