...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 26 decembrie 2017

"STAPANE", CAND VA AVEA VOIE ROMANIA SA AIBA O AUTOSTRADA, BUCURESTI-BRASOV?

Buna dimineata, dragii mei!

Daca, pana acum, m-am tinut tare si, in fiecare dimineata, indiferent de ora la care ma culcam noaptea, la ora 8:30 eram in "picioare" pentru a merge la "micul dejun", astazi, m-am trezit la 11:40.

Si, dupa ce mi-am luat medicamentele pentru tensiune, am iesit pe terasa apartamentului (care este fff generoasa, ca spatiu) pentru a fuma o tigara. La un moment dat, a iesit pe terasa si prietenul meu care, privind in jos, imi spune: "pfff, uita-te ce coada s-a facut in statiune...bara la bara".


Instant, ne-am adus aminte ca este 26 decembrie, iar pentru, probabil, 90% dintre cei care au ales sa-si petreaca Craciunul la munte, astazi este ziua cand trebuie sa se intoarca in Bucuresti!

Si, tot instant, m-a luat groaza gadindu-ma la stresul pe care ar fi trebuit sa-l traiesc, daca cei care au gandit "pachetul" de Craciun oferit de catre Hotelul Alpin, nu ar fi stabilit plecarea pe...27 decembrie!

Au trecut 30 de ani de DEMOCRATIE (chipurile) si...autoritatile competente, indiferent de coloratura politica, nu au fost in stare sa finalizeze O AMARATA DE AUTOSTRADA, BUCURESTI-BRASOV, A CAREI LUNGIME NU AR DEPASI 200 KM. Cica...nu au fost bani! Iar, cand au fost bani, proiectul s-a impotmolit in "birocratie".

In plus, REPREZINTA O PROBLEMA, SI CINE NE-AR CONSTRUI AUTOSTRADA! Pentru ca, Romania, tara care, cu mila OCCIDENTULUI, de vreo 30 de ani, cica, respira aerul "libertatii"....SUBLINIEZ!!!....AERUL "LIBERTATII", nu are voie, spre exemplu, sa accepte ca autostrazile sa-i fie construite de catre CHINEZII CARE, AU SI VOINTA SI PUTINTA!

Nuuuu, Romania, in contextul mirobolant al DEMOCRATIEI EUROPENE, este obligata sa accepte asteptarea, pana ce "stapanul" va decide CINE SA-I CONSTRUIASCA AUTOSTRAZILE!

Pana atunci, turistii care-i populeaza statiunile montane, dupa o relaxare de cateva zile, in cazul care au ghinionul sa se intoarca in orasele de resedinta, in zile ca cea de astazi...trebuie sa accepte a parcurge cei 150-180 km, in decurs de vreo...6-8 ore!

PS: O autostrada Bucuresti-Brasov, pe langa faptul ca ar impulsiona dorinta turistilor de a merge mai des in statiunile montane, ar dezvolta, exponential, si dorinta investitiilor pe acest palier turistic!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu