...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 19 noiembrie 2017

ACESTOR RETARZI, DEMOCRATIA LE-A DAT DREPTUL SA...VOTEZE!

Buna seara, dragii mei!

Nu demult, cineva mi-a dat sa privesc o poza a unei persoane, rugandu-ma sa-mi dau cu parerea. Desi, la prima vedere, nu parea nimic in neregula, un amanunt, absolut nesemnificativ in ochii multora, mie mi-a atras atentia, iar viitorul apropiat, se pare ca mi-a dat dreptate. (voi detalia intr-un comentariu viitor)

ATENTIE MARE!!!!

Bai, fratilor, nu o data mi-am racit gura, REPETAND FAPTUL CA...cele mai nenorocite persoane, fara pic de limita in actiune, fara credinta, constiinta si morala, IN SOCIETATE, pozeaza absolut impecabil, fructificand, la maximum, ignoranta celor cu care interactioneaza, si care nu vad micile "semne", SALVATOARE.

Toata vara s-a discutat despre prapaditul acela de preot PEDOFIL, Critian Pomohaci. Personal, am evitat acest subiect, pentru ca nu voiam sa dau apa la moara, celor care nu suporta BISERICA. Insa, in aceasta seara, urmarind o emisiune la tv, nu ma mai pot abtine.


Faptul ca, mizeria de Pomohaci a intretinut relatii sexuale cu PERSOANE MINORE, reprezinta o evidenta care, de-a lungul ultimelor luni, a fost demonstrata cu probe. Cu toate acestea, astazi, mi s-a intors stomacul pe dos cand, urmarind o emisiune la televizor, am vazut ZECI DE CRETINI SI CRETINE care, bai, fratilor, intr-un mod, absolut incredibil, chiar si dupa ce exista destule probe care sa demonstreze ca nenorocitul acela de preot, a intretinut relatii homosexuale cu MINORI, declara ca ei nu cred asa ceva, ca nu poate sa faca acel preot asa ceva, ca doar Dumnezeu judeca samd....

Mai mult, am scuipat (la propriu) ecranul televizorului, cand am vazut alte sute de persoane, ABSOLUT RETARDE, care il aplaudau si se amuzau pe seama glumelor facute de Cristian Pomohaci, pe scena, pentru ca, NEMERNICUL, de cand i s-a interzis sa fie preot, isi continua, nestingherit, cariera de cantaret de muzica populara!

Baaaaaiiiiii, asa ceva nu poate exista!

Cum, bai, un nemernic care, din pozitia de preot, a corupt baieti minori, abuzandu-i sexual, DUPA CE A FOST DESCOPERIT SI, CU AJUTORUL PRESEI, ZBURAT DIN CADRUL BISERICII, sa mai poata aduna sute de persoane la recitalurile sale de muzica populara, iar, in plus, cretinii care il asculta, sa se mai si amuze, aplaudand, cand otreapa face glume pe seama ACUZATIILOR (dovedite) CE I S-AU ADUS?

Cum, bai, chiar si dupa ce s-a dovedit ca este un PEDOFIL NENOROCIT, inca sa mai existe persoane care fac pelerinaje la casa lui, implorandu-l sa se roage pentru diverse probleme pe care le au????

Sau, sa mai existe persoane care sa-l astepte in fata procuraturii si SA-L PUPE, dupa ce, NENOROCITUL, inca mai are tupeul sa zambeasca si sa declare senin ca "Nu imi este teama de ancheta, pentru ca nimeni nu-L iubeste pe Dumnezeu, asa cum o fac eu"...????

Doamme Dumnezeule, cata prostie poate sa fie in capul unora!!!

Si, ganditi-va!

ACESTOR RETARZI, DEMOCRATIA LE-A DAT DREPTUL SA...VOTEZE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu