...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 18 aprilie 2018

INMORMANTARE CU ONORURI MILITARE? NU-I CAM MULT, CORNELIA CATANGA???

Buna seara, dragii mei!

Pffff! Cred ca una dintre cele mai mari drame pe care a trait-o Romania ultimilor 30 de ani, este disolutia calitatii..."MICULUI ECRAN"!

Daca, cu 30 de ani in urma, ma saturasem pana peste cap de plenarele pline de agramatisme ale unui "cizmar", ajuns conducator de tara, astazi, sunt satul pana peste cap de ANALFABETII CARE FAC LEGEA PE "MICUL ECRAN"!

In aceasta seara, din intamplare, butonand telecomanda televizorului, am dat cu ochii de...CORNELIA CATANGA (pentru cei care nu stiu, o cantareata de muzica lautareasca), ale carei pretentii vis-a-vis de inmormantarea regretatei cantarete de muzica populara, Ionela Prodan, m-au lasat perplex!


Nici mai mult, nici mai putin, Cornelia noatra voia ca Ionela Prodan sa fie decorata post mortem cu Steaua Romaniei si....atentie!!!!....SA FIE INMORMANTATA CU ONORURI MILITARE!

Mai mult! Cica, daca maine...presedintele Iohanis indrazneste sa nu aprobe decorarea defunctei, si, implicit, INMORMANTAREA CU ONORURI MILITARE, ei, artistii, ar trebui sa mearga cu totii, peste presedintele tarii, la Cotroceni!

Doamne Dumnezeule, unde am ajuns!

Cu tot respectul pentru prodigioasa cariera muzicala a defunctei Ionela Prodan, intreb:

DACA, PRIN ABSURDUL ABSURDULUI, s-ar admite decorarea si inmormantarea cu ONORURI MILITARE a Ionelei Prodan, monstri sacri ai filmului, teatrului si literaturii romanesti, trecuti in nefiinta (tot in ultimii 30 de ani)....CE INMORMANTARI AR FI MERITAT????

Argumentul aberantei solicitari (a fost trimisa, deja, la Presedintie), ar fi acela ca...Ionela Prodan a facut fericiti milioane de romani!

CUMVA, FLORIN SALAM, NU A FACUT SI EL, MILIOANE DE ROMANI FERICITI????

Ma intreb in fiecare zi, cine va opri acest TUPEU ABISAL, al unor personaje semianalfabete, PLINE DE BANI, care au ajuns sa nu mai aiba, absolut, nicio limita, solicitand inmormantari precum a sefilor de stat???

ULUITOR, UNDE S-A AJUNS!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu