...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

luni, 16 octombrie 2017

MANASTIREA PRISLOP....PRIMUL MEU PELERINAJ.

Buna seara, dragii mei!

Acum cateva saptamani, pe cand ma aflam la Poiana Brasov impreuna cu niste prieteni, mi s-a propus o calatorie la Manastirea Prislop, locul unde este inmormantat PARINTELE ARSENIE BOCA. Am acceptat, desi era prima data in viata cand urma sa plec in pelerinaj.

Asa ca, vineri seara, am mers la Ciolpani (la prietenii mei), unde am si inoptat. Dupa cateva ore de somn, sambata dimineata, pe la ora 5, am plecat spre Manastirea Prislop.

Am ales sa plecam pe DN 1, pentru ca hotarasem ca...in drum spre Prislop, sa mai facem o oprire si la SCHITUL SINCA VECHE, unde se afla moastele Sfantului Nectarie.

Frumusetea si linistea pe care am gasit-o la schit, nu pot fi descrise in cuvinte. Ceva deosebit!

Dupa vreo jumatate de ora petrecuta acolo, ne-am continuat drumul spre Prislop. N-am prins deloc aglomeratie, iar autostrada de la Sibiu pana aproape de Hateg, ajuta foarte mult.

Sincer, aveam emotii! Abia asteptam sa ajung la Prislop, pentru a vedea mormantul Parintelui Arsenie Boca, iar, in plus, dupa cum v-am spus, era si primul pelerinaj din viata mea.

Cu cativa km inainte de a ajunge la Prislop, am facut o oprire pentru a manca, dar nu intr-un local ci...pe capota masinii! Sincer, desi nu am mai mancat niciodata pe capota masinii, mancarea mi-a mers la suflet.

Ajunsi la Prislop, dupa ce ne-am chinuit un pic sa gasim locuri de parcare (era destul de aglomerat), am intrat in manastire si ne-am asezat la coada formata pentru o rugaciune la mormantul PARINTELUI ARSENIE BOCA.

Cat am stat la coada, pe langa faptul ca nu am simtit oboseala, o liniste deplina mi-a cuprins sufletul.

Dupa ce m-am inchinat la mormantul sfantului parinte, m-am indreptat spre PESTERA SFANTULUI IOAN DE LA PRISLOP, coborand vreo 60 de metri, pe o poteca ingusta, facuta in munte.

Suberb!

Cand am plecat de la Manastirea Prislop, se facuse ora 16, iar drumul inapoi spre Sibiu (acolo unde facusem rezervare la hotel) mi s-ar fi parut extrem de obositor (aveam 11 ore de cand eram pe drum), daca nu ar fi existat autostrada. Asa, insa, a fost ok.

Dupa ce m-am cazat la hotel, nu am avut prea mult timp de pierdut pentru ca...un tanar din grupul nostru URMA SA-I CEARA "MANA" PRIETENEI SALE. (abia cand am plecat de la manastire, am aflat despre intentia respectivului)

Dupa ce s-a "nenorocit", viitorul mire ne-a invitat la un restaurant in Centrul Vechi al Sibiului. Si, uite asa, s-a facut ora 23, iar ochii mei nu mai voiau sa stea deschisi. :))) Eram rupt de oboseala!

Piciul meu era foarte amuzat de situatie! Mai ales cand...viitorul mire s-a asezat in genunchi si, intreband-o pe prietena sa, daca vrea sa-i fie sotie, i-a pus acesteia, inelul pe deget. :)))

Duminica dimineata, dupa un mic dejun luat la hotel, am mers la Gradina Zoologica din Sibiu. Impresionanta!....mai ales prin locul unde este situata.

Apoi, dupa ce am luat "pranzul" la Restaurantul Benjamin (recomand, atunci cand ajungeti la Sibiu), am plecat spre Bucuresti, de data aceasta, alegand traseul Sibiu-Ramnicu Valcea-Pitesti-Bucuresti, unde Valea Oltului, acum, toamna, ofera o priveliste absolut minunata!

Bineinteles, DOAR O PARERE!