...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 7 iulie 2018

CIUDATA VARA!

Buna dimineata, dragii mei!

Dupa doua week-enduri in care, datorita ploii si vremii urate, am fost nevoit sa anulez plecarea la mare, miercuri seara, cand stiam ca a doua zi voi pleca spre litoral, nicio secunda nu-mi mai trecea prin cap faptul ca, as mai putea avea parte de vreo "surpriza".

Joi dimineata, trezindu-ma pe la ora 8 si, privind cerul (care era inourat), mi-am spus ca este doar un inceput de zi (cu soare), mai putin impetuos, insa dupa vreo ora, cand a inceput sa ploua, am realizat ca sperantele mele pentru o zi frumoasa, se cam naruiesc. Cand am iesit pe autostrada, deja ploua TORENTIAL, si asa a plouat pe absolut toata durata drumului pana la Mamaia!


Norocul a fost ca, desi, nu mai aveam speranta, de vineri dimineata incepand, soarele a dominat cu autoritate cerul litoralului, vremea si apa marii fiind perfecte pentru relaxare.



Iar, daca, astazi, nu stiu de ce, dar nu am avut somn (trezindu-ma la ora 5), am prins si un superb rasarit de soare, ocazie cu care, mi-a venit cheful de a scrie.


In tot cazul, ciudata vara...!

In alta ordine de idei, ma gandeam: Care, dintre soferii bucuresteni, macar, o data, NU A PARCAT MASINA INTR-UN LOC INTERZIS?

Dar, de aici si pana la a bloca o sina de tramvai, in plina zi, in mijlocul Bucurestiului, asa cum a facut o domnita, joi pe la pranz, este cale lunga!


Sincer! Ma gandesc daca acea femeie detine macar un gram de creier in cap, iar, in cazul fericit in care ar detine, CAT DE MARE II ESTE GRADUL DE NESIMTIRE?

Cum sa-ti lasi masina, fara sa observi sau, mai rau, FARA SA-TI PESE DE FAPTUL CA...BLOCHEZI SINA PE CARE CIRCULA TRAMVAIUL?

Din cate am inteles, gestul soferitei a fost sanctionat de catre politia locala, cu ridicarea masinii, o amenda in suma de 580 ron si...3 puncte de penalizare!

Eeee, aici este problema!

Pentru astfel de actiuni (care perturba, VOIT, programul unor sute sau...chiar mii de alti cetateni, absolut nevinovati), legislatia ar trebui sa prevada sanctiuni muuuult mai dure!

Repet! Privind poza, pot trage doua concluzii!

1. Soferita este tampitica rau, pentru ca nu ai cum sa nu observi ca ti-ai lasat masina intr-o pozitie care blocheaza sina de tramvai, caz in care, se pune intrebarea...CUM DE A LUAT CARNETUL?

2. Soferita este un "monument" de nesimtire, caz in care, pentru a nu se mai intampla pe viitor, ar fi trebuit sanctionata cu o amenda, atata de mare incat...sa-si aduca aminte, toata viata!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu