...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 27 februarie 2018

BUCURESTIUL, DIN NOU, ESTE SUB TROIENE! NE PLANGEM DE DOAMNA GABRIELA FIREA??? NE MERITAM, UNII PE ALTII!

Buna seara, dragii mei!

Datorita unui milion de motive, sunt ultima persoana care ar putea fi banuita ca ar avea o minima simpatie pentru primarul general al capitalei, doamna Gabriela Firea! Din umilu-mi punct de vedere, pe doamna primar nu o intereseaza, nimic, altceva, decat propriul interes...limitandu-ma (din lipsa de dovezi), a spune...POLITIC.

DAR, DECIZIA DE A INCHIDE SCOLILE TIMP DE O SAPTAMANA, A FOST CAT SE POATE DE CORECTA!

Fara discutie ca, decizia mentionata mai sus nu s-a luat ca urmare A GRIJII FATA DE SANATATEA ELEVILOR (nici pomeneala!), aceasta avand menirea de a "masca", atat cat se poate, cat de nepregatita este, SI DE DATA ACEASTA, Primaria Capitalei, in fata luptei cu inamicul "alb".

Insa...DOAR, PRIMARUL ESTE DE VINA?

Cunoastem cu totii, efectele unei ninsori abundente in Bucuresti. Nu mai reprezinta pentru nimeni, vreo noutate.

ORASUL DEVINE...PARALIZAT!

Iar, anul acesta, datorita inconstientei abisale a politicului conducator, care de frica pierderii unui "pumn" de voturi, INTARZIE APLICAREA NOULUI TIMBRU DE MEDIU (care ar elimima zeci de mii de harburi aduse din vest, in ultimul an), Bucurestiul este mai coplesit de masini, decat a fost vreodata!

Ma uitam, chiar, astazi!

Eu, desi, mi-am lasat masina in parcare, apeland la un taximetru, cand m-am intors acasa, m-am dus la locul meu de parcare, deszapezindu-l. SI, NU AM FACUT ACEST LUCRU DATORITA FAPTULUI CA, MAINE, VOI PLECA CU MASINA....PENTRU CA, NU VOI SCOATE MASINA DIN PARCARE, TOATA SAPTAMANA!

Am deszapezit locul meu de parcare, PENTRU CA, ASA ESTE FIRESC!

NOTA: Eu nu am putut sa dau la lopata, avand probleme mari cu coloana cervicala, insa, am platit un baiat.

In schimb, am vazut o sumedenie de locuri de parcare, total nedeszapezite, iar, la intoarcerea acasa a celor care le detin, au ramas, la fel de nedeszapezite, respectivii soferi, chinuindu-se sa parcheze pe mormanul de zapada! Iar, maine dimineata, vor pleca, iar, cu masina. DESZAPEZITUL? Eeeee...se va face, natural, atunci cand se va incalzi!

BAI, NOI, ACEST POPOR MINUMAT, SUNTEM, IN MARE PARTE, ATAT DE NESIMTITI, INCAT, NU CRED SA EXISTE VINDECARE, ALTA, DECAT..."BICIUL"!

Apoi, ma uitam la stiri unde...o domnisoara reporter, foarte "afectata", scotea in evidenta traficul greoi din Bucuresti, in conditiile in care scolile sunt inchise.

Dar, as fi putut face pariu ca..."afectata" domnisoara (o pustoaica), astazi, A PLECAT CU MASINA!

De ce, macar, pentru cateva zile, NU A LASAT MASINA ACASA? Exista variante, insa, ori...costa (taxiul), ori...nu sunt comode (transportul in comun)!

IPOCRIZIA ESTE MAXIMA! Primarul capitalei cere bucurestenilor sa lase masina acasa, DAR, IMI PUN CAPUL JOS CA...NEA PANDELE (jupanu' de la Voluntari) NU SI-A LASAT SOTIA SA PLECE CU TRANSPORTUL IN COMUN!

Bucurestenii, tipa ca se circula greu si in conditii proaste, DAR...NU SI-AR LASA MASINILE ACASA, MACAR 2-3 ZILE, PENTRU NIMIC IN LUME!

Deszapezirea, desi trec anii (poate, doar cu exceptia sectorului 3), este din ce in ce mai proasta!

Nici primarul capitalei nu face mare branza, dar, nici...NOI, CETATENII, sub nicio forma, nu concepem, macar, unde ne este locul de parcare, SA PUNEM MANA PE LOPATA!

Asa ca...de ce, ne mai plangem???

NE MERITAM, UNII PE ALTII!

PS: A nu se intelege ca, am ceva cu primarul PSD-ist! Daca-mi aduc aminte de Videanu...vomit, instant! Toti sunt la fel! Doar, promisiuni si tam-tam pe la tv!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Am lasat ieri masina acasa si.am asteptat troleul. Asta dupa ce.am navigat pana la statie, pe trotuarele pline de zapada. Abia in al treilea troleu am reusit sa urc. Erau full. Asa ca azi am luat iar masina. Pe partea carosabila se poate circula totusi. Pe trotuare cam greu.

    RăspundețiȘtergere