...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 1 martie 2018

NESIMTITII, NU STIU DE VORBA BUNA!

Buna seara, dragii mei!

A venit si 1 martie! VA DORESC O PRIMAVARA FRUMOASA, DOAMNELOR SI DOMNISOARELOR!

In seara aceasta, mi-am adus aminte despre ziua de 1 martie, dar...2017. Si, cum memoria, nu prea ma inseala, stiam ca...anul trecut, prima zi de primavara a fost insorita si foarte calda.

Asa ca, am cautat pe Google, dovada!


Revenind, in prezent, cu voia voastra, as dori sa continui comentariile facute, aseara, cu privire la NESIMTITII care, sub nicio forma, nu accepta sa puna mana pe lopata si sa-si deszapezeasca, macar, PROPRIUL LOC DE PARCARE.

Hai, sa va povestesc ceva!

Marti seara, dupa cum am precizat in postarea anterioara, desi, stiam ca nu voi scoate masina din parcare, timp de cateva zile (alegand sa merg cu taxiul), TOTUSI, in nemernicia mea...am platit un baiat pentru a-mi curata, brici, locul de parcare.

Nota: Pentru a nu fi inteles gresit, mai fac, inca o data, precizarea ca...DOAR imensele si continuele probleme pe care le-am avut cu coloana cervicala, in ultima jumatate de an...m-au facut sa apelez la acel baiat, in vederea deszapezirii. Altfel, garantat, asa cum s-a intamplat, an de an, as fi facut-o eu.

Buuuun. Acum, pentru a intelege, exact, ceea ce vreau sa va povestesc, va voi arata si o schema a parcarii de la blocul meu! (da-ti click pe imagine)


Dimineata, cand am plecat cu taxiul, trecand pe langa parcare, SPECIAL, m-am uitat sa vad daca VECINUL MEU NESIMTIT (pe schema, masina hasurata cu coluarea rosu) A CATADIXIT SA-SI DEZAPEZEASCA LOCUL DE PARCARE, SAU, EXACT CUM A FACUT, AN DE AN, A STRANS ZAPADA DE PE LOCUL SAU, INTR-UN MORMAN (culoarea verde), LANGA MASINA MEA (culoarea galben), INGREUNANDU-MI FOARTE MULT MANEVRELE DE IESIRE DIN PARCARE. (schema nu arata, fidel, cat de mult ma incurca, pentru ca am un SUV, care este destul de maricel)

Si, instant, m-au luat nervii! Exact, cum s-a intamplat an de an, vecinul meu nesimtit, in loc SA ARUNCE ZAPADA PESTE GARD, asa cum facem toti cei care avem loc de parcare, a strans-o in mormanul hasurat pe schema, cu culoarea verde.

Pfffff! Cu toate eforturile pe care le-am facut in ultimul an, mai precis, de a avea o atitudine ZEN (cunoasteti faptul ca, anul trecut, la inceputul lunii martie, pe un fond de nervi si stres, absolut uluitor, am cazut din picioare, ajungand la spital), DACA, DIMINEATA, L-AS FI AVUT PE NESIMTIT IN FATA OCHILOR, NU AS FI PUTUT GARANTA PENTRU REACTIA PE CARE AS FI PUTUT SA O AM!

Toata ziua, orice am facut, m-am gandit numai la nesimtitul meu de vecin care...in ciuda faptului ca, cel putin in ultimii 2-3 ani, mormanul de zapada pe care il facea (din lene, de a nu arunca zapada peste gard), il luam eu si il dadeam in gradina, coroborat, cu RUGAMINTILE, spuse pe un ton ultra civilizat, de a-si revizui comportamentul, SI ANUL ACESTA, A PROCEDAT IDENTIC!

Seara, cand am ajuns acasa, m-am dus, "glont", la usa lui, impunandu-mi sa fiu, inca o data, civilizat si...sa-l rog sa tina seama de rugamintea mea. Am batut la usa, l-am simtit cum s-a uitat pe vizor si nu a deschis.

Pfffff...acela a fost momentul in care am vazut "rosu" in fata ochilor! Oricum as da-o, totusi, raman un leu cu ascendent in scorpion!

Asa ca, am pus mana pe telefon, chemandu-l pe baiatul care, cu o zi inainte, imi deszapezise locul de parcare (intre timp, ninsese, din nou, asa ca...trebuia sa-l deszapezesc, inca o data).

Ajunsi in parcare, pe langa deszapezirea locului meu de parcare, l-am mai rugat pe acel baiat, SA MUTE MORMANUL DE ZAPADA FACUT DE NESIMTITUL MEU VECIN, EXACT IN SPATELE MASINII SALE. (botul masinii, era spre masina mea)

Bineinteles, pentru efort, pe langa banii pe care ii platisem cu o zi inainte, i-am mai dat inca cateva zeci de lei.

Apoi, pentru ca eram plin de spume, m-am apucat si i-am scris NESIMTITULUI un bilet, bineinteles, cenzurandu-mi limbajul pe care ar fi meritat sa-l folosesc, punandu-i-l la stergatorul de la masina. (da-ti click pe imagine)


Pe la ora 23, ducandu-ma pana la masina (voiam sa iau un pachet de tigari)...SURPRIZA!

NESIMTITUL, ARUNCASE MALDARUL DE ZAPADA, IN GRADINA!

Asadar, s-a putut! Dar, in niciun caz, cu vorba buna! Cand a vazut ca nu are cum sa mai plece, a ales sa faca ceea ce trebuia sa faca, an de an!

Din pacate, ca el, sunt ffff multi romani! Si, au trecut, demult, cei 20 de ani, prevestiti de catre Silviu Brucan, imediat dupa evenimentele din '89.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu