...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 27 ianuarie 2018

VA SOCHEAZA UCIDEREA A DOUA FEMEI, IN DOAR O SAPTAMANA??? DOMNULE BASESCU, DIN NOU, DATI DOVADA DE IPOCRIZIE!

Buna ziua, dragii mei!

Da! Nici nu am terminat de scris comentariul despre femeia si, totodata, MAMA, ucisa de sotul sau, in salonul de infrumusetare din orasul Titu, pentru ca...a mai fost ucisa o femeie, tot...MAMA, de data aceasta, in Bucuresti, la o gradinita din sectorul 2.

Si, evident, domnul Basescu, asa cum o tot face de nenumarate ori in ultimii ani, A IESIT SA DEA SFATURI!

De data aceasta, ii da sfaturi ministrului de interne, Carmen Dan, pentru a achizitiona "bratari" de urmarire a infractorilor, in loc de bastoane destinate jandarmilor.

HAI, PE BUNE?????

Bai, ca este vorba despre domnul Dragnea, Basescu, Iohanis, Tariceanu, precum si oricare alt politician...PERSONAL, MA SIMT CA SI CUM AS VIZIONA O COMEDIE EXTREM DE PENIBILA!

Pai, daca in prezent, domnul Dragnea este extrem de preocupat in a modifica legile justitiei, astfel incat...infractorii "blanzi" care dau in cap cu...SACII DE BANI, sa nu mai aiba vreun stres, in trecut, ATENTIE!!!...timp de 10 ani, DOMNUL BASESCU A FOST PREOCUPAT DE ORICE, DAR NU DE SCADEREA TOLERANTEI, SPRE ZERO, VIS A VIS DE INFRACTIONALITATEA GRAVA!

Pai, domnule Basescu, ATI AVUT 10 ANI LA DISPOZITIE PENTRU A MODIFICA CODUL PENAL, ASTFEL INCAT...PEDEPSELE PENTRU INFRACTIUNILE GRAVE SA FIE ATAT DE DURE, INCAT SA DESCURAJEZE!

Si, bineinteles, NU ATI FACUT NIMIC! Absolut, nimic!

Ba, din contra! Au aparut o serie de DREPTURI pentru infractorii din puscarii, inclusiv, DREPTUL DE A INTRETINE RELATII SEXUALE, IN CAMERA "INTIMA"!

Ce pedeapsa incaseaza o persoana care UCIDE?

IN GENERAL, INTRE 10 SI 12 ANI! Cu buna purtare, iese dupa 7 ani!

Ce face societatea civila, in tot acest timp? PAI, ISI POZEAZA "FARFURIA", PE FACEBOOK!

Cum sa pedepsesti o crima, cu DOAR 10-12 ani? Cum??????

Imi aduc aminte despre multe crime, unele facute cu arme albe, iar, altele, cu picioarele si pumnii! Daca, primele, sunt pedepsite cu 10-12 ani, cele din urma, sunt pedepsite cu maximum...5-6 ani!

IAR, MORTII...RAMAN SA PUTREZEASCA IN PAMANT, PENTRU TOTDEAUNA!

In fata sistemului judiciar din Romania, UCISII, nu au drepturi, nici dupa comiterea tragediei!

Exista oameni CALCATI IN PICIOARE SI TOCATI CU BATELE SAU "BOX-UL", iar faptul ca au supravietuit, s-a datorat unei minuni! Cum incadreaza SISTEMUL JUDICIAR DIN ROMANIA, faptele agresorilor? Pai, in niciun caz la tentativa de omor, ci la LOVIRI SI ALTE VIOLENTE, pentru ca, vezi Doamne, ca sa fie tentativa de omor, trebuie sa ai vreo 90 de zile de spitalizare!

Despre ce discutam????

O bata sau o sabie luata in cap de catre X, nu are aceleasi urmari precum in cazul lui Y! Diferenta este explicata de multi factori, care tin de rezistenta fizica si soarta omului! INSA, SI INTR-UN CAZ SI IN CELALALT, ACTIUNEA CUIVA CARE LOVESTE PE ALTCINEVA, CU BATA SAU SABIA, IN CAP, SE POATE NUMI INTR-UN SINGUR FEL:

TENTATIVA DE OMOR!

Eeeee, daca pentru bunul simt al oricarui om de pe aceasta planeta, acest lucru este de necontestat, pentru SISTEMUL JURIDIC DIN ROMANIA, nu este la fel!

Vedeam, recent, la un buletin de stiri, faptul ca un PEDOFIL, dupa ce a agresat sexual niste copii (nu ma refer la pedofilul din MAI), este judecat in libertate!!!!

NU! NU, NU, NU! Nu politicienii sunt de vina, pentru toate aceste atrocitati! Nici pomeneala! Ba, din contra, MAI AU SI TUPEUL SA IASA SI SA DEA SFATURI!

Domnul Basescu, atunci cand a dorit sa distruga INDEMNIZATIA MAMELOR, nu s-a lasat pana nu a finalizat ceea ce a avea in cap, iar, ATENTIE!!!!...la cativa ani distanta, cu un tupeu absolut incredibil, isi arata ingrijorarea pe la televizor, pentru faptul ca...NATALITATEA A SCAZUT DRAMATIC!

Baiiiiii, multi m-au intrebat, DE CE NU AM INTRAT IN POLITICA? La felul in care ma stiu, as fi sfarsit cariera politica, dupa prima saptamana! Pentru ca, n-as fi putut suporta, fara sa ripostez, in fata unor astfel de monstruozitati ale ipocriziei!

Sa ne intelegem! Nu am ceva, personal, cu domnul Basescu! Nuuuuuu! In aceeasi situatie, este si domnul Dragnea, ca sa nu mai vorbesc despre domnul Tariceanu! Aceeasi, IMENSA IPOCRIZIE, afisata pe oriunde!

Ok! Dar, ce face, SOCIETATEA CIVILA????

Avem ONG-uri care militeaza pentru drepturil cainilor vagabonzi, a drogatilor, a puscariasilor samd....INSA, PENTRU DREPTURILE OAMENILOR SIMPLI, CORECTI SI CINSTITI, CARE ISI DUC VIATA NORMAL, NU EXISTA!

Daca, tot ii pupam in fund pe AMERICANI, de ce nu le copiem si pedepsele din codul penal???? Americanii nu se joaca! Pentru o crima, care, in Romania, este pedepsita cu 12 ani, in America, este pedepsita cu vreo...40 de ani!

Auzi...nu mai exista "zeghe"! Cica, este traumatizanta o astfel de costumatie! Infractorii se prezinta in fata instantei in haine D&G sau Gucci, pentru ca...AU DREPTURI!

Un pedofil care a distrus niste copii, IN PUSCARIE, I SE OFERA CONDITII SPECIALE, de teama sa nu pateasca ceva!

Astazi, avem AREST LA DOMICILIU! Eeeee, ce daca a furat 30 milioane de euro, omu' este civilizat, de conditie buna, NU MERITA SA FIE IMBRACAT IN "ZEGHE" SI SA STEA LA PARNAIE!

Apoi, avem camere pentru...SEX! Pai, dupa ce ai ucis cu sange rece, cum sa stai fara sa "ciocanesti"? Nu se poate! AI DREPTUL LA VIATA SEXUALA!

Baiiiiii, catre ce ne indreptam????

Concluzie:

Pe langa IPOCRIZIA IMENSA A POLITICIENILOR, ramane intrebarea:

SOCIETATEA CIVILA, CE FACE???? In afara faptului de a-si poza farfuria si a o posta pe facebook?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Bună ziua sunt aici pentru a răspândi această veste bună întregii lumi cu privire la modul în care am luat soțul meu înapoi.Ia fost nebun când soțul meu mi-a lăsat pentru o altă femeie luna trecută Dar, când mă întâlnesc cu un prieten care ma introduce la profetul Okona un mare mesager la oracolul pe care îl slujește, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum m-a părăsit soțul meu. El mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit că voi fi dorința mea de inimă fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie să fac, după ce a fost făcut, în următoarele două zile, soțul meu a sunat mă la telefon și îmi pare rău că m-ai trăit înainte. Sunt atât de fericită și copleșită că trebuie să le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona să-mi dau dorința inimii. Dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, contactați Profetul Okona la următoarea adresă de e-mail: prophetokona@gmail.com sau WhatsApp pe +2348069032895 De asemenea, a distribuit atâtea vrăji ca,
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divorț în căsnicia ta.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei să vindeci bolile mortale
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul și soția să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) vrei o soție / soț

    RăspundețiȘtergere