...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 16 iunie 2018

Un weekend la...Saturn.

Buna seara, dragii mei!

N-am mai scris pe blog de ceva vreme, si recunosc cu sinceritate faptul ca...nu prea am mai avut chef.

De joi dimineata ma aflu (din nou) pe litoral, de data aceasta, spre deosebire de ultimele 3 week-enduri...la un turneu de fotbal care se desfasoara in perioada 14-17 iulie, la Mangalia.

Bine, abia vineri am ajuns la Mangalia, pentru ca joi...atunci cand am ajuns (pe autostrada) in dreptul indicatorului care arata "inainte" spre Mangalia si "dreapta" spre Mamaia, nu am rezistat sa nu dau o fuga pe la prietenii mei de pe plaja de la Hotel Comandor.

Ajuns la barul de pe plaja si, intalnindu-ma cu ei, de unde era vorba sa stau cateva ore, am ramas peste noapte. Vina pentru acest "derapaj" o poarta prietenul meu, Serghei, care a dorit sa-mi arate ce "coaste" delicioase se pregatesc la noul restaurant pe care il detine in Constanta (Curtea Berarilor Timisoreana) si ce program extraordinar va face un cantaret grec, Nikos.

Si...asa a fost!





Iar, in plus, am sarbatorit impreuna terminarea (in sfarsit!) de catre acesta, a clasei 1-a....cu "coronita". :))))


Vis a vis de turneul de fotbal desfasurat la Mangalia, ce-as putea sa spun?!? Nu sunt conditii extraordinare (ma refer la terenuri), insa este un lucru bun faptul ca exista astfel de turnee, care contribuie la acumularea de experienta competionala pentru cei mici si "sudarea" grupului.




Si, daca copiii s-au simtit perfect, nici noi, parintii, nu ne-am simtit deloc rau.


Ceea m-a surprins placut, a fost dezvoltarea, incet si sigura, a statiunilor Venus si Saturn. (eu sunt cazat de 2 nopti la Saturn). Bine, mai este drum luuuung pana sa ajunga la nivelul statiunii Mamaia, insa s-au facut pasi importanti.

Dar, in contextul verii, cel mai important este faptul ca, inca de week-endul trecut, vremea pe litoral este exceptionala, iar temperatura apei marii, perfecta pentru a face baie.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu