...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 27 iulie 2018

NU-L BANUIESC PE DOMNUL PETRE DAIA DE ANTISEMITISM. ALTA-I EXPLICATIA!

Buna ziua, dragii mei!

Starea vremii pe liroral...CEA REALA, NU MINCIUNILE DE LA BULETINELE METEO!

Asadar, ieri (joi), daca pana la ora 15, soarele a alternat cu norii, incepand cu ora 15:30 a inceput sa ploua, in reprize de cate 10-15 minute, cu pauze de vreo ora, pana pe la ora 21.

Astazi (vineri), daca dimineata au fost nori, dupa ora 12, soarele a inceput, mai intai, timid, sa-si faca aparitia, dupa care, pe la ora 13, a pus stapanire pe cer.





In alta ordine de idei, am vazut ca s-a declansat un mare scandal, vis a vis de declaratia ministrului agriculturii, Petre Daia, care a comparat focul continuu cu care se lucreaza in prezent la incinerarea porcilor infestati cu pesta porcina, cu cel de la LAGARUL DE LA AUSCHWITZ.

Iata, declaratia:


Nu există antidot, nu există vaccin, nu există medicamente, singura metodă este sacrificarea. Porcii se incinerează, este o muncă extraordinară. Acolo este ca la Auschwitz. Efective de porci care se asomează, trec în partea cealaltă şi se pun pe foc, o fac medicii veterinari care sunt la limita rezistenţei, să stai cu 2000-3000 de porci care trebuie sacrificaţi zilnic.

Ce se mai poate spune? Fara a fi ipocrit, nu-mi aduc aminte de o declaratie a unui om politic roman, mai scabroasa decat aceasta!

Aici nu vorbim despre EVREI! Nu, vorbim despre OAMENI, indiferent de nationalitate, etnie sau culoare!

Ceea ce s-a intamplat la Auschwitz, ororile inimaginabile indurate, din nefericire, pana si de femei si copii nevinovati, a fost opera unor minti bolnave si criminale, SI NICIODATA, DAR, ABSOLUT NICIODATA, nu ar trebui sa mai existe vreun om pe aceasta planeta care sa faca vreo asociere (voita sau din prostie) cu acel episod!

Pe domnul Petre Daia nu-l banuiesc de ANTISEMITISM. Nici pomeneala! Explicatia pentru declaratia facuta se poate gasi, foarte simplu, daca analizezi declaratiile pe care le-a facut, de-a lungul timpului, despre OAIE! :)))

Da! Nu pun punctul pe "i", preferand a ma exprima "printre randuri", pentru ca, avand in vedere faptul ca ma exprim intr-un spatiu public, consider ca trebuie sa respect functia de ministru al agriculturii, din cadrul Guvernului Romaniei!

Asa ca, nu-l puneti la zidul imfamiei pe domnul Petre Daia! Nu-i antisemit! Alta-i explicatia! :))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu