...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 24 noiembrie 2017

RAZVAN SIMION, AI CEVA SFANT, PE LUME?

Buna seara, dragii mei!

Acum vreo doua ore, ma durea in asa hal, atunci cand inghiteam, incat preferam s-o fac mult mai rar, decat o fac de obicei. Pana la urma, dupa doua ceaiuri de "galbenele", mai m-a lasat durerea.

Asadar, sunt cu curu' in sus! Iar, cand ma aflu in aceasta stare si, GHINION, mai scriu si pe blog, sunt UCIGATOR de sincer!

NOTA: Cei care, poate, nu veti fi in asentiment cu ceea ce voi scrie, inainte de a da curs primului impuls, (desigur, de a ma injura) VA SUCEREZ SA MEDITATI, MACAR UN MINUTEL!

Bai, fratilor, faptul ca societatea a luat-o razna complet, nu cred ca mai mira pe nimeni. As putea sa dau sute de exemple, dar voi preciza doar faptul ca...spre exemplu, un preot pedofil, exclus de biserica, in ochii norodului, inca mai gaseste sustinere.

Asadar, pana aici, cred ca totul este clar!

RAZVAN SIMION!

Cine naiba, mai ales dupa ce s-a cuplat cu acea pustoaica, nu a auzit de el?


Astazi, rasfoind presa, era sa vomit (si, nu glumesc), cand am citit ca, RAZVAN SIMION, inainte de a se recasatorii, VA FI...BOTEZAT!!!!

Comprehensivitatea (de necontestat, chiar si pentru dusmanii mei), m-a facut sa nu ma intreb "Dar, ceeee, Razvan Simion nu a fost botezat, cand era mic?", ci sa deduc foarte simplu ca...SE VA CONVERTI LA ALTA RELIGIE!

Sincer, si, NU MINT!!!, chiar si acum, cand scriu aceste randuri, imi vine sa vomit!

Mai, Razvane! Pentru ca, m-ai gasit intr-un moment de SINCERITATE MAXIMA, pe langa faptul ca, nici nu ai fost, si nici nu vei fi vreodata, UN BARBAT "ALFA"...iti mai spun, deschis, fara suparare, sau, ma rog, cum se spune astazi (No offence!), faptul ca...chiar si cu "botul imblanit" (doar, este la moda, nu?), hainute de ultima fitza (genul care se gaseste pe la Holy Fashion)...tot privirea "aceea" o ai...

Tu, prietene, dupa multi, multi ani, in care, spre exemplu, nu aveai voie, nici macar sa iesi din camera de hotel, sa petreci un pic cu colegii de trust, AI SCAPAT DIN ZGARDA, intrand direct in criza barbatului la 40 de ani!

NOTA: Stiu! Daca, vreodata, vei ajunge sa citesti acest comentariu, probabil ca...IMI VEI "UMPLE" FRIGIDERUL, CAT SA-MI AJUNGA 10 ANI, insa...tarziu, vei realiza faptul ca, am avut dreptate!)

Mai, Razvane! Sa te intreb, cate femei ai atins in viata ta, cred ca nu are sens! Imi este suficient sa-ti privesc ochii! Asadar...EXPERIENTA ZERO BARAT!

Sa te intreb, cat de bine cunosti FEMEIA, si nu la general, ci pe categorii de varsta, nu de alta, dar, CREDE-MA CA, CONTEAZA!, opinez ca, din nou, nu are sens!

Stiu! Sunt un nenorocit! LA FEL IMI SPUNEA SI SORA MEA CAND, CU VREO 9 ANI IN URMA, SPUNANDU-I CA NU O IUBESTE PROASPATUL SOT, CI, DIN CONTRA, DESI PARE CEL MAI AMABIL OM, IN SPATE, ESTE EXACT INVERS...desigur, nu ma credea! Astazi, insa...

In fine!

Mai, Razvanele! Daca, in inocenta care ti se vede in ochisori, CREZI, CUMVA, CA AI DAT-O PE SPATE PE DOMNISOARA BUBLE (putin peste 20 de ani, atunci cand te-a cunoscut), TE INSELI AMARNIC!

Stiu! Sunt un nenorocit!

Mai, baiatule! Cine era LIDIA BUBLE, inainte sa se cupleze cu tine???? NIMENI! Desigur, o sti!

De ce s-a cuplat, tocmai cu tine???

Ok...sa acceptam ca, in proportie de 99% pentru ca...TU, barbat bine, ai facut-o sa se indragosteasca! INSA, MAI ESTE PROCENTUL DE 1%, PE CARE EU L-AS DEFINI, DUPA CUM URMEAZA:

Pustoaica, versata, crede-ma!!! (pacat ca, nu stii sa citesti ochii unei femei), a gasit "gasca" perfecta: barbat spre 40 de ani, nefericit in casnicie, NEVERSAT DELOC IN CEEA CE PRIVESTE FEMEILE, putred de notoriu (emisiunea matinala, chiar este buna!) samd.

De ce, spre exemplu, nu a ales pe unu, precum Maticiuc? :)))

Rad! Normal!

Pai, ar fi suficient (pentru oricine), sa puna, una langa alta, poza ta si poza lui Maticiuc, dupa care...lasand la o parte "folclorul" (desigur, ma refer, DOAR la Maticiuc), SA VA PRIVEASCA OCHII! :))))

Sper ca, ai inteles ceea ce vreau sa spun!

Mai departe!

Ce a pierdut sau riscat Lidia Buble, din momentul in care te-a cunoscut????

ALOOOO! ABSOLUT NIMIC, NU A RISCAT, IAR DE PIERDUT, NICI NU SE PUNE PROBLEMA, tu, facand-o vedeta care este, astazi!

Ce a riscat si a pierdut Razvan Simion, din momentul in care a cunoscut-o pe domnisoara Buble?

Pai, hai sa vedem:

PRIVIREA SI IMBRATISAREA, ZILNICA, A UNOR COPII PE CARE, NU I-AI INTREBAT DACA VOR LA TINE, INAINTE SA-I ADUCI PE LUME!

Atentie!!! Eu nu spun ca a fost rau, faptul ca ai divortat! Eu fac analiza, DOAR, la ceea ce ai pierdut!

ACUM, PLIN DE UN ELAN, ABSOLUT TEMBEL, TE PREGATESTI SA-TI PIERZI SI RELIGIA!!!!

Bai, baiatule! Alooooo! Revino-ti!

Crezi ca te iubeste, pustoaica???

Bai, baiatule! Tu, esti in toate mintile? Ok, esti la criza varstei de 40 de ani, care se "lipeste" de toti barbatii care nu au fost vagabonzi la viata lor...asta am acceptat! Dar, oare, nu realizezi ca, DOAR TU RISTI IN ACEASTA RELATIE????

Pai, dupa sacrificiul, absolut imens, de a accepta sa nu-ti mai vezi, zilnic, copiii, si sa creasca la sute de km departare de tine, ACUM, TOT TU RISTI???? :))))

Bai, baiatule! Trezeste-te!

Repet! Crezi ca, te iubeste pustoaica?

OK! DUPA SACRIFICIUL IMENS (in ceea ce priveste copiii, facut de tine, pentru a putea fi impreuna), ia spune-i, acum, exact precum un BARBAT "ALFA" (desi, nu are cum sa-ti iasa, vreodata)...SA RENUNTE LA RELIGIA EI (doar, te iubeste enorm, esti sufletul ei pereche, nu?), SI SA SE CONVERTEASCA LA RELIGIA TA!

Ia vezi! Te va mai iubi? :)))))

Bai, baiatule! Trezeste-te! Stiu! Ai descoperit si tu, acum, la 40 de ani, MACAR, UN PIC, DIN CEEA CE IMSEAMNA SMECHERIA, insa, sa nu realizezi ca, DOAR TU RISTI, inseamna ca esti mai "praf", decat te puteam crede!

Bai, Razvanele! Stiu! Injura-ma! Ai tot dreptul!...insa, ce te vei face daca, peste o vreme (cu mult mai repede decat iti imaginezi), VEI CONSTATA CA PUSTOAICA SE VA "CIOCANI" CU ALTUL, IAR RELATIA DINTRE VOI, VA FI INCHISA????

Vei ramane, precum un prost, CONVERTIT LA PENTICOSTALI, pe langa faptul ca, toata viata ta, din acel moment, iti vei da cu pumnii in cap, pentru faptul ca, ai acceptat asemenea sacrificii. (copiii si religia)

Bai, baiatule! Trezeste-te!

CUM SA TE CONVERTESTI LA ALTA RELIGIE??????

Bai, esti nebun????

TU, AI CEVA SFANT, PE LUME?

Baga bine de tot la cap, ceea ce spun acum!!!

NU CUNOSTI, NICI MACAR 1%, FEMEIA! Mi-au trecut prin mana, zeci si zeci de femei, de pe toate palierele varstei (pana la 50 de ani), si pot spune atat:

NICI NU STII, CU CATA REPEZICIUNE, SCHIMBA "PATUL" SI SPUN ALTUIA, CUVINTELE PE CARE TI LE SPUNEAU TIE! :))))

Nu fii prost, Razvanele! Cum, sa ajungi a te converti la alta religie????? Habar nu ai, ceea ce te va astepta!

Nu mai spun despre faptul, EXTRAORDINAR DE IMPORTANT, pe care, in imensa-ti naivitate, astazi, il ignori: DIFERENTA URIASA DE VARSTA!

Timpul, doar el, imi va da dreptate sau ma va contrazice!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu