...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 12 iulie 2018

CAT TIMP VA MAI DURA PANA NE VOM TREZI SI VOM VEDEA CRUNTA REALITATE?

Buna seara, dragii mei!

Traim, fara doar si poate, intr-o societate atat de IPOCRITA SI FALSA, incat vocabularul limbii romane nu contine suficiente cuvinte pentru a descrie, cu adevarat, crunta realitatea!

Ma uit la esicherul politic (in intregul sau), cum nu rateaza vreo ocazie sa ne vorbeasca (noua, prostimii) despre PATRIOTISM, DEVOTAMENT, IUBIRE DE TAREA samd, desi, profitand de nepasarea sa, DUSMANII DE MOARTE AI ROMANIEI (stiu ca veti rade, dar sper da nu plangeti cu lacrimi amare intr-o zi!!!), atenteaza la cele mai sfinte lucruri pe care neamul nostru romanesc le-a avut, dintotdeauna: CREDINTA SI FAMILIA!

Eu sunt un idiot, dar stiu un lucru! Atunci cand aud intonandu-se IMNUL NATIONAL, indiferent de context, simt cum inima incepe sa-mi bata cu putere in piep, iar ochii imi lacrimeaza. Nicio avere din aceasta lume nu m-ar face sa-mi parasesc tara (stiu!...dpdv al multora, sunt un idiot), nici macar pentru cateva luni, cu atat mai putin pentru perioade lungi de timp.

DA! Imi iubesc cu disperare tara, asa cum este ea...cu "etnii", cu interlopi, cu mitocani si parveniti, cu sumedenie de lucruri care nu merg, dar, asa cum este...ESTE TARA MEA, PAMANTUL PE CARE M-AM NASCUT!

Recunosc sincer faptul ca, daca, vreodata, in cel mai fantezist scenariu posibil, as ajunge sa conduc aceasta tara, AS FI TOTAL NEMILOS CU CEI CARE AU TRADAT INTERESUL NATIONAL!

Pot accepta faptul ca, mult prea multi dintre romanii mei cedeaza in fata posibilitatii de a se imbogatii fara just temei, dar n-as putea avea, vreodata, nici cea mai mica mila, FATA DE CEI CARE AU TRADAT INTERESUL NATIONAL, PENTRU A SE IMBOGATII!

Vorbim zilnic despre zecile de miliarde de euro furate in ultimii 30 de ani, dar, din pacate, nu realizam faptul ca, CHIAR ACUM, IN PREZENT, SUB OCHII NOSTRI (mult prea ocupati cu facebook-ul), dusmanii de moarte ai Romaniei, dau asaltul asupra ultimelor redute: CREDINTA SI FAMILIA!

Daca aceste ultime doua redute vor cadea, zecile de miliarde de euro furate din avutia nationala, vor reprezenta un MARUNTIS, in raport cu ceea ce vom pierde, absolut irecuperabil!

Iar, cand atacul viclean al DUSMANILOR DE MOARTE AI ROMANIEI este usurat de napasarea (evit a spune...complicitatea) unor institutii ale statului, durerea este si mai mare!

Poate ati auzit despre STRATEGIA NATIONALA PENTRU EDUCATIE PARENTALA, promovata pe site-ul sau, de catre Ministerul Educatie Nationale. Toate bune si frumoase...doar ca...ATENTIE!!!...acea strategie prevedea infiintarea unei retele de educatori parentali care, de doua ori pe saptamana, sa-i invete pe copii urmaroarele lucruri:

1) SA NU AIBA MENTALITATI CONSERVATOARE;

2) SA NU IDEALIZEZE FAMILIA TRADITIONALA;

Marsavul atac a fost dejucat cu succes de interventia ACADEMIEI ROMANE, PRECUM SI A SUTE DE ONG-uri care, prin puternica opozitie, au facut ca proiectul Strategiei nationale de educatie parentala sa fie retras de pe site-ul Ministerului Educatiei Nationale!

Sper din toata inima ca societatea romaneasca sa "scoata" ochii din Facebook si sa se trezeasca!

Altfel, asa cum ne-am trezit intr-o zi ca ne-a disparut, aproape total, industria, agricultura si flota maritima, asa ne vom trezi, intr-un final, CA NE-A DISPARUT SI NATIA DE ROMANI!

Stiu! Pare o gluma, dar, sa nu uitam faptul ca, nu mai departe de acum 30 de ani, tot o gluma proasta parea si disparitia a ceea ce am enumerat mai sus!

Oare, noi, romanii, care suntem un popor atat de inteligent, nu realizam faptul ca, cu fiecare zi de asa zisa DEMOCRATIE, ne pierdem, irecuperabil, cele mai sfinte lucruri pe care le avem din mosi stramosi, indreptandu-ne, fara sa simtim, catre o societate a OMULUI NOU, lipsit de credinta, frica de Dumnezeu, familie, onestitate, constiinta samd???

Cum sa inveti copiii (viitorul natiei!), culmea, PRINTR-UN PROGRAM ASUMAT DE CATRE O INSTITUTIE GUVERNAMENTALA, sa nu aiba mentalitati conservatoare si sa nu idealizeze FAMILIA TRADITIONALA??????

Eu sunt mai tampit, dar ma gandesc, cum s-ar traduce, in practica, aceste "invataturi"?

Sper ca romanii sa se trezeasca, cat mai repede!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Multumesc lui Dumnezeu ca acest proiect de lege "Strategie nationala pentru educarea parintilor si copiilor"-culmea impertinentei - a fost retras! Intr-adevar cum multi au remarcat era cel mai "toxic" document guvernamental emis in aceasta tara de la sfarsitul WWW....

    RăspundețiȘtergere