...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 14 decembrie 2017

DUPA MOARTEA REGELUI, CINE VA REPREZENTA CASA REGALA? CUMVA, RADU DUDA? :)

Buna seara, din nou, dragii mei!

Daca, tot nu am somn, simt nevoia sa mai scriu ceva, in plus, fata de ceea ce am scris, acum cateva ore.

Nu o data, AM SUBLINIAT, RASPICAT, pe acest blog, ca toate scolile din lume, indiferent cat de sonore sunt, IN VIATA REALA, nu fac cat...scoala vietii!

Poate gresesc, dar, CONDESCENDENTA COPLESITOARE pe care o arata autoritatile fata de fostul monarh, nu stiu, sincer, imi pare falsa.

Viata m-a invatat ca exista oameni care nu te suporta, iti fac rau, iti pun piedici, DAR...in momentul in care ai ESTI PE MOARTE SAU...AI MURIT, sunt cei mai vocali si binevoitori, in a sari in ajutor! Vaiiii, saracul/a de ea! Vaiiii, are nevoie de ceva? Vaiiiii, trebuie neaparat sa mergem la priveghi sau la inmormantare!

Imbecil, asa cum sunt, ma intrebam...CUM DE NU A APARUT SI MIRON COSMA, ABATUT SI CU LACRIMI IN OCHI, sa ii aduca un ultim omagiu, Regelui Mihai?

Sau, domnul Iorgovan!

Sau, domnul Hrebenciuc!

Pe doamna Firea (sotia renumitului Pandele, de la Ilfov) am apucat sa o aud cum propune, ca Piata Victoria sa poarte numele REGELUI!

Maxima ipocrizie! Crunta! Apocaliptica!

STATI, STATI, STATI! SA NU CREDETI CA, AM CEVA CU "STANGA"!

Nuuuu, dragii mei! Dupa cum stiti, pentru ca nu am facut niciun secret din acest lucru, SUNT UN OM CU VEDERI DE "STANGA". (sa ma ierte bunicu'!...cred ca, se rasuceste in mormant), insa, nu pot sa uit istoria anilor '90!

Ma gandeam sa spun cate ceva si despre "dreapta", cu nimic mai putin, ipocrita!

Dar, care "dreapta"?

Cumva, cea reprezentata de catre DOMNUL BASESCU? :)))

Imi vine sa rad! Ma gandesc, unde a ajuns Romania, daca fostul ministru al transporturilor din guvernul "Radu Vasile", cel care aprindea tigara dupa tigara si parasea sedinta de guvern, super nervos, atunci cand se discuta restituirea proprietatilor confiscate de catre comunisti, A AJUNS SA REPREZINTE "DREAPTA"!

Sau...domnul Tariceanu. Dumnezeule Mare!!!!...care a trecut de la imbratisarile cu domnul Corneliu Coposu, la imbratisarile cu...domnul Dragnea!

Daca il mai aduc in discutie si pe senatorul Voicu (jur! am ramas marcat de acel personaj...nu poate exista ceva mai clar, in materie de mitocanie si smecherie "damboviteana")...


In fine!

REGELE MIHAI, fara doar si poate, ca si "tinuta" de om de stat, a fost un reper pentru Romania! Au incercat sa-i copieze "tinuta", muuuuulti, uitand ca..."CLASA" nu se schimba, doar printr-un mers, DE PARCA AI FI IMPAIAT SAU AI AVEA O MATURA INFIPTA IN CUR!

REGELE MIHAI AVEA "CLASA", FARA SA FACA, CEL MAI MIC EFORT! ITI IMPUNEA RESPECT, AVAND CEA MAI BLANDA PRIVIRE DIN CATE AM VAZUT!

Cum ar fi putut sa COABITEZE, spre exemplu, cu cei care, ieri, s-au fugarit prin Parlament, si-au furat microfonul, s-au jignit in fel si chip samd????

Cum, fratilor, cuuuuuuuum?????? :))))

Dar, dupa cum spuneam, odata cu acceptarea in cadrul Casei Regale a ALTETEI SALE, Principele Radu Duda (sublinierea este ironica!...se subantelege, sper!)...discret, dar, din pacate, REAL...coabitarea Casei Regale cu autoritatile REPUPLICII, a fost posibila!

Regele Mihai, pentru milionul de oameni care umplusera centrul Bucurestiului, la venirea sa in tara (1992), pe langa altii, multi, care se aflau in restul oraselor tarii, REPREZENTA UN SIMBOL AL SPERANTEI!

Cand negociezi cu Adrian Nastase (jos palaria, ca si INTELECTUAL, printre putinii pe care-i respect, dar...care reprezenta o anumita parte a esicherului politic, sef fiindu-i Ion Iliescu), chiar daca ai facut-o, mascat, prin Radu Duda...nu mai poti reprezenta ACEL simbol!

Ooooo, daaaa, fara doar si poate ca, VEI REPREZENTA UN SIMBOL, acela pe care il reprezinti in ochii majoritatii romanilor din ziua de astazi....dar, nu ACEL simbol!

"Te iubesc", spun multi! Dar, extrem de putini, o si fac!

Sper ca ati inteles, ceea ce vreau sa punctez!

Hai, sa fim seriosi! Dupa moartea REGELUI MIHAI, pentru cine va mai conta Casa Regala, condusa de...Radu Duda? :)))

Imi vine sa si rad!

Dupa ce ca, destinul REGELUI i-a jucat atatea feste (Regele, la momentul actual, fiind unicul membru al Casei Regale, NASCUT IN ROMANIA, iar, in plus, nu avea nici BAIAT, ci, doar fete)...a mai facut si sinucigasa eroare de a accepta ca ginere, un individ precum Radu Duda, care si-a petrecut o buna parte din viata, intr-un miros de..."trandafiri", undeva, pe la Iasi!

Da, sunt un om cu vederi de stanga, nu voi fi, absolut niciodata, de acord cu DERBEDEII care au pus mana pe avutiile tarii, nu voi accepta, absolut niciodata, desfraul capitalist, DAR ACEST LUCRU NU MA IMPIEDICA SA RECUNOSC, DESCHIS, FAPTUL CA...REGELE MIHAI A AVUT O TINUTA DE OM DE STAT, CUM NU O VOM GASI LA NIMENI, ZECI DE ANI DE ACUM INAINTE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu