...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 12 decembrie 2017

DE CE AM ALES SA CONTINUI CU....SAMSUNG S8.

Buna seara, dragii mei!

Daca, acum vreo 10 ani, imi spunea cineva ca voi avea vreodata in buzunar un telefon Samsung, l-as fi facut nebun! Pe atunci, eram mare fan Nokia.

Anii au trecut, si dupa ce am avut Samsung S2, S4, S5 si S7 (pe acesta nu l-am folosit eu, dar il foloseste consoarta mea, de vreun an si jumatate), am ajuns si la....SAMSUNG S8.

"Optul", sincer, este o bijuterie. Din toate punctele de vedere!


Ramane de vazut si cat de fiabil va fi, desi, avand in vedere modelele anterioare (absolut ireprosabile, poate cu EXCEPTIA lui S6, care nu mi-a placut deloc), mi-e foarte greu sa cred ca ma va dezamagi!

Da! Astazi, am schimbat telefonul, insa cu strangeri mari de inima, pentru vechiul telefon, Samsung S5.

Ma lamurisem de cativa ani despre calitatea modelului "S", dar n-as fi crezut niciodata faptul ca, DUPA 3 ANI SI JUMATATE de "forjare" la maxim a unui Samsung S5 si zeci de "busituri", TELEFONUL VA MAI FUNCTIONA, ABSOLUT IMPECABIL!

Asa arata, astazi, fostul meu telefon:



Dupa cum se poate vedea din imagini, husa telefonului ai spune ca a trecut prin 3 razboaie mondiale, iar geamul telefonului, care este spart in toate felurile posibile (nu am avut niciodata, folie de protectie), arata, fara doar si poate, prin cate socuri a trecut!

Si, cu toate acestea, TELEFONUL FUNCTIONEAZA IREPROSABIL!


Fireste, se pune intrebarea, DE CE L-AM SCHIMBAT?

Raspunsul este simplu:

TOTI AMICII MEI, RADEAU DE TELEFONUL MEU! :)))

Astazi, l-am schimbat! Insa, desi nu credeam, imi este foarte greu sa renunt la vechiul Samsung S5!

Nu am absolut niciun interes in a-i face reclama clasei "S" de la Samsung, dar este corect sa subliniez ca, in ultimii 8 ani, indiferent despre ce "S" a fost vorba, NICI MACAR O DATA, NU AM AJUNS IN SERVICE!

Service care, la randu-i, arata si ofera servicii impecabile! (ma refer la cel de pe B-dul Iuliu Maniu) Am vazut cu ochii mei, profesionalismul cu care acorda coreenii asistenta, in cele 2-3 dati cand am ajuns la ei, pentru ca piciul meu isi facuse un obicei in a "bloca" tabletele. (majoritatea reparatiilor se fac in 1-2 ore de la predarea in service!!!)

Apropos despre tablete! Am o tableta "Tab 2" de vreo 5 ani. Si in cazul ei, husa arata groaznic, insa tableta functioneaza ireprosabil!

JOS PALARIA, SAMSUNG!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu