...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 9 septembrie 2017

SARACUTU' MARCELINO! CUM A SLABIT EL, INTR-O LUNA, 15 KG DIN....DRAGOSTE SI SUFERINTA!

Buna seara, dragii mei!

In 10 zile, am slabit 3 kg. Fara sa ma chinuiesc, fara sa ma abtin de la a manca anumite produse ci...DOAR, eliminand, DUPA ORA 18, painea, pateurile, pizza, pastele, prajiturile, biscuitii si ciocolata. Suc (fanta, pepsi) sau cate un "sprit" am mai baut si dupa ora "limita", pentru ca nu pot sta la bar cu baietii, band apa plata cu lamaie. :)))

Spre exemplu, aseara (este trecut de miezul noptii), cand baietii de la bar se infruptau cu paste, carnaciori, cartofi prajiti, pizza, papanasi si clatite, EU, imi mentineam "pozitia":



In alta ordine de idei, micul fotbalist pe care-l am in casa, maine dimineata, la ora 11, undeva pe langa Bamboo, are primul meci oficial din campionat. :)))

Doamne Dumnezeule, cat s-a mai probat cu echipamentul de joc pe care l-a primit astazi de la antrenor! In plus, a mancat si s-a culcat devreme. :)))


Sincer, am emotii! Maine dimineata, inainte de a pleca cu el spre baza sportiva unde va avea loc meciul, voi avea o discutie cu el, INCURAJATOARE, desi, el este mult prea valoros, ca sa capete sfaturi de la fraieru' de ta-su! :)))

Nu ma mai gandesc ca, dupa ce stabilisem cu o parte dintre amicii mei, sa mai facem, sambata, o incursiune la mare, vineri seara, dupa antrenament, a trebuit sa anulez totul, cand am aflat ca, sambata dimineata, flacaul meu are primul meci oficial. :)))

Foarte rau nu mi-a parut, avand in vedere ca...deh, este primul lui meci oficial, iar in plus, sambata seara, oricum, trebuia sa ma intorc in Bucuresti, avand in vedere ca, la bar, se va organiza o mare petrecere, fiind ziua de nastere a unuia din gasca noastra, iar toti cei 60-70 de invitati (practic, toata gasca de baieti) si-au anuntat prezenta. Era clar ca, nu puteam lipsi! Nu m-ar mai fi spalat toata apa Dambovitei! :))))

Cam acestea au fost noutatile!

Acum, sa trecem la lucruri serioase. In aceasta seara, fiind la bar cu baietii, am vazut ca pe aproape toate programele tv, se discuta, in continuare, despre DIVORTUL ANULUI! (unde esti, tu, Ceausescule!)...glumesc, desigur!

Imi place sa cred ca, nu mai exista vreo persoana, care sa nu fi realizat ca ne sunt expuse doua personaje SUPER MERCANTILE, care vorbesc de iubire si suferinta, in conditiile in care, rational si demonstrabil, NICIODATA, INTRE EI, NU A EXISTAT ASA CEVA.

Cica, Marcel Toader a slabit, datorita SUFERINTEI, 15 kg intr-o luna. :)))))

Rad! Rad cu lacrimi!

Corect! Nimeni nu contesta ca suferinta aduce "pierderea" de kg! Dar, nu-i cazul lui Marcel! :)))

Daca a slabit 15 kg, opinez ca a facut-o de ciuda ca, de data aceasta, pustoaica care parea victima sigura si un "izvor" de trai bun pentru o indelungata bucata de timp, a actionat mai repede decat...calaul! :))))

Pe de alta parte, ma uitam si la ceea ce declara in press, blonduta sexy...bineinteles, vorbindu-ne despre iubirea pe care a avut-o fata de Marcel si visele ce i-au fost spulberate.

Din nou, rad! Rad cu lacrimi!

Oricarui barbat trecut prin viata, ii este suficient sa-i priveasca ochisorii sexoasei domnite, pentru a elimina absolut orice speranta a FIDELITATII.

Dupa ce, ziaristii, au renuntat la folosirea sintagmei "un boss de la Mediu" si au pus punctul pe "i" vis-a-vis de presupusul amant, am vazut ca sexoasa domnita, A CONTINUAT SA NEGE si sa ne explice cum este cu prietenia dintre un barbat si o femeie casatorita! :))) Sau, mai amuzant, cum a simtit ea nevoia sa vorbeasca cu acel barbat in masina, discutia prelungindu-se pana la ora 8 dimineata! :)))

Eu ma balaceam in apa marii si ma lasam mangaiat de razele soarelui, pe vremea cand...STIAM CU EXACTITATE cine este "boss-ul de la mediu"!

CORECT! AM SCRIS (intr-un final) DESPRE MARELE DIVORT, dar, fireste, n-am pronuntat vreun nume vis-a-vis de marele boss! Asa cum, nu voi pronunta, nici acum! NU ESTE TREABA MEA, CINE A "SUSTINUT-O" PE TANARA SI SEXOASA SOTIE! Bravo lui! :))))

Dar, privesc cu stupefactie, TUPEUL SI INVERSUNAREA CU CARE, SE NEAGA ANUMITE LUCRURI! :)))

Pai, sunt oameni care cunosc, mult prea bine, adevarul! Chiar si cel inca...NEROSTIT! :)))

Sa revenim la cele 15 kg date jos de Marcelino!

In acest context, aseara, la bar, unul dintre amicii mei, CHIAR CREDEA CA MARCELINO A IUBIT-O PE BLONDA, pentru ca, argumenta el, si fosta lui prietena a slabit ingrozitor dupa despartirea de el.

Intamplator, pe fosta prietena a amicului meu, am avut ocazia sa o cunosc. Corect! Ea a slabit din dragoste si suferinta, argumentatia fiind foarte simpla:

Tipa arata foarte bine, este frumusica si moderna. IN PLUS, LUCREAZA INTR-UN DOMENIU UNDE, ZI DE ZI (subliniez!!!) primeste avansuri si propuneri de job, din partea unor barbati potenti financiar.

Eu stiu si cunosc in detaliu, tot ceea ce s-a intamplat in ultimele 3-4 luni de cand amicul meu a pus "stop" relatiei cu ea. REPET!!!!...MINIMUM, 3-4 LUNI!

Sambata trecuta, intamplator, cei doi s-au intalnit intr-un club de fitze din nordul capitalei. Femeia, SINGURA, fara vreun barbat, inconjurata de cateva prietene. Cand l-a vazut pe amicul meu, a venit la masa lui si l-a chemat la o discutie. Imaginea discutiei era zguduitoare: plangea sarmana fata, de ii tremura barbia.

Amicul meu a ramas ferm pe pozitie! (motivele fiind aceleasi: nu vrea sa se mute cu ea si nici sa renunte la distractiile cu baietii)

Dupa terminarea discutiei dintre cei doi, mi-am permis sa-i dau un sfat, amicului meu:

OMULE, FEMEIA ACEASTA NU ESTE DE LASAT! Pe langa faptul ca este frumoasa si arata foarte bine, mai lucreaza si intr-un loc in care, ZILNIC, primeste avansuri de la barbati potenti financiar si care arata bine! Daca in 3-4 luni nu s-a cuplat cu altu', daca, chiar astazi, in club, intalnindu-te absolut intamplator cu ea, ai gasit-o singura si inconjurata doar de prietene, pe langa faptul ca, o vezi si tu, in ce hal plange si cat a slabit de mult, ZAU CA NU ESTE FEMEIE PE CARE SA O LASI! Gandeste-te cate mesaje ti-a dat in aceasta perioada, de cate ori te-a chemat la ea, si, poate, cel mai important, in cele cateva dati cand ai mai dat curs invitatiei, nu ai avut nici cel mai mic motiv de banuiala, ca ar fi atins-o alt barbat. NU-I FEMEIE DE LASAT.

Nu l-am convins, dar, acest lucru nu are importanta.

Corect! In acest caz, putem accepta ca, PIERDEREA kg-lor (de catre respectiva domnisoara), are la baza o uriasa suferinta, pentru ca, nu exista absolut niciun motiv de a fi contestata.

Dar, nu-i cazu' lui Marcelino! El, dragutu', a slabit din alte motive! Nu-i nimic! Mai "recupereaza" ceva cu...aparitiile tv! :)))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Din păcate am avut dreptate,referitor la ce spuneam zilele trecute despre Marcelino,că nu o să treacă mult timp pînă va incheia un alt contract cu anumite posturi tv.Cred că Serghei Mizil îți poate confirma acest lucru,iar dacă se străduiește puțin află și suma contractului.Bineînțeles că e mai puțin important pentru noi,dar dacă tot e divorțul anului,lumea comentează pe acest subiect.Ce uragan Irma,ce cutremur de 8 grade in Mexic, e pistol cu apă orice subiect,toată lumea se focusează acum pe divorțul anului.Ce mare subiect avem la Capatos sau la Morar zilnic, iți dai seama ce penibili sunt majoritatea, mai ales atunci cînd vorbesc unii peste alții de nu se mai înțelege nimic?Așa că am ales să mă uit la altceva pentru a nu ramîne cu leziuni pe retină și pe timpan cînd o văd si o aud pe Anda Ghiță cum urlă la fiecare. Această femeie i-a stricat și nunta propriei fiice,umilindu-și ginerele în public,cînd acesta vroia sa-i facă o declarație de dragoste soției în ziua nunții lor.Silvia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar astazi am vb cu Serghei, dar nu l-am intrebat. Am stabilit insa....un gratar. :)) Opinez, totusi, ca este axiomatic faptul ca, Marcel Toader, incaseaza un onorariu dr la televiziunile unde face circul aducator de rating. :))))

      Ștergere