...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 3 decembrie 2017

SA MERGI IN CLUB, CAUTAND SCANDAL, IN LOC SA TE DISTREZI!

Buna seara, dragii mei!

Bai, nu stiu cum a fost pentru voi aceasta mini-vacanta, insa pentru mine, a fost cat se poate de istovitoare!

Daca, acum o saptamana, ma gandeam cu jind la cele patru zile libere care se aratau la orizont, imaginandu-mi cum voi dormi pana tarziu, cand au inceput...mi-am dat seama ca, tot la ora 7 ma voi trezi, in fiecare dimineata. :)))

De ce? Pai, fiul meu este mare fotbalist si, ca un facut, exact, incepand de joi (prima zi libera), a trebuit sa participe, impreuna cu echipa sa, la un turneu de fotbal, pe langa faptul ca, ieri (sambata), a mai avut si meci in campionat!

In fine...

Bai, fratilor! Pana la vreo 35 de ani, am batut la greu, CLUBURILE! Imi place si acum sa merg in club, mai ales ca, amicii mei sunt mari amatori de cluburi, insa nu mai merg cu frecventa de pe vremuri...

Joi noapte, am ajuns in CLUB "NUBA". Desi, in acea dimineata ma trezisem devreme si imi petrecusem aproape toata ziua la turneul de fotbal (fiul meu avusese de jucat trei meciuri in acea zi), la insistentele amicilor mei, care rezervasera masa la "NUBA", pe la miezul noptii, am ajuns in club.

Ce sa spun...atmosfera, muzica si distractia au fost la cele mai inalte cote!


Un singur lucru, nu pot intelege!

CHEFUL DE SCANDAL PE CARE IL AU UNII ATUNCI CAND, CEL PUTIN, LA NIVEL DE TEORIE, IES SA SE DISTREZE SI SA SE SIMTA BINE!

Cand alegi sa mergi intr-un club situat pe langa Soseaua Nordului, fireste ca...te gandesti ca vei petrece alaturi de oameni civilizati! Eeee, din nefericire, FRUSTRATI SUNT MULTI! :))

Noroc cu badyguarzii, care urmaresc cu maxima atentie, absolut tot ceea ce se petrece in club, intervenind cu maxima promtitudine, pana sa se ajunga la scandal.

Gasca cu care am mers in club era destul de numeroasa, insa ne vedeam de treaba, dansand langa masa noastra, fara sa deranjam pe cineva. La una dintre mesele vecine, doi indivizi aveau chef de scandal. Si, culmea!!!! Il alesesera pe cel mai "smardoi" din gasca noastra, care s-a abtinut cu mare dificultate sa nu riposteze, mai ales ca, exista destul "alcool" pe masa.

Chiar ma uitam la fraierii aceia, cum si-o "cautau" rau de tot, sub aburii alcoolului nerealizand ca, Doamne Fereste, in caz ca nu s-ar fi aplanat scandalul, inca din "fasa", ar fi plecat "impachetati" rau de tot!

Chiar nu inteleg acest lucru! Jur! Sa fii un pacalici, sa bei cateva pahare in club, iar apoi sa-ti vina cheful de scandal! Si, culmea, sa te iei de cineva, fara ca macar sa-i analizezi "tinuta" (smardoii, se vad de la o posta), fara sa vezi cu cate persoane se cunoaste prin club samd.

Cheful acesta de scandal l-am vazut, atat in "BOA", cat si in "NUBA", dar nu din partea unor indivizi la care, poate, te-ai fi asteptat! Ci, culmea...din partea unor "soricei", cu niste corpuri de tot rasul, dar "croiti" pe scandal, de aburii alcoolului.

Noroc cu badyguarzii care urmaresc orice miscare si intervin cu maxima promtitudine, obligandu-i pe scandalagii sa achite, PE LOC, nota de plata si sa paraseasca clubul. Chiar nu exista "tocmeala"!

Tot joi noapte, am vazut in club "NUBA", ceva ce nu credeam sa existe! Pe la ora 3, dupa ore bune de muzica de club, a fost un recital al unei trupe de LAUTARI. Jur! Nu mint! Bine, partiturile muzicale erau adaptate, ca pentru club! Si chiar...au cantat superb, din CLARINET. Nu am apucat sa vad tot recitalul (urma si Rona Hatner), pentru ca am plecat din club pe la ora 3,30, avand in vedere ca, la ora 7 trebuia sa ma trezesc si sa ma pregatesc sa plec cu piciul la meci.

Mi-as fi putut lua revansa in aceasta noapte, pentru ca, acum, cand scriu aceste randuri, ar fi trebuit sa fiu, din nou, in Club "Nuba", avand in vedere ca, cheful de distractie al amicilor mei, este de nestavilit!

Insa, nu ma mai tin "balamalele"! Nu sunt obosit! Sunt, absolut epuizat!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu