...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

duminică, 24 septembrie 2017

Un week-end la Hotel Alpin din Poiana Brasov.

Buna seara, dragii mei!

Daca, acum 3 saptamani, probabil, tot la aceasta ora, stateam pe balconul Hotelului Comandor, constient fiind ca este ultima data cand aveam ocazia sa ascult marea in acest an, ACUM, stau, foarte comod, pe un alt balcon al unui apartament de la "Aparthotel Alpin", imbracat cu o geaca groasa, si savurez din plin aerul "tare" si linistea de la munte.

M-a apucat cheful de scris si o voi face. :)))

Asadar, ieri dimineata (sambata) pe la ora 8, impreuna cu niste prieteni (culmea, cunoscuti la mare), ieseam din Bucuresti si ma indreptam spre Poiana Brasov.

Nu sunt un consumator de munte, recunoscand sincer ca, daca mai ajung din cand in cand pe la munte, acest fapt se datoreaza DOAR conditiilor extraordinare pe care le ofera Hotelul Alpin.

Dar, pana sa ajung in Poiana, am facut o oprire la Manastirea Caraiman, in Busteni. Foarte frumos! Chiar mi-a placut si, cat am zabovit in acel loc, m-am umplut de energie pozitiva.

Ajuns la Hotel Alpin, m-am indreptat spre "receptie", in vederea completarii formularului de cazare. Mi-a fost repartizat un apartament la etajul 8 din latura "Aparthotel", apartament care arata absolut superb (un living spatios, doua dormitoare si doua bai, ca sa nu mai adaug privelistea superba). Fata de acum 2 ani si jumatate, cand mai fusesem aici, am vazut ca au schimbat mocheta si canapelele.

Restaurantele hotelului (vreo 4) ofera aceleasi servicii impecabile, iar mancarea este minunata. Chiar eram curios sa vad daca, fata de acum 2 ani si jumatate, conditiile impecabile de cazare si masa au fost mentinute. Si...au fost!

Pentru ca hotelul era "full", si nu apucasem sa facem o rezervare la unul dintre restaurantele sale, am ales sa facem o plimbare prin statiune (care este aproape goala, aici fiind paradoxul) si sa mancam pranzul la restaurantul Capra Neagra. A fost ok.

Spre seara, a inceput sa ploua marunt si sa se raceasca vremea destul de mult, dar nu a fost vreo problema, pentru ca am ales sa joc "table" cu un prietem si sa bem un vin bun.

Seara, am mancat la unul dintre restaurantele hotelului, si, desi se preconiza, ulterior, sa dam o tura pe la club (da, Hotelul Alpin detine si un club), am renuntat, preferand sa stau linistit pe balcon si sa scriu.

Pacat ca maine trebuie sa ma intorc in Bucuresti. As mai fi stat cateva zile.

In continuare, mizez 100% pe turismul romanesc!

Bineinteles, DOAR O PARERE!