...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 13 martie 2019

FRANCESCO SI SIMONA....O IUBIRE "SCUMPA" !

Buna ziua, dragii mei!

Ca sa nu pierd timpul, foarte pe scurt am sa va spun ca ma simt mai bine, usor dar sigur, imi recapat fortele, evident, atat cat mai poti dupa un infarct agravat de stop cardiac.

Bai, voi ati auzit de septuagenarul macaronar, Francesco Thiela, care urla pe unde poate (prin Romania) ca a fost excrocat cu buna stiinta de catre o suava, dulce si sexy domnita (fosta dansatoare intr-un bar de noapte din Italia), pe nume....Simona Margaian Tiriplica??? :)))))

Hai, sa-i vedem!


Bai, infarct si stop facui, "ingeras" fusei pentru vreo 5-6 minute, dar "ochiul" il am inca format. Domnita (pe care am avut ocazia sa o urmaresc si intr-o emisiune tv, alaturi de un distins domn avocat) pe langa faptul ca arata foarte bine, are si acea DULCEATA letala, in cazul in care nu esti un barbat haladit. :)))


Iar, pe Francesco al nostru, nu l-a costat mult relatia de doi ani cu sexoasa domnita....vreo 780.000 euro. :))))

Acum, dupa ce a vandut tot ceea ce avea (inclusiv, bijuteriile defunctei neveste, ca sa nu mai vorbesc despre casa in care statea la Milano), iar domnita l-a parasit, MACARONARUL FACE PLANGERI PESTE PLANGERI LA ORGANELE DE CERCETARE PENALA DIN ROMANIA, POZAND IN VICTIMA! :)))))

Victima, nu a fost niciodata! A fost constient inca din prima clipa (cand a invitat-o pe domnita sa-i vada casa mare si frumoasa pe care o avea) ca relatia cu pustoaica de 30 de ani, IL VA COSTA! :))))

Dealtfel, macaronarul este atat de "inteligent", incat si acum (dupa plangerile facute) declara ca daca SIMONA S-AR INTOARCE LA EL, nu ar mai avea nevoie sa recupereze nimic! :)))

Asadar, nu faptul ca si-a pierdut toate bunurile (inclusiv, bijuteriile defunctei neveste) il deranjeaza pe macaronar, CI FAPTUL CA SIMONA L-A PARASIT!

Chiar sunt curios ceea ce va decide INSTANTA. Din punctul meu de vedere, suava si sexoasa domnita isi merita toti banii facuti cadou de macaronar, pana la ultimul euro, din cei 780 mii! :))))

Vorba prietenului meu, Serghei Mizil...."Bai, dupa 50 de ani, nimeni nu mai are acces la bunaciuni, FARA CASCAVAL! Daca esti atat de prost incat sa crezi ca bunaciunea sta cu tine pentru ca esti vreun mare futac, atunci chiar ca meriti sa gasesti yala schimbata la propria casa". :)))

Nota: exprimarea originala este mult mai "colorata", decat am redat-o eu.

Si, ar mai fi ceva! Cand te nasti in comuma Scoarta, te numesti Simona Tiriplica, iar la nici 35 de ani, FARA SA TERMINI VREO 3 FACULTATI SI 4 MASTERE, ajungi sa conduci Porche Cayenne si sa ai in conturi multe sute de mii de euro, CHIAR MERITI TOTUL! Pentru ca...ai talent! :)))


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu