...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 19 iunie 2019

CUM AM GASIT STATIUNEA MAMAIA IN 2019.

Buna ziua, dragii mei!

Cateva cuvinte despre cum am gasit in acest an statiunea Mamaia. In primul rand, ARHIPLINA! Cred ca gradul de ocupare in acesta perioada a batut spre 100%, in conditiile in care, pe plaja, abia daca gasesti un sezlong liber. (ma refer la perioada vineri-luni, minivacanta de Rusali)

Cunosc extrem de bine statiunea Mamaia si pot declara cu toata sinceritatea ca nu am mai vazut-o atat de plina la jumatatea lunii iunie, de ani de zile.

Fata de anul trecut, statiunea mi se pare mult mai bine pregatita de a primi turistii (ma refer, inclusiv, la amenajarile de pe plaja, terase si restaurante), chiar daca....la nivel de "aer", este pentru prima data in ultimii 8 ani cand mi se pare ca s-a asternut un val de "praf" peste stralucitoarea Mamaie din vremea lui Mazare.

O fi fost Mazare un hotoman, INSA CA PRIMAR AL CONSTANTEI CARE SE OCUPA SI DE STATIUNEA MAMAIA, A FOST IMPECABIL!

Nu cred ca litoralul romanesc are ceva de castigat cu primari precum cel actual al Constantei, unul pe nume Fagadau!

In alta ordine de idei, apa marii este fff calda si inspumata. Nu am intrat inca in apa, pentru ca...incepand cu acest an, pentru mine marea se va "consuma" total diferit ca pana acum.

Sambata nu am calcat pe plaja, iar incepand de duminica, am facut doar plimbari (in ritm alert), pe malul marii, dupa ora 20 cand soarele apune.

Cel putin pentru mine, care am facut infarct, serile la malul marii sunt o binecuvantare, avand in vedere posibilitatea de a face plimbari lungi pe malul acesteia mangaiat de o briza racoroasa! (in comparatie cu Bucurestiul, unde simteam ca ma sufoc)

Plimbarea spre Navodari pe care am facut-o sambata seara, mi-a dat posibilitatea de a vedea cat de mult se construieste in acea zona, TOTAL HAOTIC! Haotic sau nu, bine ca se construieste, intr-o tara in care vezi din ce in ce mai rar o MACARA. :))))



Am ras cu pofta cand am ajuns in dreptul hotelului Opera (cel mai de fita, dupa parerea mea) si am observat ca, la doar cativa zeci de metri de hotel, dintr-o zona ce parea de camping, iesea un fum gros de GRATAR, gandindu-ma la cei care au platit 250-300 euro pe noapte la hotel, ca sa miroasa fumul de gratar care venea de la corturi. :)))

Tot amuzant mi se pare si modul in care imi prepar avocado la micul dejun, inconjurat de sute de persoane care infuleca mezeluri, omlete, branzeturi samd. Dupa cum va spuneam, pentru mine, TOTUL S-A SCHIMBAT IN CEEA CE PRIVESTE LITORALUL.

Am zambit amar cand am ajuns in camera hotelului si...in locul in care, ANI DE ZILE LA RAND, imi stivuiam 20-30 de pachete de tigari, ACUM, mi-am asezat punga cu medicamente.


Dar, imi repet in fiecare zi..."Multumeste-i LUI Dumnezeu ca ai supravietuit, pentru a mai avea ocazia sa vezi marea!".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu