...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 26 iulie 2018

AUTORITATEA ORGANELOR DE DREPT ALE STATULUI ROMAN, OARE, MAI EXISTA?

Buna seara, dragii mei!

In sfarsit, este prima noapte de cand am venit in concediu pe litoral (sambata trecuta), cand reusesc sa stau tolanit pe un sezlong, in balcon, si sa "ascult" marea. (valurile au revenit, in forta)

Ziua de astazi (miercuri) a inceput prost. Pana pe la ora 10:30, soarele incerca sa-si faca loc printre nori, fara succes, iar la ora 11, cand plaja era plina, a inceput sa bata vantul puternic si sa ploua.

Norocul a fost ca, o ora mai tarziu, norii s-au retras, iar soarele, incet dar sigur, a pus stapanire pe litoral, vremea fiind superba, pana seara tarziu.

Deja m-am obisnuit! Nu trece o zi fara sa ploua, dar nu mai mult de 15-20 de minute, dupa care iese soarele. Se putea si mai rau! :))) Ciudata vara!

In alta ordine de idei, am citit in ziar despre niste romanasi super nesimtiti care, desi stiau ca se afla pe o PLAJA DESTINATA COPIILOR CU DISABILITATI, au avut tupeul sa mearga si sa ocupe un ponton al acelei plaje.

Nu nesimtirea acelor lepre umane m-a socat, CI IMPOTENTA CRUNTA A ORGANELOR STATULUI CARE, PUR SI SIMPLU, SUNT INCAPABILE SA REACTIONEZE!



Administratorii acelei plaje destinate copiilor cu dizabilitati (ma bucura faptul ca, pana la urma, s-a reusit amenajarea unei asemenea plaje), declarau ca nu au cum sa-i opreasca pe nesimtitii care, desi stiu despre destinatia acelei plaje, totusi, manati de un tupeu incredibil, ocupa abuziv pontoanele.

Ok, asa este! Administratorii plajei nu au ce sa faca, ca doar nu se pot lua la bataie cu acele lepre umane, INSA POLITIA STATULUI ROMAN, AR TREBUI SA INTERVINA CU FERMITATE!

Pentru tupeul nemarginit, acele lepre burtoase, ar fi trebuit AMENDATE CU O SUMA, ATAT DE MARE, INCAT SA O TINA MINTE TOATA VIATA!

Dar....

Bai, fratilor, cu fiecare zi care trece, organele statului se cufunda in disolutie! Romania a devenit un stat in care fiecare face ceea ce ii trece prin cap, fara a avea teama ca ar putea fi pedepsit! Cel mai elocvent exemplu il reprezinta miile de soferi care se urca la volan, desi au permisul SUSPENDAT (sau...chiar, nu au carnet), pentru ca....ii doare in cur, de lege!

Altii construiesc fara autorizatie, altii nu-si platesc impozitele, altii capuseaza sistemul de asigurari sociale, incasand pensii de handicapati, desi sunt sanatosi "tun", altii comit infractiuni cu violenta, pe banda rulanta, desi au deschise nenumarate dosare penale pentru fapte asemanatoare samd.

AUTORITATEA ORGANELOR DE DREPT ALE STATULUI ROMAN, MAI EXISTA?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu