...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

marți, 7 august 2018

DUPA 3 ZILE PETRECUTE LA FOCSANI, AM REALIZAT, INCA O DATA, IN CE MIZERIE TRAIM IN BUCURESTI!

Buna dimineata, dragii mei!

Dupa o intrerupere de 3 zile, timp in care am fost la Focsani (la turneul de fotbal la care a participat si echipa la care joaca baietelul meu), ieri dimineata m-am intors la Mamaia.

De cum am ajuns in fata hotelului si m-am dat jos din masina, m-a izbit o caldura insuportabila. Parca, incep sa regret cele 12 zile de la sfarsitul lunii iulie, in care a existat alternanta soarelui cu norii si cate o "stropeala". :)))

Apa marii a ramas la fel de calda, chiar daca (din nou) nu prea sunt valuri. In ceea ce priveste plaja, este aproape plina. (90% din capacitate)

Hai sa va povestesc (un pic) despre vizita la Focsani...

Bai, fratilor, vineri dimineata, cand am ajuns in Focsani, nu eram deloc incantat de prima impresie. Apoi, dupa ce am realizat ca...incredibil, dar nu imi pot gasi "cazare" la niciun hotel (toate fiind ocupate, ca urmare a turneului de fotbal care s-a suprapus cu un festival de muzica ce urma sa se desfasoare in centrul orasului)...deja ma apucasera toti nervii.

Situatia s-a ameliorat, dupa pranz, cand am reusit, cu mare noroc, sa gasesc pe booking, ultima camera la Hotel Solar.

Ajuns acolo, cand am deschis usa de la camera, mi-am spus in gand "Bai, cred ca receptionera a gresit, dandu-mi un apartament, in loc de o camera dubla, asa cum am solicitat".

Camera era uriasa! La fel si baia! Nu-mi venea sa cred!

NOTA: Ceea ce se vede in cele 2 poze, este aceeasi camera.

Apoi, baia...

Nota: Cada de baie, ca sa va faceti o idee, desi era maricica, ocupa DOAR o treime din camera de baie.

Lucrurile pareau ca se aseaza, dar mai ramanea o problema! Aveam cazarea asigurata doar vineri spre sambata, pentru ca sambata seara urma sa se desfasoare la acel hotel, un botez, camerele fiind, in totalitate, rezervate. Pffff.....

Seara, pe la ora 19, urmand sa merg la un meci de fotbal, cand am lasat cheia camerei la receptie, mi-a venit o idee! Am inceput sa complimentez (in fata receptionerei) conditiile de cazare, atat de convingator incat....ce credeti? :))))....brusc, a mai aparut o camera (este drept, single) pentru noaptea de sambata spre duminica. Dupa ce, instant, am acceptat, receptionarea (foarte amabila) s-a oferit sa-mi arate camera, ca sa vad daca imi convin conditiile.

Pffff! Bai, fratilor, la Hotel Solar din Focsani, camera "single" arata precum o "dubla" intr-un hotel de pe litoral! Jur!

Avand cazarea asigurata (nu mi-am putut inchipui ca voi avea probleme in a-mi gasi cazare in Focsani, dar nu am stiut de acel festival de muzica care urma sa se desfasoare in acelasi timp cu turneul de fotbal), deja ma simteam mult mai relaxat si imi venise cheful de viata. :)))

Ulterior, am descoperit un orasel linistit si cochet, CU OAMENI ZAMBITORI SI AMABILI, iar la capitolul "terase"...jur ca rivalizeaza cu Bucurestiul!

Cea mai vestita terasa a lor se numeste, Casa Vranceana.

Mancarea foarte buna, servirea ireprosabila, iar ospatarii ZAMBEAU TOT TIMPUL!

Nota: Pe langa terasa Casa Vranceana, am mai vazut, cel putin, inca 3-4 terase, extrem de cochete si primitoare.

De fapt, ZAMBETUL oamenilor din Focsani, a fost ceea ce m-a socat! Mergeai la supermarket, vanzatoarea iti zambea! Intrebai pe cineva pe strada despre o locatie, iti zambea! Mergeai la o terasa sa mananci ceva, ospatarii iti zambeau!

Apoi...frumusetea femeilor!

Care barbat, nu se uita la o femeie frumoasa? In Bucuresti, cel putin in ceea ce ma priveste, sunt cel putin 10 ani de cand nu prea mai am dupa ce femei sa ma uit pe strada! Desi, pare ca exagerez, nu mai ai dupa ce sa te uiti! Foarte rar mai vezi o femeie frumoasa, daca nu apreciezi drept "frumos"...buzele de ratusca, spancenele tatuate (oribile), silicoane dizgratioase, bratele si antebrate tatuate, precum si MULTA VULGARITATE!

Eeee, in Focsani, in 2-3 zile, cred ca am privit femei, mai mult decat am privit, in Bucuresti, in ultimii 10 ani!

Noi, bucurestenii (atat cei get-beget, cat si "adoptatii"), credem ca orasul in care traim, si care da "ora exacta" in toata tara, este vreo mare favoare pentru existenta noastra!

FALS! TOTAL FALS!

Nici nu realizam, in ce mizerie putem trai, cum nu mai stim sa ZAMBIM, sa socializam, sa fim amabili, iar in ceea ce priveste FRUMUSETEA FEMININA....am ajuns sa consideram "frumos"....toate schioapele si uratele, operate din cap pana in picioare sau tatuate oribil!

Cele 2-3 zile petrecute la Focsani, pur si simplu mi-au spalat privirea de "mutantele" din Bucuresti (pline de operatii si tatuaje), iar in ceea ce priveste ZAMBETUL SI AMABILITATEA OAMENILOR (mult mai saraci decat bucurestenii)...m-a facut sa cred ca, inca mai exista speranta!

Noi, bucurestenii, ne credem smecheri, fara sa ne dam seama in ce mizerie traim, zi de zi! Si, acest lucru, il recunosc, eu, un bucurestean "get-beget"!

PS: Hai ca, intre timp, exact asa cum ma asteptam, in jurul orei 11, a inceput sa "bata" si briza, ceea ce a facut ca atmosfera, pe plaja, sa fie perfecta!

De retinut! Vara, la Mamaia, la inceput de august, daca vrei sa te simti bine pe plaja, trebuie sa astepti sa vina ora 11. Pana la ora 11, nu bate picatura de vant, iar daca este soare, atmosfera este irespirabila. Dupa ora 11 (exact cum s-a intamplat si astazi), totul este perfect!

Bineinteles, DOAR O PARERE!