...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 11 august 2018

BUCURATI-VA DE MARE, DAR INVATATI SA O RESPECTATI!

Buna ziua (din nou), dragii mei!

Priviti marea! Este superba! Mai ales, atunci cand este domimata de VALURI INSPUMATE!


Marea primeste in bratele sale, anual, sute de mii de turisti! INSA, CERE RESPECT!

Acum 30 de minute, la 100 de metri de plaja Hotelului Comandor, in directia Hotelului Vega, un tanar in varsta de 30 de ani s-a aflat la cateva zeci de secunde, DE A-SI PIERDE VIATA!


Desi, era arborat stegul care anunta COD ROSU, iar, in plus, nu stia sa inoate, s-a aventurat periculos in apele marii, pana in momentul in care l-a cuprins starea de disperare, coroborata cu iminenta INECULUI!

Astazi, norocul a fost de partea sa! Dar, nu toti sunt la fel de norocosi! Fiind plaja arhi-plina, a fost zarit de cativa turisti, care au alertat salvamarii de pe mal. Interventia tinerilor salvamari, care au reusit sa ajunga la el in mai putin de 2 minute, coroborata, din nou, cu tehnicile de reauscitare facute, impecabil, in momentul in care a fost adus la mal, I-AU SALVAT VIATA!

Cand am ajuns la locul in care era resuscitat, atmosfera era ingrozitoate! Zeci de turisti asistau inmarmuriti, rugandu-se pentru viata nefericitului tanar, IAR PRIETENA SA, PUR SI SIMPLU, ISI PIERDUSE MINTILE DE DURERE SI DISPERARE!


Si, pentru ce????

Pentru un moment de "VITEJIE", iresponsabil!

Am reusit sa vorbesc cu tinerii salvamari care astazi AU SALVAT O VIATA! M-a impresionat tineretea lor, dar mai ales, simplitatea si MODESTIA de care au dat dovada, refuzand, politicos, sa ii fotografiez!

Desi, cel putin in ochii mei, sunt niste eroi care toata vara, sub soarele torid, VEGHEAZA LA VIETILE NOASTRE, atunci cand ajungem la malul marii.

Bucurati-va de mare, DAR NU UITATI SA II ACORDATI RESPECTUL CUVENIT! Altfel....

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu