...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 3 octombrie 2018

AM LUAT DOAR O PAUZA!

Buna ziua, dragii mei!

Am revenit! Am avut nevoie de o pauza, asa ca, mi-am luat-o.

La finalul acestei saptamani, romanii sunt chemati sa VOTEZE prin "da" sau "nu", modificarea articolului din constitutie, care defineste FAMILIA. Fara discutie, un subiect extrem de sensibil!

Nu stiu cat de corect este sa definesti (strict) FAMILIA prin casatoria dintre un barbat si o femeie, avand in vedere ca, spre exemplu, tot o FAMILIE ar trebui sa reprezinte si o femeie care creste singura un copil.

Miza acestui referendum, dupa cum stim cu totii, o reprezinta ACCEPTAREA SAU NU a homosexualilor de a-si intemeia o familie, si, cel mai important, de a adopta un copil.

Personal, nu am nimic de impartit cu homosexualii, ba, din contra, am si cunostinte cu astfel de inclinatii, insa nu as putea fi de acord sa INTEMEIEZE FAMILII SI SA ADOPTE COPII.

Unicul argument, este:

Un copil adoptat de catre o familie formata din homosexuali, traind in acel mediu, IL VA CONSIDERA O NORMALITATE, fapt care poate conduce la o pervertire a acestuia de la heterosexualitate la homosexualitate.

Perverirea unui copil (in orice domeniu) se poate realiza foarte usor, si ar fi profund incorect sa nu aiba posibilitatea de a ALEGE SINGUR (la varsta adolescentei) ceea ce inseamna normalitate! Ok, daca la varsta adolescentei isi va da seama ca, in loc sa fie atras de fete, este atras de baieti, asta este! Pentru el, aceea va reprezenta NORMALITATEA!

In rest, desigur, se poate discuta vis-a-vis de anumite drepturi pe care le pot avea!

Din punctul meu de vedere, peste toata polemica vis-a-vis de acest subiect, foarte ingrijorator imi pare modul in care, de cel putin 10 ani, ROMANII (de toate varstele) sunt impinsi (prin metode extrem de profesioniste) de a renunta la tot ceea ce tine de TRADITIONAL.

De fapt, aceasta-i miza! Si, nu numai in Romania..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu