...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 6 februarie 2019

NU CUMVA ESTE PREA LAUDAT SPITALUL MONZA?

Buna seara, dragii mei!

Jur! Multe as putea crede ca se pot intampla in Romania, chiar foarte multe (avand in vedere promiscuitatea teribila in care se scalda clasa politica romaneasca, precum si disolutia continua a societatii), DAR NICIODATA NU AS FI PUTUT CREDE CA UN PAPAGAL DE ITALIAN (atentie mare!!!...detinator a doar 8 clase, parcangiu in tara sa) VA AJUNGE SA DESFASOARE PROFESIA DE MEDIC CHIRURG, IN CEL MAI VESTIT SPITAL DIN ROMANIA, RESPECTIV, SPITALUL MONZA! :))))

Bai, fratilor, MACARONARUL CU 8 CLASE a operat in cadrul vestitului Spital Monza!

Tocmai despre vestitul as dori sa vorbesc, in randurile ce urmeaza.

Suferind un infarct atat de grav cu 2 luni in urma, atunci cand am dorit sa-i fac fiului meu o ecografie cardiaca (preventiv, desigur, mai ales ca face fotbal), EVIDENT CA AM ALES SPITALUL MONZA! Asa ca, am pus mana pe telefon si am facut o programare, ocazie cu care am aflat si pretul...300 sau 350 ron, uite ca nu mai tin minte exact.

In ziua stabilita cu doamna de la "programari", m-am prezentat impreuna cu fiul meu la Spitalul Monza, unde foarte repede aveam sa traiesc un soc si, totodata, sa-mi aduc aminte despre cuvintele unei cunostinte despre Spitalul Monza. (cuvinte pe care le-am tratat cu "retinere", la momentul respectiv)

Mai precis, de cum am ajuns in spital si am anuntat ca am o programare pentru ora 10, mi s-a adus la cunostinta faptul ca DOAMNA DOCTOR intarzie vreo 20 de minute, fiind prinsa in trafic. Mi s-a parut curios, dar nu am comentat.

Cat timp am asteptat sa vina doamna doctor (de la ora 10 la 10:20), o asistenta i-a facut fiului meu o electrocardiograma, iar pe la ora 10:25 mi s-a comunicat faptul ca....DOAMNA DOCTOR VA MAI INTARZIA (nu se stie cat timp!) pentru ca este prinsa in trafic!!!

Acela a fost momentul cand am simtit ca imi vine sa "explodez", insa frica de inca un infarct, m-a potolit instant. Sentimentul ca eram tratat ca si cum as avea "ciunga in par", coroborat cu imposibilitatea de a "exploda", m-a frustrat maxim!

Dupa ce am anuntat ca renunt la programare (fapt care nu a deranjat pe nimeni, neexistand nici macar o minima incercare in a ma face sa ma razgandesc, nu mai vorbesc despre scuze!), in timp ce paraseam spitalul, ma gandeam...

Bai, nu ma aflasem la camera de garda a Spitalului Pantelimon, CI IN CEL MAI RENUMIT SPITAL DIN ROMANIA, SPITALUL MONZA, unde pentru o ecografie cardiaca as fi platit...aproximativ UN SFERT din salariul multor romani!

Sa fim clari! Nu faptul ca doamna doctor a intarziat, a fost ceea ce m-a socat (oricui, i se poate intampla), CI MINCIUNA IN FORMA CONTINUATA, PE LANGA FRACTURA DE LOGICA IN FORMULAREA ACESTEIA! Ok, din varii motive iti dai seama ca vei intarzia la spital, insa in ziua de astazi, cu ajutorul banalei aplicatii "Waze", oricine poate sti cu exactitate la ce ora va ajunge intr-un anume loc.

ASA CA, NU POTI TELEFONA SA SPUI CA VEI INTARZIA 20 DE MINUTE PENTRU CA ESTI PRINSA IN TRAFIC, IAR PESTE 20 DE MINUTE SA SUNI DIN NOU SI SA SPUI CA VEI MAI INTARZIA, NU SE STIE CAT TIMP...

Este o chestiune de minima logica! :)))

Mai mult! Dupa o asteptare de 30 de minute, ceea ce m-a facut sa renunt la programare, dupa cum va spuneam mai devreme, NIMENI NU PAREA DERANJAT DE FAPTUL CA AM RENUNTAT, CU ATAT MAI PUTIN SA PRIMESC VREO SCUZA!

O durere in cur, maxima!

Si, uite asa, mi-am adus aminte despre cuvintele spuse de o cunostinta de-a mea, referitoare la Spitalul Monza, care nu erau foarte magulitoare...

Adica, mai pe romaneste, DESI MERGI LA SPITALUL MONZA ASTEPTANDU-TE SA GASESTI MAXIM DE CALITATE A SERVICIILOR, este posibil sa constati ca lucrurile nu stau tocmai asa!

PS: Ulterior, ecografia cardiaca i-am facut-o fiului meu la Medicover (360 ron), iar testul de efort i l-am facut la Sanador (350 ron)...rezultatele fiind in regula pentru sportul de performanta.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu