...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 5 martie 2018

EXTREM DE MULTI ROMANI, CHIAR CRED CA IL POT PACALI PE DUMNEZEU!

Buna seara, dragii mei!

Acum cateva zile, vizionand o emisiune religioasa, am aflat ca fac parte dintre cei 25% dintre romani, care nu tin post!

PACATOS, m-ar numi, majoritatea, restului de 75%!

Chiar ma gandeam, de ce, intotdeauna, dar, mai ales, in prezent, romanii au crezut CA IL POT PACALI PE DUMNEZEU?

Oriunde mergi sa cumperi mancare, vezi rafturi intregi de alimente pe care scrie..."DE POST". In orice birou in care iti desfasori activitatea, cu usurinta, vei observa ca...majoritatea tine post! Daca intrebi pe cineva "Vrei biscuiti?", oriunde te-ai afla, vei auzi, negresit, intrebarea "Sunt de post?". Daca vrei sa dai o "masa", nimerindu-te miercurea sau vinerea, TREBUIE SA TE ASIGURI CA LOCALUL ARE SI PRODUSE DE POST! Samd!

Majoritatea romanilor (statistic, demonstrat) a devenit EXPERTA in "posturi" si zile de sarbatoare religioasa!

Dumnezeule!!! Cat poate sa fie de mare ipocrizia!

Am cunoscut persoane care mergeau la biserica, sambata de sambata, tineau post si se rugau, participau la actiuni de binefacere pentru copii, iar cand se infuriau, te suduiau cu "necuratul" (evit a scrie termenul consacrat), intr-o CAVALCADA care dura, neincetat, 8-10 minute, pe langa blesteme fata de copii, atat de groaznice, incat, nu pot fi reproduse.

Am cunoscut persoane care tineau, cu sfiintenie, toate posturile, guvernati de frica de a ajunge IN IAD. Altele, la fel de radicale cu obiceiurile religioase, daca venea vorba despre bani sau putere...se transformau in animale salbatice.

Nu mai vorbesc despre persoanele care, pe langa posturile tinute, citeau, in fiecare zi, in momentele libere, din carti cu rugaciuni, INSA, daca situatia o cerea...dupa ce lasau cartea de rugaciune la o parte, erau in stare sa te priveasca, in ochi, cu maxim de tupeu, sustinand un neadevar!

CREDINTA NU ARE NICIO LEGATURA, CU TOATE ACESTE PURTARI!

Miezul credintei consta in faptul de a nu face rau, de a nu fi "robul" banului, de a nu-ti dori PUTERE, si, bineinteles, de a incerca sa faci, cat mai mult bine!

Da! Eu nu tin post! Pur si simplu, nu sunt in stare! Dar, atunci cand, in timpul zilei, spun in gand o rugaciune sau...cand merg la biserica, intr-un pelerinaj samd, NU O FAC, DIN FRICA DE A NU AJUNGE IN IAD, SI NICI PENTRU A-MI MAI SPALA DIN PACATE!

O fac, pentru ca...asa simt!

Apropos! Toamna trecuta am fost la mormantul Parintelui Arsenie Boca. Cu oricine am vorbit, am auzit urmatoatele cuvinte: "Daaaa! Foarte bine ca te-ai dus! Vezi ca trebuie sa o faci, de trei ori! ASA ESTE BINE!"

Dumnezeule Mare! Auzi, este bine sa mergi de trei ori!

Cu voia Bunului Dumnezeu, sper, din toata inima, sa mai ajung la Prislop, DAR, PENTRU CA IMI DORESC SI ASA SIMT!

Cati romani, se inghesuie sa BOTEZE COPII? Pffff...deja, este un sport national! Dupa botez, cati dintre ei, MACAR (!!!), de cateva ori pe an, mai merg sa-i vada pe acei copii, NU SA LE MAI FIE SI PARINTI SPIRITUALI?

Da! Se inghesuie romanii sa boteze copii, pentru ca...au auzit ei faptul ca, DACA BOTEZI, MAI ALES, BAIETI, DUMNEZEU ITI IARTA DIN PACATE!

Fals! Extrem de fals!

Cand botezi un copil, ar trebui sa realizezi faptul ca, DIN ACEL MOMENT, esti parintele sau, spiritual!!!! Si, toata viata, cat vei trai, va trebui sa ai grija de el!

Extrem de multi romani, CHIAR CRED CA IL POT PACALI PE DUMNEZEU!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu