...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 19 octombrie 2017

MHAI PACEPA SI FOILETONUL SAU, SCRIS PE TARAM AMERICAN.

Buna seara, dragii mei!

Ma grabesc sa scriu, pentru ca, in seara aceasta, am de cand sa merg la bar si sa vad meciul Stelei din Europa League, impreuna cu baietii. Ma mai grabesc pentru ca, in aceasta seara, spre deosebire de multe dintre cele anterioare, vreau sa abordez un subiect serios.

MIHAI PACEPA, SI CAT DE DIZIDENT A FOST EL, FATA DE REGIMUL CEAUSIST.


De unde, simt nevoia de a scrie despre acest subiect?

Zilele trecute, am asistat la o discutie in care, in deplina necunostinta de cauza si bazandu-se doar pe cele aflate din "portavocile" Unchiului Sam, rasarite in media romaneasca, precum ciupercile dupa ploaie, imediat dupa 1989, cativa amici de-ai mei, isi aratau admiratia fata de un individ care, cel putin, din punctul meu de vedere (argumentatia, urmand..) NU A FOST DECAT UN DEFECTOR, CULMEA, NICI MACAR DIN MOTIVE POLITICE SAU IDEOLOGICE, CI, DOAR CA URMARE A FRICII DE PUSCARIA CARE II BATEA LA GEAM, PENTRU CONTRABANDA CU PRODUSE DE LUX, OCCIDENTALE..

Pe 1 august am implinit 44 de ani, iar de-a lungul acestora, ca mai toti dintre noi, am avut suficiente suparari vis a vis de cum merg lucrurile in Romania! Dar, niciodata, absolut niciodata, indiferent de cat de rau poate ajunge situatia in Romania, NU MI-AS TRADA TARA SI NU M-AS PLOCONI IN FATA VREUNUI STRAIN!

Desi, sunt constient ca, cel putin in prezent, sa sustii ca Pacepa a fost DOAR un simplu defector si tradator de tara, reprezinta o "crima" la adresa DEMOCRATIEI, din punctul meu de vedere, exact, acest lucru a facut!

Mihai Pacepa, prin fuga sa, si-a tradat tara, dar mai ales...A PUS IN PERICOL VIETILE MULTOR COLEGI DE-AI SAI, CARE ACTIVAU SUB ACOPERIRE, IN OCCIDENT!

Toata tinererea mi-am petrecut-o, fascinat de actul de curaj al lui Mihai Pacepa, neratand nicio emisiune in care se disecau marturisirile sale, facute in cartea "Orizonturi Rosii".

Ulterior, cand, spre norocul meu, viata m-a impins, incet, dar sigur, a ajunge sa cunosc diverse persoane care, CULMEA!!!, au activat in acea perioada in interiorul sistemului, am realizat cu cata naivitate cascam gura, precum "pelicanii", la toate minciunile expuse in media romaneasca de catre "portavocile" Unchiului Sam.

Pare paradoxal, dar, cel mai culpabil gest facut de catre Mihai Pacepa mi-a parut a fi, smiorcaiala vis-a-vis de fermitatea cu care, imediat dupa facultate, a fost INREGIMENTAT IN CADRUL SERVICIILOR SECRETE ROMANESTI, SI CAT DE BULVERSAT A FOST PENTRU CA NU A PUTUT REFUZA!!!!

Uluitor! Absolut uluitor!

Pastrand contextul, as mai puncta o alta smiorcaiala prin care Mihai Pacepa a incercat sa-si justifice gestul de a DEFECTA: cica...nu a mai suportat ordinele primite de la Ceausescu, care vizau "eliminarea" oponentilor sistemului comunist, care activau in occident!

Dumnezeule Mare!!!!!

Pai, este axiomatic ca, ajungand ADJUNC AL "DIE" (si nu cum il prezinta "portavocile...SEFUL spionajului romanesc), mai ales in contextul mondial al anilor '70, si daca ar fi dorit sa fie naiv, n-ar fi putut sa NU-SI imagineze ca, va trebui sa execute, si ordine "murdare". :)))

Nota: Pentru ca, tot veni vorba despre GINGASIA sufleteasca a fostului adjunc al spionilor romani, expusa laborios de pe taramul american, poate ca n-ar fi rau, chiar si acum, dupa zeci si zeci de ani, SA AFLAM CARE A FOST ADEVARUL DESPRE ASASINAREA UNUI VESTIT PRESEDINTE AMERICAN, nu de alta dar...macar parte dintre noi, oamenii de rand, nu putem, vreodata, a crede ca...pacaliciul acela, arestat dupa asasinat (ucis ulterior, datorita unei FOARTE CURIOASE "nevigilente" a politistilor si agentilor care il pazeau) si acuzat de apartenenta la ideologia URSS (cum altfel?), ar fi putut sa comita oribila crima.

Mihai Pacepa a povestit multe, pe parcursul ultimilor zeci de ani, dar, NICIODATA, nu a vorbit despre o CONTRABANDA CU PRODUSE DE LUX, OCCIDENTALE, unde...problema foarte mare, la acea ora, era reprezentata de faptul ca, Ceausescu incepuse sa "miroasa", ceva! (atentie!!! contrabanda facuta la nivel mare, cu tirurile)

Nu voi detalia, insa sunt sigur ca..."prietenii" stiu la ceea ce ma refer! :)))

Apoi, ajutat de catre "portavocile" Unchiului Sam, prezente in media romaneasca, dupa 1989...s-a raspandit teoria ca, era amantul Elenei Ceausescu, iar fuga ar avea de-a face cu faptul ca, dictatorul aflase. NIMIC MAI FALS SI MAI ABERANT!

La fel de aberant, ca si teoria lansata in media romaneasca, cum, ca, lui Ceausescu i se faceau, zilnic, transfusii cu sange de la bebelusi.

Apoi, poate n-ar fi rau sa ne povesteasca Mihai Pacepa (daca mai traieste), despre un eveniment petrecut in Germania Federala, undeva prin vara anului 1958, pe cand activa pe acolo, si cand, doi spioni romani au fost desconspirati.

CONCLUZIE:

Un lucru se desprinde, clar, cel putin din punctul meu de vedere:

Motivele pentru care a DEFECTAT Mihai Pacepa, nu au avut nici cea mai mica legatura cu gingasia sa sufleteasca, care nu-i mai permitea sa execute ordine "murdare", si nici cu vreo diferenta ideologica fata de cea a dictatorului.

"TIRURILE", au fost motivul! Si frica de a fi arestat, tocmai din aceasta cauza!

Poate, cei mai tineri, se intreaba, de ce l-au tratat cu atata de multa atentie, serviciile secrete americane?

Din punctul meu de vedere, americanii au fost foarte interesati de Mihai Pacepa, nu neaparat pentru ceea ce au aflat de la el, CI PENTRU CA, POZITIA PE CARE O OCUPA IN CADRUL SPIONAJULUI UNEI IMPORTANTE TARI DIN BLOCUL COMUNIST, CARE, COROBORATA CU ACTUL DE DEFECTARE, servea extrem de bine pentru convingerea altor spioni si importanti functionari din serviciiile secrete, SA TRADEZE REGIMUL. (pe principiul ca, daca pana si Pacepa nu a mai suportat si a fugit...)

Nu stiu cat l-a deranjat pe Ceausescu, defectarea lui Mihai Pacepa, insa cu siguranta, costul refacerii retelei de spionaj romaneasca, care activa in occident si care fusese expusa grav, dupa ce a defectat, A FOST ABSOLUT URIAS!

Din punctul meu de vedere, Mihai Pacepa este un tradator de neam si tara! Si-a tradat tara, neamul, dar mai ales, COLEGII, punandu-le in pericol vietile si familiile!

Da! Sustin acest lucru, desi, culmea, provin dintr-o familie care, pe vremea comunistilor, a avut enorm de pierdut si suferit, motiv pentru care, m-au crescut cu deviza "Occidentu' este bun, iar comunismul este raul absolut".

Dar, din punctul meu de vedere, TRADAREA DE NEAM SI TARA, PRIN FURNIZAREA DE INFORMATII SUPER CLASIFICATE, STRAINILOR, NU POATE FI IERTATA SI NU I SE POATE GASI NICIO CIRCUMSTANTA ATENUANTA, INDIFERENT DE CONTEXTUL POLITIC!

SA NU UITAM CA, POATE, CEL MAI IMPORTANT ARGUMENT CARE DESTRUCTUREAZA "FOILETONUL" pacepist, este faptul ca, in anul 1978, cand Pacepa a defectat, in Romania se traia bine! INCA, se traia bine, iar, Ceausescu, INCA, nu o luase, razna pe campii!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu