...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 12 ianuarie 2018

DIFERENTA, LA FINAL DE RELATIE, INTRE COMPORTAMENTUL BARBATULUI "PRES" SI A CELUI "ALFA"...

Buna seara, dragii mei!

Nu o data, am auzit despre "grozaviile" facute de catre diversi barbati, la finalul unor relatii sentimentale: MIZERII, RAZBUNARI, DESCONSIDERATIE, HARTUIRE samd.

Si, intotdeauna, dar, absolut intotdeauna, pe...ELE, gingasele si suavele, le auzi spunand:

"Doamne Dumnezeule, nu credeam sa fie asa! S-a schimbat enorm, nu-mi vine sa cred! Cand l-am cunoscut, nu era asa!".

:))))) Evident, rad!

BA, DAAAA! ASA A FOST INTOTDEAUNA, CHIAR SI CAND L-AI CUNOSCUT! :)))

Femeile nu vor sa inteleaga un lucru! Anume ca...barbatii se impart in doua categorii:

PRIMA CATEGORIE, in care se regasesc 95% dintre ei, prezinta urmatoarele caracteristici la momentul "inceputului": insistenta , vorbe mieroase, flori multe, invitatii peste invitatii, promisiuni, capacitate imensa de a gestiona corespunzator refuzurile si amanarile primei intalniri samd.

A DOUA CATEGORIE, in care se regasesc, MAXIMUM (!!), 5% dintre ei, prezinta urmatoarele caracteristici: lipsa insistentei, a vorbelor mieroase, a florilor, INVITATIA DACA EXISTA, SE FACE...MAXIMUM, DE DOUA ORI, a treia oara nemaiexistand, o puternica INCAPACITATE de a gestiona refuzurile si amanarile primei intalniri samd.

DIFERENTA INTRE CELE DOUA CATEGORII DE BARBATI o reprezinta, simplu, pe intelesul tuturor...CAPACITATEA DE A-TI ASUMA SAU NU, RISCUL DE A NU PUNE MANA PE...EA, FRUMOASA SI MIROBOLANTA DOMNISOARA/DOAMNA.

In timp ce 95% dintre barbati, atunci cand cunosc o femeie care le place, SE FAC "PRES" IN FATA ACESTEIA, doar, doar, sa-i intre in gratii si sa fie acceptati, restul de 5%, chiar daca le place acea femeie, sub nicio forma nu ar accepta sa faca nu stiu ce eforturi pentru a-i deveni pe plac.

Desigur, cei 5% dintre barbati, sunt barbati "ALFA", iar in natura lor comportamentala, nu pot exista INSISTENTELE SI ATITUDINEA DE "PRES".

Pai, nu-ti trebuie multa minte ca sa gasesti explicatia EXPLOZIEI DE URA, RAZBUNARE, DISPRETUIRE, HARTUIRE samd, afisata de barbati, la finalul unei relatii cu o femeie.

Barbatii "pres", cei care au indurat atatea refuzuri si amanari, pana au ajuns la prima intalnire, insistand si REPETAND invitatia, iar, ulterior, au acceptat, orice, numai sa intre in gratiile unei femei, FIRESTE CA, LA FINAL, le este absolut imposibil sa se mai comporte civilizat, sa accepte cu demnitate despartirea si sa nu recurga la razbunari, ura, hartuiri samd.

Barbatii "alfa", PRIN NATURA LOR, nu pot face scandal la o despartire, cu atat mai putin sa recurga la razbunari si hartuire. SUNT BARBATI "ALFA"! Nu stiu sa se comporte, astfel!

De altfel, rational vorbind, voi, ca femei, nu stiu cati barbati "alfa", obisnuiti cu atentia femeilor, i-ati vazut comportandu-se urat la finalul unei relatii! Sincer! In schimb, barbatii "pres", o fac de fiecare data!

Revenind la "INCEPUTURILE" UNEI RELATII, este evident faptul ca, fiind femeie, ai impresia ca acel barbat care insista la infinit, in ciuda refuzurilor si a amanarilor primei intalniri, iar, ulterior, FACE ABSOLUT ORICE, renuntand pana si la cele mai iubite "obiceiuri", doar, doar, sa-ti intre in gratii, pe langa faptul ca, la aproape orice intalnire, iti aduce flori sau iti face surprize placute, ESTE ALEGEREA PERFECTA!

Un lucru este omis! Cel mai important!!!

FAPTUL CA, COMPORTAMENTUL ACELUI BARBAT FATA DE TINE, SUAVA SI MIROBOLANTA FEMEIE, NU ARE LA ORIGINE "NATURALUL", CI, DOAR...FRICA! DA! FRICA DE A NU-TI INTRA IN GRATII!

Hai, sa va dau un banal exemplu. O femeie nefumatoare se intalneste, prima data, cu un barbat, fumator inrait. De cele mai multe ori, daca femeia este frumoasa si arata bine, constienta de acest lucru, evident ca...ii va pune in vedere, din start, respectivului barbat, faptul ca nu-i place sa se fumeze langa ea.

Reactia respectivului barbat, poate fi, dupa cum urmeaza:

1.) Barbatul "pres", imediat, va renunta sa fumeze cat timp este langa acea femeie.

2.) Barbatul "alfa", chiar daca o s-o dea pe o gluma, mai ales la prima tigara aprinsa, lasand impresia ca...tine cont de vointa domnitei, o va aprinde si pe a doua, a treia, a patra samd.

Femeia, chiar daca va protesta, in gluma, ceva de genul "Iar iti aprinzi tigara?", isi da seama foarte clar ca...avand in fata un barbat "alfa", daca vrea sa mai ramana langa el, la masa, va trebui sa accepte faptul ca fumeaza.

Eeee, am dat doar un exemplu! Pot da, cu zecile! Dar, toate aceste fleacuri, LA FINALUL RELATIEI...conteaza!

Repet! Cati barbati "alfa", ati vazut ca se "tiganesc" ca la usa cortului, cu atat mai putin sa se razbune sau sa hartuiasca o femeie, la finalul unei relatii, indiferent de greutatea sau nedreptatea unui astfel de final?

NU EXISTA ASA CEVA! IAR, VOI, FEMEILE, STITI SI ATI VAZUT, DIN PLIN, ACEST LUCRU.

In schimb, cu barbatii "pres", aceia care...inca de la prima intalnire, au renuntat, pana si la cele mai iubite obiceiuri, iar, ulterior, au facut absolut totul, pentru a va intra in gratii, abia atunci, LA FINAL, incepe calvarul! :))))

IAR, VOI, FEMEILE, DEASEMENEA, STITI SI ATI VAZUT, ACEST LUCRU.

Concluzie:

NICIUN BARBAT NU SE FACE "PRES", DIN ADMIRATIE SI INTERES PENTRU O FEMEIE, CI DOAR DIN INCAPACITATEA DE A ISI ASUMA RISCUL DE A NU II INTRA IN GRATII!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

5 comentarii:

  1. Ce poti zice despre un barbat insurat care se plimba zilnic(mai putin wkendul),de 7 ani, cu aceiasi femeie (care nu e nevasta)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, sperand, totusi, ca nu esti nevasta.....pot spune "bravo". Stiu, pentru multi este blamabil ceea ce face domnul, dar...daca chestiunea dureaza de 7 ani, cred ca exista sentimente puternice. Iubirea, atunci cand vine, nu alege! Asa ca....

      Ștergere
  2. Un barbat cand iubeste o femeie, o lasa altcuiva? (Adica sotului ei) Un barbat cand iubeste o femeie, alta decat,nevasta, isi mai iubeste nevasta?
    Par intrebari aiurea, dar sunt din reality show

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt, deloc, intrebari aiurea! Din contra! Foarte firesti si pertinente. Diseara, daca voi avea chef sa scriu, voi incerca sa raspuns la intrebarile tale, in cadrul unei postari si, in masura in care ma pricep, sa si argumentez.

      Ștergere
  3. Bună ziua sunt aici pentru a răspândi această veste bună întregii lumi cu privire la modul în care am luat soțul meu înapoi.Ia fost nebun când soțul meu mi-a lăsat pentru o altă femeie luna trecută Dar, când mă întâlnesc cu un prieten care ma introduce la profetul Okona un mare mesager la oracolul pe care îl slujește, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum m-a părăsit soțul meu. El mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit că voi fi dorința mea de inimă fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie să fac, după ce a fost făcut, în următoarele două zile, soțul meu a sunat mă la telefon și îmi pare rău că m-ai trăit înainte. Sunt atât de fericită și copleșită că trebuie să le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona să-mi dau dorința inimii. Dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, contactați Profetul Okona la următoarea adresă de e-mail: prophetokona@gmail.com sau WhatsApp pe +2348069032895 De asemenea, a distribuit atâtea vrăji ca,
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divorț în căsnicia ta.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei să vindeci bolile mortale
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul și soția să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) vrei o soție / soț

    RăspundețiȘtergere