...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 9 noiembrie 2017

DE CE, TE INCAPATANEZI SA URCI BAUT LA VOLAN?

Buna seara, dragii mei!

De cate ori, atunci cand vedeati ca un cunoscut se urca la volan dupa ce a consumat alcool, nu auzeati replica standard:

"Eeeee, merg incet si sunt fff atent".

Oare, este suficient?

Bai, fratilor, eu nu sunt bautor! Pana la varsta de 40 de ani, chiar nu puneam picatura de alcool in gura, iar in prezent, beau fff rar si...cand o fac, devin subiectul de caterinca a amicilor mei, consumatoti seriosi. Sincer, nu stiu cum de nu s-a lipit de mine acest viciu, pentru ca...de celelalte, nu am scapat. :)))

Asa ca, nu ma voi grabi sa arunc cu "piatra" in cetateanul care a fost retinut astazi, pentru o perioada de 30 de zile, urmare fugii de la locul cumplitului accident care a avut loc, acum doua seri, pe strada Baicului din capitala. Insa, cred io, din acest episod se pot trage invataturi!!!

Asadar...respectivul cetatean, dupa ce, probabil, a consumat ceva alcool, s-a urcat la volan, desigur, considerand ca nu a baut prea mult si va avea grija sa conduca prudent. Numai ca, DIN NEFERICIRE, o conducatoare auto neatenta nu i-a acordat prioritate si...masinile s-au tamponat. Dupa impact, masina femeii care purta vina, a luat foc, arzand ca o torta, fapt ce a condus la decesul respectivei si provocarea de arsuri pe 45% din corpul unei tinere, care o insotea.


Cetateanul care consunase alcool, vazand ca masina acelor femei a luat foc, a sarit in ajutorul acestora, reusind sa le scoata din masina si sa le aseze pe caldaram.

Acum este momentul crucial!

Probabil, aducandu-si aminte CA A CONSUNAT ALCOOL si realizand faptul ca, indiferent ca vinovatia accidentului nu i se poate imputa, PENTRU FAPTUL CA ESTE BAUT, foarte probabil, va fi gasit vinovat si se va alege cu dosar penal, cetateanul s-a speriat si a fugit de la locul accidentului, pana sa ajunga politia si salvarea.

Nu as putea baga mana in foc, dar, presupun ca, primul gand care i-a trecut prin minte cetateanului, a fost SA MAI CASTIGE CEVA TIMP, care l-ar ajuta sa aiba o alcolemie mai mica, in acest sens, din nou, PROBABIL, mancand ceva si consumand lichide. De ce spun acest lucru? Pentru ca, dupa o ora, s-a prezentat in fata politiei.

Astazi, dupa o retinere de 24 de ore, a fost prezentat in fata judecatorului de catre organele de cercetare penala, cu propunere de arestare pentru 30 de zile, acceptata de instanta.

Si, uite asa, respectivul cetatean a intrat in belele cat Casa Poporului!

OARE, NU ERA MAI SIMPLU SA APELEZE LA SERVICIILE UN TAXIMETRU, DUPA CE A CONSUMAT ALCOOL?

Repet! Nu arunc cu "piatra"! Dar, rational, merita oare sa-ti asumi asemenea riscuri (pentru ca, uite ca se poate intampla!), pentru incapatanarea de a nu renunta la masina, atunci cand ai consumat alcool???

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Mircea ai perfectă dreptate,dar din păcate sunt pline străzile de oameni bauti sau drogați la volan,mai ales pe timpul nopții, cind se mută de la un club la altul.Daca acel om mergea cu taxiul,nu i se mai întîmplă acest necaz,să nu mai vorbim de femeia respectivă că daca ar fi acordat prioritate,acum era in viată.Imi pare rau si de soarta acelei nefericite,care zace pe un pat de spital si care din pacate nu stiu daca va scapa,datorită bateriilor din spital,ci nu a arsurilor.Imi aduc aminte de minerul, care a scăpat din explozia de la mină, dar la cîteva zile de spitalizare corpul lui era plin de baterii luate din spital si a cedat.Tot asa s-a întîmplat si cu cei din Colectiv,care au reusit să scape cu viață din acel infern, dar au murit din cauza bacteriilor.Este strigător la cer ca nici după doi ani de la moartea lor,nu s-a schimbat nimic si nici după scandalul de la Hexi pharma,unde s-a aflat ca solutiile erau apă chioară,pentru ca se diluau la greu.Acum îi inteleg pe cei care se trateaza in strainatate ca nu este un moft,este o prioritate de viață.Trist este ca nu toată lumea isi permite să o facă si atunci e clar ca zilele lor aici sunt numărate.Poate am fost prea pesimistă in seara asta,dar asta e realitatea.Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N am sa inteleg, vreodata, de ce se urca la volan, oamenii care au baut. Este atat de simplu sa apelezi la un taximetru...

      Ștergere