...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 5 decembrie 2017

DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE, MAJESTATE!

Buna seara, dragii mei!

Nu sunt monarhist, culmea, desi provin dintr-o familie sustinatoare a monarhiei.

Nu impartasesc parerea ca, la data de 23 august 1944, tanarul REGE al Romaniei a dat dovada de curaj si intelepciune, ordonand arestarea MARESALULUI si "intoarcerea" armelor.

Nu cred in povestioara cu cei 1000 de studenti ce ar fi urmat sa fie ucisi de catre comunisti la data de 30 decembrie 1947, in cazul in care, REGELE, nu ar fi semnat actul de abdicare.

NOTA: Cel mai mare defect al meu este ca, desi, nu pare, IMI PLACE SA GANDESC! Asa ca, imi este imposibil a crede ca REGELE MIHAI a abdicat de pe tronul Romaniei, gandindu-se la viata celor 1000 de studenti, INSA...ATENTIE!!!...cu trei ani inainte, atunci cand l-a arestat pe Maresalul Antonescu si a ordonat armatei romane "intoarcerea" armelor, NU S-A GANDIT LA CEI 100.000 (o suta de mii!) de soldati romani care luptau cu vitejie pe frontul rusesc, si care, ulterior deciziei sale, au fost dezarmati si umiliti de catre soldatii rusi, majoritatea dintrei ei, gasindu-si sfarsitul in lagarele din Siberia.

Am retineri extrem de serioase fata de SOTUL celei care, acum, dupa moartea MAJESTATII SALE, urmeaza sa fie Custode al Coroanei Romaniei. (prietenii stiu, de ce!)

N-am agreat "trocul" tacut, incheiat acum multi ani..."tu ne ajuti sa intram in NATO si UE, folosindu-ti influenta la nivelul "coroanelor" europene, iar noi iti vom RETROCEDA, FARA EXCEPTIE SAU PROBLEME, toate imobilele confiscate".

Nu sunt de acord cu penibila amabilitate (oare, de ce???) a actualului guvern, vis a vis de suportarea unor importante cheltuieli, ANUALE SI PE TERMEN NELIMITAT, ale Casei Regale.

Am zambit amar cand, astazi, am citit in presa despre INTIATIVA PRIMARULUI CAPITALEI, de a schimba denumirea Pietei Victoria cu numele regelui, aducandu-mi aminte ca, acum 25 de ani (cand, eu participam la imensul miting organizat in Bucuresti, cu prilejul primei vizite in Romania a Regelui Mihai), SUSTINATORII "TRANDAFIRULUI", il injurau de mama focului pe cel pe care, astazi, il urca in slavi!

INSA, BUN SAU RAU, MIHAI "INTAI" A FOST REGELE NOSTRU SI CONDUCATORUL ARMATEI ROMANE, ASTFEL CA...TREBUIE RESPECTAT!


DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE, MAJESTATE!

PS: Mi se intoarce stomacul pe dos cand vad cum, acum, dupa moartea Majestatii Sale, cei care l-au injurat si dispretuit zeci de ani, se inghesuie sa-i preaslaveasca!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu