...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 14 decembrie 2017

MARTORII, IN LOC SA PUNA MANA PE CRIMINALA, ERAU PREOCUPATI SA FILMEZE VICTIMA, CUM ISI DADEA ULTIMA SUFLARE!

Buna seara, pentru a treia oara, dragii mei!

Nu cred ca, vreodata, in cei 7 ani de cand am acest blog, sa mi se fi intamplat sa scriu de trei ori in aceeasi seara. Dar, nu pot trece peste un subiect care, din punctul meu de vedere, ar trebui sa ne dea, rau de tot, de gandit!

CRIMINALA DE LA METROU!

Priviti filmuletul de mai jos! Este momentul in care, nemernica aceea de psihopata, a incercat sa arunce o tanara, pe sinele de la statia "Costin Georgian", exact, cand metroul ajungea la peron.



Acum, priviti si acest, al doilea, filmulet! Este momentul in care, nenorocitei ii iese planul criminal, cu o a doua tanara, de data aceasta, la Statia "Dristor".




Sincer, catre ce ne indreptam????

In ambele filmulete, exista un numitor comun:

NEPASAREA CELOR DIN JUR!

Baiiiii, este absolut strigator la cer, ca dupa ce, nenorocita aia de psihopata, incearca sa arunce in fata trenului o tanara, ABSOLUT NICIO PERSOANA, MARTORA LA EVENIMENT, NU INTERVINE, si, cel mai grav, criminala paraseste statia de metrou, fara sa o intrebe nimeni de sanatate!

Mai mult! Istoria se repeta in cazul al doilea, care spre deosebire de primul, a avut un deznodamant tragic!

Auziti, bai, fratilor! Cretinii care au fost martori la crima, in loc sa se trezeasca din cel mai cumplit drog al secolului 21 (imputitele acestea de telefoane) SI SA PUNA MANA PE CRIMIMALA, s-au apucat s-o filmeze pe victima, cum, probabil, isi dadea ultima suflare, iar CRIMINALA paraseste linistita statia de metrou!

Baiiiiii! Capitalismul acesta, oare, ne-a luat mintile?????

Bai, noi, romanii, un popor nebun, dar atat de cald si saritor, NU MAI STIM SA REACTIONAM IN ASTFEL DE CAZURI, fiind obsedati de imputiciunile acestea de telefoane si mizeria aceia de facebook???

CEEA CE S-A INTAMPLAT, ESTE ABSOLUT ULUITOR!

Pastrand contextul, ma gandeam in timp ce am vizionat ambele filmulete: CE INSEAMNA, SOARTA! Culmea, prima tanara se afla pozitionata, mult mai aproape de sine, si, desi, nenorocita de criminala a impins-o, pe neanuntate, de la spate, CU FURIE MAXIMA, nerenuntand, nici dupa ce a vazut ca prima "impingere" nu a aruncat victima pe sine, ACEA FATA A REUSIT SA-SI MENTINA ECHILIBRUL SI, CU ULTIMELE PUTERI (in timp ce metroul se apropia), SA PARASEASCA ZONA PERICULOASA!

Iar, a doua tanara atacata, desi, culmea, statea mai departe de sine, NU A AVUT, ABSOLUT NICIO SANSA!

Ce este SOARTA!

DACA LA PRIMA TENTATIVA DE CRIMA (din statia "Costin Georgian"), martorii ar fi reactionat, nefericita victima a celei de-a doua tentative de crima (din statia "Dristor"), AR FI TRAIT SI ASTAZI!

NE-AM TRANSFORMAT INTR-UN POPOR DE INSENSIBILI! IN AFARA DE NENOROCITELE ACESTEA DE TELEFOANE, NIMIC NU NE MAI INTERESEAZA!

Despre CRIMINALA, ce sa mai spun?

PEDEAPSA CAPITALA AR FI PREA BLANDA PENTRU EA! AR TREBUI ARSA PE RUG! A luat, nu o viata, ci doua (!!!)...pentru ca, nefericita victima era insarcinata!

Colac peste pupaza, se pare ca, NENOROCITA DE CRIMINALA ESTE BOLNAVA PSIHIC (chiar daca nu a fost diagnosticata pana acum), iar in acest caz....VA FI INTERNATA PENTRU O ANUMITA PERIOADA DE TIMP, INTR-UN OSPICIU, DUPA CARE, VA FI, DIN NOU, LIBERA PE STRAZI, chipurile, sub tutela unei rude!

Si, bineinteles, LIBERA SA UCIDA, DIN NOU!

Absolut uluitor!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu