...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 25 octombrie 2017

NU DA "BLOCK", TOCMAI CAND AI OCAZIA SA AFLII ADEVARUL!

Buna seara, dragii mei!

Ma gandeam astazi, cat de mare poate fi diferenta, intre purtarea unui barbat la varsta de 30-35 de ani, fata de 40-45 ani. :)))

Unul dintre amicii mei, care are 33 de ani, astazi, spumega de nervi. Motivul? Dupa o relatie de 9 ani de "fratie" cu un individ, ajungand la "cutite" cu el (din cauza unor mici afaceri), nu i-a venit a crede ce a putut sa auda din gura respectivului, bineinteles, vis a vis de el. :))))

Ca este asa, ca este pe dincolo, ca nu mai vrea in viata lui sa auda de el, ca daca se intalnesc pe strada, nici nu-l va saluta samd. Cearta, din cate am inteles, dura de cateva zile si se desfasura prin telefon si sms, iar starea de nervozitate a amicului meu, crestea cu fiecare mesaj pe care-l primea de la fostul sau "frate". :))))

La un moment dat, nemaisuportand tot ce ii scria fostul "frate", amicul meu a dat sa-l "blocheze".

L-am oprit!!!...spunandu-i ca, sunt oameni in aceasta lume, care ar plati bani grei sa afle care este adevarata parere a cuiva despre ei (partener de afaceri, prieten, coleg, sotie, iubita, amanta samd), in timp ce el, GRATUIT, are ocazia sa afle tot ceea ce gandea despre el (fara sa rosteasca sau...si mai rau, rostind, exact invers) fostul sau "frate". :)))

Eu nu exagerez cand spun ca sunt obsedat sa urmaresc LIMBAJUL TRUPULUI SI "SEMNELE" CARE-MI POT ARATA CA CINEVA GANDESTE TOTAL DIFERIT DESPRE MINE, IN RAPORT CU CEEA CE IMI SPUNE, dar, cu toate acestea, chiar si in momentele cand sunt convins 100% ca ceva nu este in regula, am retineri in a taia in carne vie, nu de alta dar...avand constiinta, imi este aproape imposibil sa nu cedez in fata intrebarii "Si, daca gresesc?".

Viata mi-a aratat ca, indiferent de cat esti de antrenat in a "descoperi" adevarata parere a cuiva despre tine, pana nu ajungi la momentul in care, acea persoana, crede cu tarie ca este PUNCTUL FINAL al relatiei cu tine (de orice natura), NU VEI PUTEA AFLA TOT ADEVARUL!

Si, atunci, sub nicio forma, daca ai ajuns in situatia in care se afla amicul meu, NU TREBUIE SA PUI CAPAT "EXPECTORATIEI", venite din sensul opus! :)))

Stiu! Este greu! Este cumplit de greu sa vezi cum, cineva, care pana mai ieri iti spunea...spre exemplu, ca esti fratele lui, ca viata i s-a schimbat in bine de cand te-a cunoscut, ca ar face orice pentru tine, precum si alte "bla, bla-uri", LA FINAL, cand crede 100% ca niciodata nu o sa mai aiba de-a face cu tine, aproape ca nu mai exista jignire pe care sa nu ti-o aduca.

Sa dai "block", mai ales, in ziua de astazi, oricine poate! Cu un "click", ai rezolvat problema! Insa, daca ai taria de caracter sa poti suporta "bombardamentul", ai numai de castigat!

Pana si eu, am acceptat ca viata mi-a aratat faptul ca...NICIODATA SA NU SPUI NICIODATA, asa ca, pe viitor, cand te astepti mai putin, s-ar putea sa ajungi fata in fata cu acea persoana care te-a "bombardat", si, asa cum se intampla de cele mai multe ori, VA DA VINA PENTRU CELE ROSTITE LA ADRESA TA, PE NERVOZITATEA DE MOMENT.

Si, ce te vei face, atunci? Se prea poate ca, avand in vedere faptul ca, NU AI APUCAT SA AUZI "TOTUL" (pentru ca ai ales sa dai "block", cu ani de zile in urma), sa cedezi tentatiei de a crede argumentatia respectivei persoane.

De cate ori, nu s-a intamplat, asa?

Mai mult! Eu mai am un obicei! Daca ajung in astfel de momente (si am ajuns, in dese randuri), nu numai ca nu dau "block" respectivei persoane, dar o si incurajez sa se "descarce", ulterior, avand grija ca "expectoratiile", sa nu se piarda peste ani si ani.

De ce, fac acest lucru? Simplu! Peste ani si ani, in caz ca, viata, ne aduce fata in fata, pot contracara, CU DOVEZI, genul acela de obraznicie "Hai, mai, ca nu ti-am spus asa! Cum sa-ti spun asa ceva? Nuuuu, nu-ti mai aduci bine aminte".

Mi s-a intamplat! Si, nu glumesc!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu