...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 4 septembrie 2017

IN CAZUL IUBIRII AUTENTICE, NU EXISTA... "VREAU"!

Buna seara, dragii mei!

Ma pregatesc sa merg la bar, sa vad meciul. Nu ca mi-ar mai crea vreo senzatie meciurile echipei nationale de fotbal a Romaniei, dar se strang baietii si iese caterinca.

Scurt, foarte pe scurt....

Astazi, cu o naivitate dezarmanta, o "ea" imi spunea ca...VREA SA IUBEASCA! :)))

Uluitor! Ma gandesc ca, poate, DEMOCRATIA ASTA SI LIBERALISMUL, o fi la originea unei astfel de gandiri care, cel mult, imi poate smulge un zambet de compasiune.

Bai, daca VREI sa mergi la mare, te urci in masina, pui benzina de 250 ron, platesti taxa de pod si...ai ajuns la mare!

Din fericire, mai ales, pentru monstruoasa societate democratica, in care suntem invatati ca, BANII POT CUMPARA ORICE SI FIECARE ARE PRETUL SAU, exista ceva ce nu poate fi cumparat nici cu toti banii din lume: IUBIREA!

Cata naivitate sa ai, incat sa spui nonsalant ca, VREI SA IUBESTI?

Nu! Poate...sa-l implori pe Dumnezeu sa-ti ofere imensa sansa de a IUBI! Nu de alta, dar, asa, cu putina experienta de viata cum am eu, opinez ca, mai mari sanse ai sa castigi la loto sau la oricare alt joc de noroc, o suma mare de bani, DECAT SA IUBESTI!

Aaaaaa, daca ne referim la penibile iubiri ca cele ale Gabrielei Carstea care (jur ca, am ales aleatoriu), dupa cum bine va aduceti aminte, aparea la tv cu 15 kg mai putim fata de momentul despartirii de "prietenul" nostru, Marcel Toader, plangand in hohote, cand ne povestea cat de mult il iubeste pe impricinat si cat de distrusa este datorita despartirii, PENTRU CA...la doar cateva luni distanta, sa ne aduca la cunostinta, cat de INDRAGOSTITA ESTE de noul sau iubit, Tavi Clonda, iar, ulterior, cat de mult il iubeste (si pe el)...atunci, corect, POTI SPUNE "VREAU".

Dar, daca ne referim la IUBIREA AUTENTICA, atunci, dragii mei, trebuie sa tinem cont de cateva aspecte:

1. IUBIREA TI-O DA DUMNEZEU! Si, trebuie sa fii extrem de norocos.

2. IUBIREA, PUR SI SIMPLU, APARE! Iar, cand apare, ai doar doua variante: o traiesti sau o refuzi!

3. Daca ai ales sa o traiesti, asteaptate-te, in primul rand, la tot ceea ce este mai rau, pentru ca, pe cat este de unica prin "tot-ul" ei minunat, pe atat de dureroasa poate sa fie.

4. Majoritatea covarsitoare a IUBIRILOR AUTENTICE, nu se desfasoara intr-un cadru "normal". Cine nu crede, daca va avea noroc, POATE, va avea ocazia sa se convinga.

5. IUBIREA AUTENTICA, te transforma dintr-um om normal, intr-un drogat! Nu minut de minut, CI SECUNDA DE SECUNDA, absolut orice ai face, te gandesti la persoana iubita. (nu e gluma)

6. IUBIREA AUTENTICA, din pacate, iti ia intr-atat judecata, incat, nu te opresti, nici cand incep sa se vada semne clare ca...nu exista reciprocitate.

7. "FINALUL" care, in toate cazurile, este extrem de dureros, te poate arunca intr-o suferinta cumplita, mai mult sau mai putin, gestionabila.

Repet!!!! Nu ne referim la cazuri de IUBIRE, ca cele traite de Andreea Marin care (din nou, jur ca, am ales aleatoriu), l-a iubit enorm pe Banica si suferinta-i, la despartire, i-a fost imensa, pentru ca...dupa cateva luni, sa ne aduca la cunoatinta, cat de mult il iubeste pe turcaletele ala, stiti voi. :)))

Nuuuu! Nu exista...."VREAU".

"VREAU" este posibil doar in cazul unor persoane care se mint singure! Si, cel mai rau, castiga prozeliti, care achieseaza...si....CRED! :)))

Cine imi spune ca a iubit si a reusit sa aiba o alta relatie in doar cateva luni, SINCER, IL SCUIP IN FATA!

Sa nu ne luam de prosti!

Cand ai trait o iubire autentica, si daca ai iubit cel mai rau om de pe pamant, iti trebuie, cel putin, cativa ani, pentru a sti sa gestionezi, MACAR, urmele lasate.

Cine imi spune ca, dupa cateva luni, se poate apropia intim de o alta persoana, dupa consumarea unei IUBIRI AUTENTICE, din nou, il scuip in fata! :)))

Sa nu fim penibili!

Alegeti sa nu va mintiti singuri! Nu exista ceva mai grav!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu