...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 17 mai 2019

SI, URMEAZA ALEGERI!

Buna ziua, dragii mei!

Prea multe lucruri noi, chiar nu am a va spune. Nu de alta insa, dupa ce faci un infarct, prea multe lucruri palpitante nu se mai pot intampla. :)))

Recuperarea merge bine, ba, chiar as indrazni sa spun...foarte bine, evident, asta in conditiile in care tin in continuare un regim alimentar destul de sever (fara sucuri, prajeli, mezeluri, branzeturi, unt, carne de porc, dulciuri, cu exceptia ciocolatei negre) si, poate cel mai important, NU MAI FUMEZ.

Incerc sa fiu cat mai calm si linistit, sa stau cat mai departe de absolut orice urma de stres, pentru ca...pe langa inima, dupa un infarct care a mai fost agravat si de un stop cardiac, foarte afectat este si psihicul.

Dar, sa trecem la lucruri serioase! :))

Spre exemplu faptul ca, peste doar cateva zile, vor avea loc alegerile europarlamentare care vor PRECEDA marea batalie pentru prezidentiale ce se va da la finalul anului.

Si, in acest context, citeam chiar astazi dimineata despre dialogul fff "european" ce a avut loc, evident, prin intermediul Facebook-ului, intre domnii Liviu Dragnea si Victor Ponta. :)))

Pfff....superb!

Liviu Dragnea il acuza pe Victoras de faptul ca ar conduce un partid de SECURISTI si tradatori de tara! :)))

La randu-i, Victoras il apostrofeaza pe Liviu Dragnea, numindu-l SOBOLAN SI HOT. :)))

Mai sa fie!!!!

Pai, spre exemplu, cand si-a dat seama domnul Dragnea de faptul ca Victoras este securist???? :))) Nu de alta dar, daca nu ma inseala memoria, acum cativa ani era SEFUL DE CAMPANIE al lui Victoras, INCERCAND SA NE CONVINGA DE CE MERITA ACESTA SA FIE PRESEDINTELE ROMANIEI! :))))


Apoi, ma gandesc, cand a realizat domnul Ponta faptul ca fostul sau sef de campanie, domnul Dragnea, este un SOBOLAN, iar, pe deasupra, SI HOT? :))))

Ok! Asa este! Politica-i mai rau decat o curva! Asa se spune! Dar, noi, ce vina avem? :))))

Si, urmeaza alegeri!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu