...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 29 aprilie 2018

CAND REALIZEZI CA AI FOST VICTIMA COLATERALA, AI DOAR O VARIANTA: SA TE RETRAGI CU DEMNITATE!

Buna seara, dragii mei!

Daca nu ma inseala memoria (si, nu ma inseala), am mai scris, candva, despre situatia in care POTI DEVENI VICTIMA COLATERALA, intr-o relatie.

Ieri, la un momemt dat, mi-a sunat telefonul si, privind ecranul, am realizat ca este un numar pe care nu il aveam in agenda. Raspunzand, o voce masculina s-a prezentat ca fiind Dragos, din Iasi, mi-a spus ca mi-a gasit blogul pe Google si...m-a intrebat daca pot sta cateva minute de vorba cu el, intr-o problema careia nu-i gaseste rezolvare.

Asa cum am procedat intotdeauna, am acceptat!

Omu', intr-adevar, chiar avea o problema: DEVENISE VICTIMA COLATERALA! Mai precis, in urma cu 1 an si jumatate, a cunoscut o tipa, cu care a inceput o relatie, si, ulterior, de care s-a indragostit, pana peste urechi. In toata aceasta perioada, dar, mai ales, la inceput, a avut dese momente in care avea impresia ca partenera sa, inca mai sufera dupa fostul ei iubit, desi aceasta nega cu inversunare, asigurandu-l ca il iubeste si ca este doar o temere nefondata.

Ca sa nu ma lungesc prea mult, dupa 1 an si jumatate de relatie, intr-o zi, din senin, iubita sa i-a spus ca nu mai poate sa continue relatia cu el, ca si-a dat seama ca nu sunt pe aceeasi lungime de unda, iar daca ar continua relatia cu el, ar produce RAU, pentru amandoi.

Omu', va dati seama ca a ramas MUT! A incercat sa o induplece, sa-i schimbe decizia...fara rezultat!

ABISALUL SOCULUI A VENIT DUPA 2 SAPTAMANI CAND, INTR-O SEARA, URMARIDU-SI FOSTA IUBITA, A REALIZAT CA S-A IMPACAT CU FOSTUL IUBIT! Vazand-o cu fostul iubit, omu' si-a pierdut cumpatul si a sarit la scandal, totul transformandu-se in ceva fff urat! In fine...

Acum, voia un sfat! Ce sa faca? Sa se razbune pe fosta sa iubita sau sa incerce sa o uite, ceea ce, din cate imi spunea, PUR SI SIMPLU, NU PUTEA!

Mda! Ce sa spun? ESTE SITUATIA CLASICA A CELUI CARE DEVINE VICTIMA COLATERALA! Dar, cu riscul de a pune gaz peste foc, asa cum i-am spus si lui, in astfel de situatii...chiar persoana care devine victima colaterala ESTE UNICA VINOVATA!

De ce? Simplu! Pentru ca, sub nicio forma, nu ai cum sa devii victima colaterala, daca urmaresti "semnele" ce apar, mai ales, la inceputul relatiei cu un partener/a.

In cazul sau, culmea!!!...stia ca femeia pe care o cunoscuse si cu care incepuse o relatie, abia terminase o alta relatie de cateva luni, simtise, inca de la inceput, ca respectiva, desi, din vorbe, parea ca este ok si ca si-l doreste langa ea, dadea semne ca inca mai este prinsa de trecut samd. Dar, pentru ca o placea foarte mult si pentru a nu ajunge sa se certe cu ea, renunta la discutiile despre acel subiect sensibil, de fiecare data cand domnisoara ii cerea acest lucru, ASIGURANDU-L CA TOTUL ESTE DOAR IN MINTEA LUI!

Daca ar fi sa dau un sfat, ORICUI, pentru ca victime colaterale pot deveni si femeile, acestea ar fi, urmatoarele:

1. Niciodata, dar, absolut niciodata, nu incepe o relatie serioasa cu o persoana care abia a iesit dintr-o alta relatie unde au existat sentimente, mai ales, daca acestea au fost profunde!

CINE SUSTINE CA POATE SA AIBA SENTIMENTE PENTRU O ALTA PERSOANA, LA MAI PUTIN TIMP DE 1 AN - 1 AN SI JUMATATE DISTANTA de la despartirea de "fostul/fosta" fata de care a avut sentimente profunde...ori nu stie ce inseamna SENTIMENTE PROFUNDE, ori mananca c--t cu polonicul!

2. Niciodata, dar, absolut niciodata, in cazul in care exista "semne" ca noul partener este inca legat de "trecut", nu trebuie sa renunti la a te lamuri, de dragul de a nu strica atmosfera!

3. In cazul in care nu ai respectat punctul 1 si 2, si ai ajuns in neplacuta situatie de a-ti da seama ca partenerul tau s-a intors la fosta relatie, si, implicit, AI REALIZAT CA AI FOST VICTIMA COLATERALA, sub nicio forma, indiferent cat de mare poate fi frustrarea, nu te apuca sa o urmaresti pe respectiva persoana si sa faci scandal!

Repet! Victime colaterale, deopotriva, pot cadea, atat femei, cat si barbati! Acum, insa, voi vorbi despre comportament femeilor care fac victime colaterale.

Ce face femeia moderna, dupa o despartire? Pai, in 95% dintre cazuri, INSTANT, intra pe un site de socializare. Ce va scrie la profilul de pe site? Pai, axiomatic: SINGURA SI...RELATIE SERIOASA!

Daca, ca barbat, esti GASCAN si crezi asa ceva, fara sa faci tot ceea ce iti sta in putinta pentru a te asigura ca nu DEVII VICTIMA COLATERALA...ti-o furi, de nu te vezi!

Sunt relatii pe care femeile nu le pot uita, nici dupa o viata, cu atat mai putin, dupa cateva luni. Asa ca, daca nu ai fost atent si, totodata, CORECT...CU TINE, la inceputul unei relatii cu o femeie care dadea semne ca este inca prinsa de "trecut", nu trebuie sa te mire faptul ca, peste o vreme, despartindu-se de tine, SE VA IMPACA SI VA RELUA RELATIA, EXACT CU FOSTUL IUBIT. :)))

Iar, dupa ce descoperi acest lucru, sa stai sa-i urmaresti si sa faci scandal, ESTE GRESEALA SUPREMA!

Nu! Daca te respecti, ai doar o varianta:

SA TE RETRAGI, CU DEMNITATE!

Si, sa bagi la cap..."lectia"! :))))

PS: Domnul Dragos mi-a dat dreptate si a promis ca imi va asculta sfatul. Dar, nici nu stie, cat de greu va fi! Extrem de putini barbati au puterea de a se retrage cu demnitate, fara sa se puna pe urmarit, sa ameninte si sa faca scandal!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu