...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 30 septembrie 2017

NU INCERCA SA SCHIMBI O FEMEIE! O VOR "SALVA", INSTANT, MULTI ALTI BARBATI!

Buna seara, dragii mei!

Stau in bucatarie si, tragand linistit dintr-o tigara, arunc un "ochi" pe meciurile de maine. Vreau sa-mi fac un "bilet".

Folosind telefonul pentru consultarea clasamentelor si statisticilor, vreau nu vreau, de cate ori il deschid, imi cad ochii pe ecranul care, intr-un colt, imi arata ca suntem in data de 30 septembrie.

Acum, fix, un an de zile, purtam o discutie absolut normala si fireasca cu sotul surorii mele (despre tot si toate), fara sa banuiesc, fie si pentru o secunda ca, in momentele in care se derula discutia noastra, cumnatu' deja isi inchiriase un apartament (fara stirea cuiva), iar din prima zi a lunii octombrie, parsiveste, pe neanuntate, va pleca de acasa, socandu-ne pe toti, dar mai ales pe fiul sau.

Din acea zi si pana cand scriu aceste randuri, A TRECUT UN AN. Un an in care, in afara faptului ca m-a tot gasit pe mine vinovat de esecul casniciei lui, nici nu a divortat, dar nici acasa nu s-a intors.

Desi, nu recunoaste, are o unica grija:

SA NU SE CUPLEZE SORA MEA CU VREUNUL! :))))

Dumnezeule Mare!

A ajuns sa-mi reproseze ca din cauza mea nu il mai primeste sora mea in casa (nu exista ceva mai penibil, avand in vedere ca, sora mea, are un milion de defecte, dar, niciodata, nu a gandit, macar, sa nu-l mai primeasca in casa, numai si daca "cantarim" cat a plans fiul sau dupa el si cat de trist este de cand a plecat de acasa), cand in realitate, CUMNATU' MEU POARTA DE UN AN DE ZILE UN RAZBOI SURD CU SORA MEA...PENTRU "SEFIA" IN RELATIE. :)))

Sincer, nu l-am inteles pe cumnatu', nici inainte sa plece de acasa, cum nu-l inteleg nici acum!

I-am spus: "Fratioare, manca-ti-as talentu' tau, DE CE NU DIVORTEZI SI NU ITI REFACI VIATA CU O FEMEIE PE GUSTUL TAU?".

Raspunsul m-a lasat "masca", de fiecare data: "Eu nu vreau sa divortez, ci sa o fac pe sora ta sa inteleaga niste lucruri".

Pfffffff!

Cand, timp de 10 ani, ascultandu-i aberatiile si mofturile surorii mele, mai ca imi venea, MIE, sa ma infig in ciuful ei, intrebandu-l pe cumnatu', CUM DE POATE SUPORTA ASA CEVA, raspunsul era acelasi, de fiecare data:

"Cumnateeeeee, las-o! Este sora ta, ce naiba!"

Imi aduc ffff clar aminte ca i-am repetat de zeci de ori ca...face cea mai mare greseala sa se lase dominat de sora mea, ca rabdarea si intelegerea sa fata de ea, SUB NICIO FORMA, NU VA FI CORECT INTELEASA, ca din punctul meu de vedere, o obisnuieste extrem de prost samd.

Acum, dupa 10 ani de casnicie, i s-a pus "pata" sa o faca pe aia sa-l asculte si sa il inteleaga. :))))

Motiv pentru care, a "gandit-o" el, plecarea de acasa ar trebui sa produca un soc mai mult decat suficient, pentru "transarea" disputei!

Dumnezeule Mare!

Daca cumnatelul meu ar fi avut "scoala vietii" (dar, nu o are!), ar fi trebuit sa stie un lucru elementar:

CEL PUTIN IN ZIUA DE ASTAZI, SI DACA ESTI CEL MAI BUN EXPOZANT AL ARGUMENTATIEI IREFUTABILE, NU VEI PUTEA SCHIMBA, NICIODATA, COMPORTAMENTUL UNEI FEMEI!

Motivele sunt multe, dar, de departe, cel mai important este "AJUTORUL" PE CARE, O FEMEIE, IL PRIMESTE de la o sumedenie de alti barbati.

Mai pe romaneste, si daca ai dreptate absoluta, IAR FEMEIA NU VREA SA SE SCHIMBE, orice masura pe care o vei lua, efectele-i vor fi dizolvate de "amabilitatea" altor, multi barbati!

O ameninti ca te DESPARTI DE EA sau...cum a fost cazul cumnatului meu, ca pleci de acasa, nu exista absolut nicio problema: UN SIMPLU CONT FACUT PE UN SITE DE SOCIALIZARE, II VA ADUCE ACELEI FEMEI, CEL PUTIN, 20 DE "OFERTE" PE ZI! Douazeci de "oferte", in cazul unei femei obisnuite, pentru ca, daca este "PIESA", va primi 200 de oferte pe zi!

Si, cum vor arata acele "oferte"? Ati ghicit!!! Exact opusul a ceea ce incerci sa obtii printr-o extrema amenintare, cum ar fi despartirea! :))))

Este ca si cum, suparat fiind pe copilul tau, il anunti ca incepand de maine, ii iei telefonul, tableta si Xbox-ul, dar 20 de vecini, VAZANDU-L SUPARAT, ii ofera posibilitatea sa se joace cu tot ceea ce i-ai luat tu! :))))

SUB NICIO FORMA NU POTI SCHIMBA O FEMEIE, MAI ALES IN ZIUA DE ASTAZI, CAND, INSTANT, ALTI ZECI DE BARBATI, NU STIU CUM SA SE MAI "GUDURE" PENTRU A-I INTRA IN GRATII!

Acest lucru am incercat sa-i arat cumnatului meu, ani la rand!

Ca barbat, cand ajungi intr-o astfel de situatie cu o femeie, LUPTA ESTE ATAT DE INEGALA, incat, daca te ambitionezi, nu poti ajunge decat la spitalul de nebuni. :)))

Hai sa va amuz!

Am trait si eu asemenea episoade, dar, de departe, cel mai socant episod a fost cel pe care voi incerca, in randurile ce urmeaza, sa vi-l povestesc!

Candva, aveam o relatie "extra" cu o domnita. Nu a trebuit sa ma intrebuintez prea tare, ca sa-mi dau seama ca, in ciuda cuvintelor de maxima iubire si dependenta fata de mine, pe la spatele meu, il cautase pe unul, al carui numar de telefon il avea in agenda, si incepuse sa iasa cu el in oras.

Partea foarte enervanta mi se parea ca, in ciuda tuturor argumentelor si dovezilor pe care i le pusesem pe "masa", domnita se incapatana sa NEGE ca ar avea, altceva decat o relatie profesionala cu acel barbat si...nici vorba sa fi iesit cu el in oras.

Azi asa, maine asa, pana cand m-am enervat atat de tare, incat am hotarat sa vorbesc cu acel barbat. Asa ca, l-am sunat. Dupa ce m-am prezentat si i-am spus ca am o relatie cu acea femeie, TIPUL, imi spune: "Du-te, ba, de-aici! AI AVUT O RELATIE CU ACEA FEMEIE, mai bine spus, un "flu-flu" de relatie, fara implicare si fara sentimente, iar acum, respectiva nu poate scapa de tine!"

Bai, fratilor, sunt uns cu toate alifiile, dar cand l-am auzit pe respectivul ce putea sa spuna, era sa-mi scape telefonul din mana! :))))

Nu de alta dar, ajunsesem sa-l sun pe respectivul, manat de domnita care, printre lacrimi si suspine, privindu-ma, FIX, IN OCHI, imi spunea: "Chiar te rog sa-l suni! Te vei convinge ca nu am nicio treaba cu el si ca i-am spus ca te iubesc enorm".

Auzind ce imi spusese distinsul domn, am incercat sa-i prezint realitatea:

"Mai, omule, femeia asta NE MINTE DE NE RUPE PE AMANDOI! Uite, spre exemplu, eu stiu ca acum 2 zile ai iesit la restaurant cu ea, evident, fara sa-mi fi spus, iar dupa ce a plecat de langa tine (dupa ce ti-a spus toate minciunile despre mine), A VENIT SA SE INTALNEASCA CU MINE, spunandu-mi cat de mult ma iubeste, cat de dor i-a fost de mine si ca nu poate gandi viata fara mine."

Tipul, auzind ceea ce spun, a sarit ca ars: "Nu te cred! Minti! Tipa a plecat de la restaurant, pentru ca trebuia sa-i vina niste rude din provincie. ASA MI-A SPUS!".

Am inceput sa rad! Nu de alta dar, cat timp fusese cu el la restaurant, mie imi spusese ca se spala pe cap si isi face unghiile, abia asteptand sa se vada cu mine! Doar ca, eu, "vulpe batrana", am simtit ca ma minte, desi era foarte veridica in afirmatii.

Am continuat:

"Frate, este clar ca lumima zilei ca aceasta femeie NE MINTE DE NE RUPE PE AMANDOI! Ce naiba! Nu putem accepta sa fim luati de prosti! Uite ceea ce iti propun! EU MA RETRAG, IAR TU RAMAI CU EA! Recunoste doar ceva! (si, i-am cerut sa recunosca ceva, de care nu voi face vorbire)

Ce credeti ca a facut tipul???????

INCREDIBIL! Nu numai ca nu a apreciat faptul ca, unul dintre noi, fiind mai "vulpe batrana", s-a prins ca suntem mintiti si i-a spus ca eram luati de prosti amandoi, nu numai ca nu a crezut, DAR I-A MAI APARAT SI MINCIUNILE DOAMNEI!

Pfffffff! Imi venea sa-mi dau palme! :))))

Stati, stati, stati! Trebuie sa va mai povestesc un episod! Neaparat! :)))

Aceeasi tipa! Doar ca...incepuse sa se vada (bineinteles, fara stiinta mea) cu un alt barbat. Din nou, ceea ce ma enerva, era faptul ca, in loc sa recunoasca si sa ma lase sa ma retrag, nega ca s-ar intalni cu ala, iar in plus, imi spunea cat se mult ma iubeste si cat de dependenta este de mine.

La un moment dat, satul de imensul circ, ii spun tipei sa-l sune pe individ si sa-l puna pe "difuzor". Il suna, individul incepe cu "dulcegarii" ieftine, de genul "Imi placi mult! Ma gandesc numai la tine! Ce sa fac, sa te mint ca nu este asa?" (dar, cand am pus-o pe tipa sa-l intrebe cand s-au vazut prima data, DESI ERA DOAR O SAPTAMANA DE LA ACEL MOMENT, vazand-o ca insista cu intrebare, distinsul domn s-a enervat si i-a replicat "Cand ne-am vazut prima data? Nu mai stiu! Intr-o zi!"), asa ca, iau decizia sa intervin in discutia cu el:

"Salut! Prietene, se pare ca doamna NE MINTE DE NE RUPE PE AMANDOI! Dupa cum vezi, desi ti-a spus ca te place si ca vrea sa fie cu tine, dupa ce pleca de langa tine, SE VEDE CU MINE, spunandu-mi ca ma iubeste si este dependenta de mine!"

Imi vine sa rad si acum! Cum credeti ca a reactionat, tipul????

In loc sa-mi multumeasca (nu de alta dar, el nu o cunostea pe tipa, asa cum o cunosteam eu...ce ii poate "pielea" in materie de minciuna), sa se scuze pentru PENIBILUL ABSOLUT IN CARE ERAM AMANDOI, imi spune ca nu vrea sa vorbeasca cu mine si...in zile ce au urmat, a continuat sa se tina dupa acea tipa, rugand-o sa-l ierte, daca a gresit cu ceva!!!!!

Baaaaaaiiiii! Imi venea sa-mi dau palme, singur! :))))

Despre acest lucru, discutam, dragii mei! Dupa cum va spuneam, SA INCERCI SA SCHIMBI O FEMEIE (mai ales, daca este "piesa"), este o lupta atata de inegala, avand in vedere "ajutorul" primit de aceasta, din partea atator alti barbati, incat, mai bine, PLECI, FARA SA MAI COMENTEZI!

Cumnatelu' meu, inca, are noroc! Sora mea, nici pe departe nu este o "piesa" si nici site-urile de socializare, nu le-a descoperit! (inca) :)))

Dar, si asa, cand ii tot spuneam ca va ramane fara cumnatu', raspunsul surorii mele era dezarmant:

"Si, care-i problema? NU MAI ESTE EL, MA VOI CUPLA CU ALT BARBAT".

Alt barbat care, nu numai ca ii va canta in struna si o va considera victima cumnatului, dar, ii va oferi, pentru inceput, exact ceea ce cumnatu', i-a luat, incercand sa o schimbe si sa o faca sa priceapa ceva. :))))

Asa ca, din toata "ecuatia", doar nepotelul meu sufera teribil!

Ma opresc aici! Vreau sa-mi fac un "bilet" cu meciuri de maine. :)))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu